Het trouwjurkentopic
woensdag 2 december 2015 om 09:49
Over de ringen.. ik zie ze bij 123gold toch wel heul veul goedkoper..Of zit je daar nou echt verkeerd voor trouwringen? Overigens heb ik laatst echt awesome ringen gezien..
https://nl.pinterest.com/pin/320881542176077167/
Geen idee of ik plaatjes kan plakken, maar link is net zo makkelijk
https://nl.pinterest.com/pin/320881542176077167/
Geen idee of ik plaatjes kan plakken, maar link is net zo makkelijk
woensdag 2 december 2015 om 10:23
Vrienden van mij zijn naar 123gold geweest omdat ze mooie ringen hadden gezien voor ca. ¤ 400,-. Toen ze daar aankwamen bleken ze van hele slechte kwaliteit zilver te zijn, maar dat stond niet op de site aangegeven. De medewerker gaf zelf aan dat ze wsl niet een leven lang mee zouden gaan en ze ander materiaal aanraadt. Ze konden ze ook van andere materialen krijgen, maar dan gingen ze richting de ¤ 2300,-. Was echt afzetterij eerste klas. Alle prijzen van de ringen die op internet staan zijn voor de zachtste en goedkoopste materialen en gaan dan vaak niet een leven lang mee. Als je beter materiaal wil, gaat de prijs heel snel omhoog bij 123gold.
woensdag 2 december 2015 om 10:47
Ons "budget" is ¤10.000 maar zitten we niet aan vast ofzo. Ons voorlopig kosten overzicht rijkt nu net tot ¤6500. Hebben al veel geregeld ondanks dat we pas volgende herfst trouwen. Jurk en pak krijgen we cadeau en Anastasi in Nieuwegein is zeker nr. 1 op mijn verlanglijstje. Wij hebben "goedkope" ringen, maar een dure band. Het feest op zich is voor ons het belangrijkst. Het is ook maar net waar je de nadruk wil leggen, toch?
woensdag 2 december 2015 om 10:52
Helemaal gelijk superjuffie. Ik vind dingen als bloemen, een trouwauto of taart helemaal niet belangrijk en heb daar dan ook in totaal maar ¤ 12,- aan uitgegeven
Wij vonden lekker eten heel belangrijk en hebben daar weer meer aan uitgegeven en wij vonden het fijn om voor onze daggasten alles te regelen op de dag zelf, dus hebben wij ook voor vervoer voor overdag gezorgd zodat niemand zelf hoefde te rijden. Het is maar net wat je zelf belangrijk vindt.
Wij vonden lekker eten heel belangrijk en hebben daar weer meer aan uitgegeven en wij vonden het fijn om voor onze daggasten alles te regelen op de dag zelf, dus hebben wij ook voor vervoer voor overdag gezorgd zodat niemand zelf hoefde te rijden. Het is maar net wat je zelf belangrijk vindt.
woensdag 2 december 2015 om 11:17
quote:Trijntje84 schreef op 01 december 2015 @ 16:30:
Ik kan de link helaas niet openen Peacy.
De jurken van Jesus Peiro vind ik ook prachtig overigens. Maar helaas ook erg duur. Heb er nog wel via Marktplaats 1 gepast, maar was mij helaas te klein.
[afbeelding]
Prachtig!
En die Snowwhite van Disney uit 2011 vind ik ook mooi.
Ik kan de link helaas niet openen Peacy.
De jurken van Jesus Peiro vind ik ook prachtig overigens. Maar helaas ook erg duur. Heb er nog wel via Marktplaats 1 gepast, maar was mij helaas te klein.
[afbeelding]
Prachtig!
En die Snowwhite van Disney uit 2011 vind ik ook mooi.
woensdag 2 december 2015 om 11:23
Mochten wij trouwen, wordt het geen dure bruiloft. Ik houd ook niet van alle poespas zoals corsages, cadeaulijsten, uitnodigingen in envelop, bruidstaarten etc. We zouden het dan zelfs zonder ringen doen, die dragen we beide toch niet (of is dat verplicht??).
Ik wil een buffet met allemaal eigen gemaakte taarten, zoals chocoladetaart, worteltjestaart, cheesecake, lemon pie, etc. En dan later een barbeque ergens buiten met vrienden en familie. De kinderen in snoezige jurkjes. Zo zie ik het voor me
Ik wil een buffet met allemaal eigen gemaakte taarten, zoals chocoladetaart, worteltjestaart, cheesecake, lemon pie, etc. En dan later een barbeque ergens buiten met vrienden en familie. De kinderen in snoezige jurkjes. Zo zie ik het voor me
woensdag 2 december 2015 om 11:38
Nee hoor, ringen hoeven niet als je dat niet wilt. Het is jouw feestje
Wij hadden wel ringen, maar dat waren geen echte trouwringen. Geen setje dus, maar wel een (klein) beetje in dezelfde stijl. Allebei onze eigen ring uitgezocht.
Wij hadden wel ringen, maar dat waren geen echte trouwringen. Geen setje dus, maar wel een (klein) beetje in dezelfde stijl. Allebei onze eigen ring uitgezocht.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
woensdag 2 december 2015 om 12:08
quote:julienclerc schreef op 02 december 2015 @ 11:23:
Mochten wij trouwen, wordt het geen dure bruiloft. Ik houd ook niet van alle poespas zoals corsages, cadeaulijsten, uitnodigingen in envelop, bruidstaarten etc. We zouden het dan zelfs zonder ringen doen, die dragen we beide toch niet (of is dat verplicht??).
Ik wil een buffet met allemaal eigen gemaakte taarten, zoals chocoladetaart, worteltjestaart, cheesecake, lemon pie, etc. En dan later een barbeque ergens buiten met vrienden en familie. De kinderen in snoezige jurkjes. Zo zie ik het voor me Dit is ongeveer zo ook mijn droombruiloft. Maar als ik het geld had dan wel in een dure jurk, om on topic te blijven
Ik wil een buffet met allemaal eigen gemaakte taarten, zoals chocoladetaart, worteltjestaart, cheesecake, lemon pie, etc. En dan later een barbeque ergens buiten met vrienden en familie. De kinderen in snoezige jurkjes. Zo zie ik het voor me Dit is ongeveer zo ook mijn droombruiloft. Maar als ik het geld had dan wel in een dure jurk, om on topic te blijven
woensdag 2 december 2015 om 12:37
quote:julienclerc schreef op 02 december 2015 @ 11:23:
Ik wil een buffet met allemaal eigen gemaakte taarten, zoals chocoladetaart, worteltjestaart, cheesecake, lemon pie, etc. En dan later een barbeque ergens buiten met vrienden en familie. De kinderen in snoezige jurkjes. Zo zie ik het voor me Haha ik wil ook een bruidstaart op een stellage met 3 verschillende taarten. En een winterbarbecue. Alleen wel uitnodigingen en ringen
Ik wil een buffet met allemaal eigen gemaakte taarten, zoals chocoladetaart, worteltjestaart, cheesecake, lemon pie, etc. En dan later een barbeque ergens buiten met vrienden en familie. De kinderen in snoezige jurkjes. Zo zie ik het voor me Haha ik wil ook een bruidstaart op een stellage met 3 verschillende taarten. En een winterbarbecue. Alleen wel uitnodigingen en ringen
woensdag 2 december 2015 om 12:52
quote:superjuffie schreef op 02 december 2015 @ 11:01:
[...]
Deze is me net iets TE alternatief. Maar die tip die iemand gaf van Etsy... schot in de roos. Maar oei wat een prijzen!Prima toch. Ieder zijn eigen smaak. Ik heb nog even terug gekeken om te zien wat je op het oog hebt. Het ziet eruit als iets wat je ook niet zelf zomaar even maakt. Dat is wel jammer, want het is inderdaad een behoorlijke smak geld die je er voor neerlegt.
[...]
Deze is me net iets TE alternatief. Maar die tip die iemand gaf van Etsy... schot in de roos. Maar oei wat een prijzen!Prima toch. Ieder zijn eigen smaak. Ik heb nog even terug gekeken om te zien wat je op het oog hebt. Het ziet eruit als iets wat je ook niet zelf zomaar even maakt. Dat is wel jammer, want het is inderdaad een behoorlijke smak geld die je er voor neerlegt.
The only difference between the animals we love and the animals we eat, is our perspective.
woensdag 2 december 2015 om 14:10
Ik ga voorlopig nog niet trouwen want ben niet gevraagd, maar ik droom er stiekem al wel van
@Trijntje84; jouw eigen jurk vind ik mooi! Dit onthoud ik ter inspiratie.
En die fotoreportages uit de Vogue die Hiltje post vind ik heerlijk om me aan te vergapen, maar ik ben toch wat te nuchter om daar net zo'n smak geld voor neer te leggen dus dat wordt hem niet.
Heerlijk topic dus, blijf lekker posten!
@Trijntje84; jouw eigen jurk vind ik mooi! Dit onthoud ik ter inspiratie.
En die fotoreportages uit de Vogue die Hiltje post vind ik heerlijk om me aan te vergapen, maar ik ben toch wat te nuchter om daar net zo'n smak geld voor neer te leggen dus dat wordt hem niet.
Heerlijk topic dus, blijf lekker posten!
donderdag 3 december 2015 om 14:07
OK.. Help! Ik heb hoofdpijn van google en ga zo maar even wat anders doen want de moed is mij volledig in de schoenen gezonken.
Komt ie:
ik ben 1.84, heb maat 44/46 broeken, cup G (!!) waarvan de omvang zo'n 120 cm is. Bovenmaat is dus 46/48.
Ook een buik maar die is niet groter als mn boezem ( ) Dan als klap op de vuurpijl proberen we zwanger te worden en gaan eind mei trouwen. (Dus zal dan max 6 maanden zwanger zijn)
Ow..en ik heb max 450 uit te geven. (Restschuld van bijna 40.000 af te lossen..)
Iemand ideeen?
Komt ie:
ik ben 1.84, heb maat 44/46 broeken, cup G (!!) waarvan de omvang zo'n 120 cm is. Bovenmaat is dus 46/48.
Ook een buik maar die is niet groter als mn boezem ( ) Dan als klap op de vuurpijl proberen we zwanger te worden en gaan eind mei trouwen. (Dus zal dan max 6 maanden zwanger zijn)
Ow..en ik heb max 450 uit te geven. (Restschuld van bijna 40.000 af te lossen..)
Iemand ideeen?
Ik weet best een naam maar die was bezet..