Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 26 december 2015 om 18:52
zaterdag 26 december 2015 om 18:53
quote:ana_isabel schreef op 26 december 2015 @ 18:50:
Net terug van de film "Dummie de mummie"...
vre-se-lijk... zelfs de figuranten waren te stom om vooral NIET in de camera te kijken... (wat ze dus uiteindelijk wel deden..)Dat dacht ik al, man wilde ook al niet met oudste dochter, zij gaan van de week naar The Good Dinosaur.
vre-se-lijk... zelfs de figuranten waren te stom om vooral NIET in de camera te kijken... (wat ze dus uiteindelijk wel deden..)Dat dacht ik al, man wilde ook al niet met oudste dochter, zij gaan van de week naar The Good Dinosaur.
zaterdag 26 december 2015 om 18:57
quote:ana_isabel schreef op 26 december 2015 @ 18:50:
vre-se-lijk... zelfs de figuranten waren te stom om vooral NIET in de camera te kijken... (wat ze dus uiteindelijk wel deden..)
ET is dan wel weer enorm jeugdsentiment, maar ik heb hem al die jaren nooit meer gezien en ben bang dat hij tegenvalt als ik hem nu opnieuw zie.
Ga even mijn creme brulee affikken, ook heel opwindend
vre-se-lijk... zelfs de figuranten waren te stom om vooral NIET in de camera te kijken... (wat ze dus uiteindelijk wel deden..)
ET is dan wel weer enorm jeugdsentiment, maar ik heb hem al die jaren nooit meer gezien en ben bang dat hij tegenvalt als ik hem nu opnieuw zie.
Ga even mijn creme brulee affikken, ook heel opwindend
Tjezus, wat vals
zaterdag 26 december 2015 om 19:19
quote:Goede-Fee schreef op 26 december 2015 @ 19:09:
[...]
Het is die van vorig jaar. Waarom ze niet die van 2015 uitzenden, jammer hoor.https://youtu.be/55driJsIYeA Festival International du Cirque de Monte Carlo 2015 39 ème Cirque Internationale Les éléphants
[...]
Het is die van vorig jaar. Waarom ze niet die van 2015 uitzenden, jammer hoor.https://youtu.be/55driJsIYeA Festival International du Cirque de Monte Carlo 2015 39 ème Cirque Internationale Les éléphants
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 26 december 2015 om 19:23
quote:Star schreef op 26 december 2015 @ 18:52:
[...]
Heeft je man je wel in fatsoenlijk snoep uitbetaald?
zeker! De schat was na het snoept scheppen van vrouw en 3 kinderen, 20 euro (!) lichter. En dan moest daar nog drinken bij.
Na afloop heeft hij het ook ruimschoots goedgemaakt door ons te trakteren op de Mac.
Sex kan die trouwens vergeten.Daarvoor heb ik teveel geleden.
[...]
Heeft je man je wel in fatsoenlijk snoep uitbetaald?
zeker! De schat was na het snoept scheppen van vrouw en 3 kinderen, 20 euro (!) lichter. En dan moest daar nog drinken bij.
Na afloop heeft hij het ook ruimschoots goedgemaakt door ons te trakteren op de Mac.
Sex kan die trouwens vergeten.Daarvoor heb ik teveel geleden.
zaterdag 26 december 2015 om 19:29