Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 26 december 2015 om 12:14
zaterdag 26 december 2015 om 12:21
quote:Solomio schreef op 26 december 2015 @ 11:34:
[...]
Bij bol kost ie 165 euro.
Bij de Intertoys kost ie 100 euro.
Ik heb nog 35 euro VVV-bonnen.
Dus kan ik em bij Intertoys kopen voor 65 euro.
Bespaar ik mooi 100 euro.
Gewoon doen !
Je bespaart tenslotte.
[...]
Bij bol kost ie 165 euro.
Bij de Intertoys kost ie 100 euro.
Ik heb nog 35 euro VVV-bonnen.
Dus kan ik em bij Intertoys kopen voor 65 euro.
Bespaar ik mooi 100 euro.
Gewoon doen !
Je bespaart tenslotte.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zaterdag 26 december 2015 om 12:30
Wat een idioterie.
Was vorig jaar op bezoek bij iemand die zijn kat onder de kraan hield. Ik verbaasd, maar hij vond dat de kat er maar aan moest wennen, want hij moest toch gewassen. Kitten van 7 weken, met 6 weken bij de moeder weg, totaal verknipt en schuw qua gedrag omdat hij allerlei idiote zaken 'bij de opvoeding' vond horen.
Was vorig jaar op bezoek bij iemand die zijn kat onder de kraan hield. Ik verbaasd, maar hij vond dat de kat er maar aan moest wennen, want hij moest toch gewassen. Kitten van 7 weken, met 6 weken bij de moeder weg, totaal verknipt en schuw qua gedrag omdat hij allerlei idiote zaken 'bij de opvoeding' vond horen.
zaterdag 26 december 2015 om 12:32
quote:yasmijn schreef op 26 december 2015 @ 11:47:
Hallo lammetjes,
Moeite waard om terug te lezen? Nee zekers he?
Ik had een leuke dag gisteren. Vandaag gaat ook leuk worden met goddelijk eten. Ik ga in ieder geval los op de oesters. Mjammie. Beetje citroensap en versgemalen peper erop en slobber maar naar binnen. Wegspoelen met een slok mooie Chablis.
Oh heerlijk !
Liefst direct bij de producteur aan het Étang de Thau en wegspoelen met een koud glas Picpoul de Pinet.
Hallo lammetjes,
Moeite waard om terug te lezen? Nee zekers he?
Ik had een leuke dag gisteren. Vandaag gaat ook leuk worden met goddelijk eten. Ik ga in ieder geval los op de oesters. Mjammie. Beetje citroensap en versgemalen peper erop en slobber maar naar binnen. Wegspoelen met een slok mooie Chablis.
Oh heerlijk !
Liefst direct bij de producteur aan het Étang de Thau en wegspoelen met een koud glas Picpoul de Pinet.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zaterdag 26 december 2015 om 12:38
quote:BridgetteDubois schreef op 26 december 2015 @ 12:36:
[...]
Hahaha
Als ik hier een pot erwten openmaak begint ie te krijsen en gillen, zo lekker vindt ie dat...
Ik moet tijdens het afhalen echt mijn bonen bewaken. Tegenwoordig gooi ik er alvast eentje toe en dan wordt ze helemaal uitzinnig
Vroeger had ik een kat die bij me in bad kwam liggen.
[...]
Hahaha
Als ik hier een pot erwten openmaak begint ie te krijsen en gillen, zo lekker vindt ie dat...
Ik moet tijdens het afhalen echt mijn bonen bewaken. Tegenwoordig gooi ik er alvast eentje toe en dan wordt ze helemaal uitzinnig
Vroeger had ik een kat die bij me in bad kwam liggen.
zaterdag 26 december 2015 om 12:40
zaterdag 26 december 2015 om 12:43
quote:BridgetteDubois schreef op 26 december 2015 @ 12:40:
[...]
Jij wint Bij je in bad??? En dan? Gewoon chillen? Bizar!
Ja. Dan lag ze op mijn buik/borst.
Ze viel ook anderen aan op mijn commando en vreemden die in de buurt kwamen ook. Was best een gekke kat
Ze miauwde naar mij ook niet normaal, als ze me kwijt was ofzo, maar echt zoals een krolse kat mauwt.
[...]
Jij wint Bij je in bad??? En dan? Gewoon chillen? Bizar!
Ja. Dan lag ze op mijn buik/borst.
Ze viel ook anderen aan op mijn commando en vreemden die in de buurt kwamen ook. Was best een gekke kat
Ze miauwde naar mij ook niet normaal, als ze me kwijt was ofzo, maar echt zoals een krolse kat mauwt.
zaterdag 26 december 2015 om 12:44
quote:BridgetteDubois schreef op 26 december 2015 @ 12:41:
Hahaha wat een grappige katten hebben wij. Dacht dat die kat van ons gewoon niet spoorde maar jullie hebben dit soort ervaringen dus ook. Die van ons liep een paar dagen geleden rond met een roze plastic beker op haar kop. Ze had in die beker een bodempje melk ontdekt, en nadat ze dat smakelijk had opgeslurpt wilde haar kop er niet meer uit
Hahaha wat een grappige katten hebben wij. Dacht dat die kat van ons gewoon niet spoorde maar jullie hebben dit soort ervaringen dus ook. Die van ons liep een paar dagen geleden rond met een roze plastic beker op haar kop. Ze had in die beker een bodempje melk ontdekt, en nadat ze dat smakelijk had opgeslurpt wilde haar kop er niet meer uit
zaterdag 26 december 2015 om 12:45