Mode & Beauty alle pijlers

Het trouwjurkentopic

24-11-2015 12:40 628 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rare afwijking: ik ben verzot op trouwjurken. Mooie, lelijke, bijzondere, ik vind het heerlijk om ernaar te kijken. Misschien zijn hier gelijkgestemden?

Plakken maar!
Gefeliciteerd! Dat moet heel speciaal voelen met de feestdagen. Benieuwd naar welke jurk het gaat worden.
Mot met to
Gefeliciteerd MN!
Joepie, gefeliciteerd!
Wat leuk! Gefeliciteerd! Nu mag je echt op zoek, leuke tijd hoor!

De tijd vliegt Hier een jaar geleden ten huwelijk gevraagd en nu alweer een maand getrouwd 8-.Je bent zo een getrouwde vraag MN
Hij had me vanochtend net een smoes meegenomen naar het bos. En toen ging meneer ineens op 1 knie <3. Hij had laatst nog gezegd dat het nog wel even zou duren. Dus zodra hij op 1 knie ging zei ik nee, nee, ga je het toch doen. Waardoir hij zijn hele speech was vergeren. Natuurlijk wel Ja gezegd.
anoniem_219491 wijzigde dit bericht op 27-12-2015 22:39
Reden: Herkenbaarheid
% gewijzigd
Ik wil door bepaalde familieband heel graag bepaald merk jurk. Maar als ik het merk zeg ben ik heel herkenbaar.

Ik wil een winterwedding en een 'simpele' A-lijn jurk met kant. Liefst niet strapless en niet te groot.

En wil geen hakken maar sneakers eronder. Op pinterest zie je vooral allstars maar die vind ik niet fijn zitten. Dus iemand nog ideeën?
Wauw, wat gaaf MN! Ik zal binnenkort eens gaan zoeken naar mooie jurken-plaatjes, naar aanleiding van je beschrijving.

Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Eigenlijk zijn alle sneakers toch wel een optie? Die Stan Smith witte adidasjes of een leuk paar nike free sneakers. Die laatste zijn minder lomp dan bijvoorbeeld de air max of roshé run achtige varianten

Je kunt bij Nike ook je sneaker helemaal customizen, en een id achterop toevoegen. Bijv Mrs (linkerschoen) en ander woord (Max 5 letters) op de rechterschoen.
quote:-MN-99-MN- schreef op 26 december 2015 @ 21:56:

Ik wil door bepaalde familieband heel graag bepaald merk jurk. Maar als ik het merk zeg ben ik heel herkenbaar.

Ik wil een winterwedding en een 'simpele' A-lijn jurk met kant. Liefst niet strapless en niet te groot.

En wil geen hakken maar sneakers eronder. Op pinterest zie je vooral allstars maar die vind ik niet fijn zitten. Dus iemand nog ideeën?En all stars met een zooltje met voetbed, heb je dat al eens geprobeerd?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:DG2015 schreef op 27 december 2015 @ 21:41:

[...]

En all stars met een zooltje met voetbed, heb je dat al eens geprobeerd?

Ik draag meestal zooltjes in mijn schoenen maar ik vind ook dat ze te weinig ondersteuning geven.

Ik weet dat veel sneakers kunnen, maar zoek wel een wat nettere soort dus geen air max ofzo en heb nog wel even om te zoeken en denken natuurlijk :-)
[..]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 02-02-2016 10:43
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd
Weer even een beetje leven in dit topic blazen. Dit vind ik wel een leuk anders dan anders boeket: https://uk.pinterest.com/pin/72409506486904271/
The only difference between the animals we love and the animals we eat, is our perspective.
Misschien niet helemaal het juiste topic, vergeef mij. Maar heb een vraag.

Ik las vandaag een post van een Engelse vriend op facebook. Het gaat om een goede doelen organisatie die van trouwjurken kleine jurkjes maken voor stil geboren babies of babies die vlak na de geboorte zijn overleden. Ik vind dat een heel mooi idee en mooi doel voor mijn trouwjurk die al jaren nutteloos in de kast ligt..... Weet iemand of er ook een Nederlandse organisatie is die dat soort dingen doet? Of misschien patronen heeft voor die hele kleine maatjes zodat ik zelf (met hulp) jurkjes kan naaien van mijn trouwjurk?
Mooi idee. Ik heb er nog nooit van gehoord, dus kan je helaas niet verder helpen.
The only difference between the animals we love and the animals we eat, is our perspective.

Liever elitair dan een pauper!

Liever elitair dan een pauper!
Wow kalliope wat een beauties
Heel mooi en bijzonder inderdaad!
Echt mooie jurken!
Wauw die zwarte/donkere jurk met lange mouwen en decollete <3
Hebben jullie de Zeemantrouwjurk al gezien?

http://www.zeeman.com/trouwjurk/index.html
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ja ik vond hem erg mooi, zeker voor die prijs!

Kan me voorstellen dat ik hem zou hebben gekocht als ik op dit moment een snelle/simpele bruiloft aan het plannen was!
Ik vind hem heel mooi. Ik hou namelijk helemaal niet van pompeuze strapless jurken, ik zou er zo in trouwen. Hij heeft veel weg van mijn eigen jurk, echter had ik er nog mouwen aan.
Ik vind het ook een prima jurk. Leuke stijl, leuke prijs, snap dat mensen hem al gekocht hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven