Ergernissen in de supermarkt 2

16-08-2015 16:24 2981 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic

Hier het oude topic Ergernissen in de supermarkt 1

I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Lotte35 schreef op 24 december 2015 @ 17:31:

[...]

De meeste supermarkten zijn tot 19:00 uur open.

Je kunt nog even terug Echt niet. Hier bij ons is het al een wonder dat de Jumbo tot 17u open is
668, the neighbour of the Beast
quote:Starshine schreef op 24 december 2015 @ 17:31:

Ik wist niet eens dat de Kerstman getrouwd was..

Is ie ook niet.

Het kindeke is buitenechtelijk.
quote:Marels schreef op 24 december 2015 @ 17:35:

Echt niet. Hier bij ons is het al een wonder dat de Jumbo tot 17u open is

Joh, bij ons wel.

En morgen zijn ze ook open.

Metropool toch ook, waar ik in woon.
quote:JoniJoni schreef op 24 december 2015 @ 17:35:

Nee joh, stel dat het wéér meevalt, dan durf ik nooit meer op het viva forum te komen! Dan verzin je iets joh.
quote:Lotte35 schreef op 24 december 2015 @ 17:36:

[...]

Joh, bij ons wel.

En morgen zijn ze ook open.

Metropool toch ook, waar ik in woon.

Hier is alles dood tot maandag.

Maar ik woon nou niet echt een metropool
668, the neighbour of the Beast
Komt er met het uitje ook een team om irritant te doen op de parkeerplaats? Dn heb ik belangstelling

Dubbel parkeren en er dan in blijven zitten om te bellen, een plek indraaien waar iemand anders op stond te wachten, 10x steken en nog niet staan, met karren midden op de weg gaan staan. Leuk
quote:Lotte35 schreef op 24 december 2015 @ 17:29:

Het is toch verschrikkelijk...

En dat allemaal omdat het kindeke Jezus is geboren.Ja en nu vieren we allemaal "Vrete op Aarde en in de mensen een welbehagen".
Zal jullie mijn persoonlijke " drama" wel even vertellen. Kerstboodschappen bij de Jumbo,vandaag. Vreselijk druk, echt hutje mutje allemaal op elkaar staan om de laatste dingen bij elkaar te graaien ( bijna alles was gewoon op). We gaan in de ellenlange rij bij de kassa staan, we konden geen kant meer op en toen....Kwamen mijn heerlijke zwangerschapshormonen opspelen, ik voel de kots in mijn keel omhoog komen. Ik zie mijn man al kijken van " nee lovely niet NU" dank god was man zo slim om snel een fles cola uit de kar te pakken, die open te draaien en aan mij te geven. Ik heb mijn eigen kots vermengd met cola dus doorgeslikt. En nee we hadden die cola nog niet betaald....Weet dat het aso is maar jammer dan. Had er echt geen zin in om te gaan kotsen in een overvolle jumbo waarbij ik letterlijk nog 20CM bewegingsruimte had.
* voor de duidelijkheid, de enige manier waarbij ik soms mijn kots kan inhouden is om heeeeeel snel iets te drinken te pakken*
Vooruit Lovely, we zien het door de vingers.
Bij de AH viel het vandaag reuze mee, heb me niet geërgerd. Bij de Jumbo was het ook niet erg druk maar het meisje achter de kassa was zo langzaam dat de lopende band bijna achteruit ging. Daarnaast had ze ook nog eens vieze zwarte rouwranden onder haar nagels. Ik snap dat niet, je zit daar toch als visitekaartje van de winkel? Je hoeft heus geen lange gelnagels ofzo maar zorg in elk geval dat je tengels schoon zijn. pff!
Mag ik ook meedoen met de supermarktflashmob volgend jaar? Tegen die tijd zal ik wel aan een leesbril toe zijn waar ik natuurlijk te eigenwijs voor ben, dus ik kan extra lang al turend op etiketten bij de koelvitrines blijven treuzelen.
Ik vind hier dingen van.
Ik was om half 6 bij de Jumbo. Doodnormale dag leek het wel, ze hadden zelfs nog alles wat ik nodig had.

En ik woon niet eens in de randstad
quote:plous schreef op 24 december 2015 @ 18:03:

Komt er met het uitje ook een team om irritant te doen op de parkeerplaats? Dn heb ik belangstelling

Dubbel parkeren en er dan in blijven zitten om te bellen, een plek indraaien waar iemand anders op stond te wachten, 10x steken en nog niet staan, met karren midden op de weg gaan staan. Leuk

Mag ik mij aanmelden bij team parkeeroverlast? Ik ben daarin heel goed. Mijn dinkytoy overdwars parkeren en dan gaan rellen: "Man, hij staaaaaat binnen de lijnen!"

Ik heb ook een terrorkleuter die we met een boodschappenkar tussen de geparkeerde auto's kunnen laten gaan.

En oog voor detail: ik heb een hond die we in een auto kunnen zetten met het raampje op een kier die hartverscheurend kan janken alsof hij al drie dagen moederziel alleen zit.

Vandaag: dit jaar alles laten bezorgen. Belt man om 16.00 dat er nog een pakketje ligt bij de AH. Dus op de fiets (auto kun je er echt niet meer kwijt) richting servicebalie met mokkende en bokkende kleuter. Gelukkig wilde hij vandaag wel 'meespelen' (tel de kerstballen in de boom, ik zie ik zie wat jij niet ziet, enz). Na drie kwartier waren we aan de beurt. Geen ruzies gezien, alleen gehoord (mensen die hysterisch bellen met het thuisfront alsof ze in de voorste linie zitten van het beleg bij Stalingrad: "Nee alles is op!! Wortels of sla?! Ja shit, doe het dan zelf he! WORTELS OF SLA?!")
quote:lemoos2 schreef op 24 december 2015 @ 19:24:

alsof ze in de voorste linie zitten van het beleg bij Stalingrad

Hoe kóm je erop.

Wat hou ik toch van het Viva-forum.
quote:Lotte35 schreef op 24 december 2015 @ 16:07:

Nog even over dat Viva-uitje naar de supermarkt; het is ook leuk om er elementen uit topics van het forum in te verwerken.

Zo kunnen we iemand een verpakking koek laten openen VOOR ER IS AFGEREKEND, en hieruit laten eten. En dan een vooraf ingestudeerde scène gaan trappen, waarin we uiteraard argeloze voorbijgangers betrekken.

Of we laten iemand (bij voorkeur van boven de 40) helemaal uit haar plaat gaan, omdat er geen ID wordt gevraagd bij het kopen van alcohol ('Heb ik me daarvoor *$&@*** helemaal vol laten pompen met Botox?!).

Het zou echt een waanzinnig uitje kunnen zijn \

quote:Eleonora-1 schreef op 24 december 2015 @ 14:54:

Ik doe mee als ik teamcaptain mag zijn...Jij altijd!
Jammer dat het dit jaar weer geen witte kerst wordt. Sterker nog, warmste kerst sinds jaren!

I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Dat zijn wel mooie outfits
Die borsten van nr. 2! Hoe krijg je die in vredesnaam op die plek!
quote:Boquiabierto schreef op 24 december 2015 @ 20:38:

Die borsten van nr. 2! Hoe krijg je die in vredesnaam op die plek! Ze heeft vier man ingehuurd om dat corset aan te snoeren.
quote:Vera8 schreef op 24 december 2015 @ 20:07:

Jammer dat het dit jaar weer geen witte kerst wordt. Sterker nog, warmste kerst sinds jaren!

[afbeelding]Hee, dat ben ik. Lekker weer, kan ik me weer anonimidingesen
quote:Fenrir-Greyback schreef op 24 december 2015 @ 20:42:

[...]

Hee, dat ben ik. Lekker weer, kan ik me weer anonimidingesen
not all who wander are lost
http://youtu.be/r-gTT6HUGME

Hij ergert zich ook..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven