Mode & Beauty alle pijlers

Het trouwjurkentopic

24-11-2015 12:40 628 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rare afwijking: ik ben verzot op trouwjurken. Mooie, lelijke, bijzondere, ik vind het heerlijk om ernaar te kijken. Misschien zijn hier gelijkgestemden?

Plakken maar!
of anders hier eens kijken, zit in Arnhem:

http://www.dreamdresses.nl/
Tiffany Rose heeft práchtige trouwjurken voor zwangere vrouwen, van maat 34-36 tot en met maat 46-48 en valt binnen je budget. Is dat iets?

Ik zoek zelf zoiets alleen niet die maat en niet-zwanger
Dankjullie!

Regio: Brabant (maar op zich is reizen geen probleem)

Marktplaats, gisteren eerste keer jurk wezen passen. Verkoopsters willen (te) graag, geven niet echt antwoord op mijn vragen (tot nu toe).
Ik weet best een naam maar die was bezet..
Oh wow, die Tiffany Rose jurken, ik zou er bijna zwanger voor willen worden
Alex, ik kan geen lengte zien (ergens lees ik 129 cm bij een jurk..) Ben ik scheel? En ik vind buitenland bestellen en niet weten of het qua borsten past te eng... Wel prachtige jurken trouwens!!
Als je even googled op "Tiffany Rose Nederland" vind je een winkel in Amsterdam die het merk verkoopt, misschien even bellen?
Ik zie een paar dingen van 120 of 123 cm maar dat is dan de lengte van direct onder je borsten tot de grond zeg maar. Ik kan me voorstellen dat dat te kort is als je zelf 1,84 bent, sorry, even niet aan gedacht! Of misschien gaat het net?
Ann en John hebben een lijn met grotere maten genaamd your style. En een outlet. Zit beide in Eindhoven.
Hier een link naar een winkel in Brabant met een merk dat daar te koop is, voor zwangere bruiden. Of het in je budget valt weet ik niet. Dat zou je moeten navragen. En anders zou je misschien nog kunnen kijken of er ergens een outlet is, die dit merk ook verkoopt.
Ik weet in maastricht een winkel die verkoopt niet al te dure trouwjurken, ook grotere maten.
dankjullie wel! Mendy: ga ik uitzoeken. lisbeth, welke winkel is dat?
Ow Mendy sweetbelly is van koonings, werd op een ander topic als heel duur bestempeld..Das beetje het probleem, outlet is OF duidelijk onderdeel van bedrijfsvoering of niet duidelijk/not done...
Verjan mode

There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Oeh off topic, maar love the hair op die eerste foto Sunny mar.
quote:elfje12 schreef op 04 december 2015 @ 14:19:

[img]http://stayglam.com/wp-content/uploads/ ... -Dress.jpg[/img]

Mooie jurk! Zou graag zoiets aan willen maar met mijn cupmaat krijg ik vast niet net zo'n mooie décolleté haha.

Zag deze dame vaak ook in een andere mooie jurk op FB voorbij komen trouwens.
'Something borrowed, something new' vind ik ook zo'n lollig programma.

quote:Zippur schreef op 04 december 2015 @ 20:42:

'Something borrowed, something new' vind ik ook zo'n lollig programma.

[afbeelding]

[afbeelding]Ja dit vind ik echt het leukste trouwjurkenprogramma!
Nog wat mooie plaatjes:

Al zou ik er zelf nooit voor kiezen, ik vind korte trouwjurken stiekem vaak wel erg leuk.

Oh Trijntje, die gedrappeerde jurk met dat roze boeket....

Zo mooi, door de eenvoud. Heb je een plaatje van de hele jurk ?
quote:Zippur schreef op 04 december 2015 @ 20:57:

Al zou ik er zelf nooit voor kiezen, ik vind korte trouwjurken stiekem vaak wel erg leuk.

[afbeelding]

[afbeelding]Grappig, ik heb dat precies andersom. Ik vind die prinsessen jurken echt prachtig, zoals de laatste in je vorige post, maar zou er zelf nooit voor kiezen. Eerder kort, of lang en dan heel simpel.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven