Mode & Beauty alle pijlers

Het trouwjurkentopic

24-11-2015 12:40 628 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rare afwijking: ik ben verzot op trouwjurken. Mooie, lelijke, bijzondere, ik vind het heerlijk om ernaar te kijken. Misschien zijn hier gelijkgestemden?

Plakken maar!
@ikweetgeennaam.nl, kijk op lightinthebox.com. Daar hebben ze goedkope jurken in alle soorten en maten + bruidsaccessoires.
quote:Leergierig schreef op 05 december 2015 @ 10:46:

@ikweetgeennaam.nl, kijk op lightinthebox.com. Daar hebben ze goedkope jurken in alle soorten en maten + bruidsaccessoires.Maar wel met het risico dat je iets heel anders (lelijks!) toegestuurd krijgt. Er zijn positieve verhalen maar er staan ook allerlei foto's op internet van jurken die daar vandaan komen en nog niet eens lijken op hetgeen de koper had willen bestellen.
Ik heb daar ook eens een jurkje besteld, maar kreeg toen echt een minimaat wat totaal niet in de buurt kwam van wat ik had besteld. Dus zou er wel voorzichtig mee zijn.
Vintage:

There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein

There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Doe onderste is mooi :-)
Winterbruiloft-inspiratie

Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Een winterbruiloft lijkt mij vooral heel koud, maar die plaatjes laten het er heerlijk romantisch uitzien
Wow! Prachtig, zo'n winterbruiloft. Maar dan dus wel met (echte) sneeuw, superromantisch!
Ja, stortregen of grauwe straten geeft toch een iets minder mooi plaatje.
Ik wil ook een winterbruiloft :-)
quote:tyche schreef op 11 december 2015 @ 20:09:

Ja, stortregen of grauwe straten geeft toch een iets minder mooi plaatje. Nou ja, het punt is dat een goede fotograaf daar ook mooie foto's van kan maken. Aan die winterbruidjes op de foto zie je ook niet dat ze maar één minuut buiten zijn geweest en daarna keihard naar binnen zijn gerend en de week erna toch een dubbele longontsteking bleken te hebben.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Inderdaad, zo zou ik bijna regen op mijn bruiloft willen:

Mooie regen foto's zeg...die jurk die Tyche plakte vind ik ook heel mooi!
Even een up. In de trend van trouwjurken: hoe was je aanzoek?
quote:DG2015 schreef op 11 december 2015 @ 22:42:

[...]

Nou ja, het punt is dat een goede fotograaf daar ook mooie foto's van kan maken. Aan die winterbruidjes op de foto zie je ook niet dat ze maar één minuut buiten zijn geweest en daarna keihard naar binnen zijn gerend en de week erna toch een dubbele longontsteking bleken te hebben.Dat is ook precies wat onze fotograaf zei, en ze had ook foto's bij zich die met slecht weer genomen waren. Bruid met regenlaarzen (zo'n hippe versie dan wel), onder een grote paraplu. Echt leuke foto's! En laten we eerlijk zijn, ook in mei/juni kan je totaal verregenen op je trouwdag.
MN-99, ik ben niet getrouwd dus hier geen aanzoek.

Wel nog wat mooie plaatjes:

Oe, Mendy, die tweede foto
Alle vier prachtig
Die derde
Even een up aangezien ik zelf op zoek mag nu :-)
Gefeliciteerd!
Wat leuk, van harte!
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Leuk! Vertel eens meer over hoe enzo 😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven