Entertainment alle pijlers

Top 2000

16-12-2015 08:30 1687 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net de tot 10 van de tot 2000 gezien... wat een bagger lijst!!

1. John Lennon – ‘Imagine’

2. Queen – ‘Bohemian Rhapsody’

3. Eagles – ‘Hotel California’

4. Claudia de Breij – ‘Mag Ik Dan Bij Jou’

5. Led Zeppelin – ‘Stairway To Heaven’

6. Billy Joel – ‘Piano Man’

7. Boudewijn de Groot – ‘Avond’

8. Deep Purple – ‘Child In Time’

9. Pink Floyd – ‘Wish You Were Here’

10. Coldplay – ‘Fix You’

1, 2 en 3 oké maar 4?! Mag ik dan bij jou? WTF! En Coldplay nummer 10?! Pffff

Wat denken jullie over?
Nou gelukkig zijn er nog 1990 andere nummers, en ze worden uiteindelijk allemaal toch maar één keer gedraaid he. En nu ga ik even meezingen met de Kecks hoor, dat gezeur altijd.
Dat is zo ongeveer het enige leuke aan die hele top2000, lekker erover zeuren en zaniken m
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Fenrir-Greyback schreef op 26 december 2015 @ 18:34:

Cecilia!

Zo leuk vond ik dat als kind (en mijn dochters nu ook) pas onlangs begreep ik dat het over orale seks gaat

Was sowieso een mooi stukje tijdens het eten: Eres tu en Cecilia.

Vanmiddag nog met ze gedanst op Out of Space van Prodigy, want daar hadden we vroeger heel rare danspasjes bij.
Ben ik dan echt de enigste die dat hele imagine maar een zeiknummer vind? Als ik dan een nummer van lennon moest kiezen dan maar working class hero. Al vind ik dan die van marianne faithfull en greenday leukere versies.
quote:barbaracartland schreef op 26 december 2015 @ 18:55:

[...]

Zo leuk vond ik dat als kind (en mijn dochters nu ook) pas onlangs begreep ik dat het over orale seks gaat

Was sowieso een mooi stukje tijdens het eten: Eres tu en Cecilia.

Vanmiddag nog met ze gedanst op Out of Space van Prodigy, want daar hadden we vroeger heel rare danspasjes bij.Out of Space ja, dat vindt mijn zoon dus helemaal te gek en geweldig en zo . Hij was behoorlijk verbaasd toen ik vertelde dat ik vroegah de Single heb gekocht
Nee hoor, ik vind het ook niks
quote:khemam schreef op 26 december 2015 @ 18:58:

Ben ik dan echt de enigste die dat hele imagine maar een zeiknummer vind? Als ik dan een nummer van lennon moest kiezen dan maar working class hero. Al vind ik dan die van marianne faithfull en greenday leukere versies.

Ik vind het wel mooi hoor, maar nummer één neuh. Typisch weer een gevalletje waan van de dag en daar ben ik een beetje allergisch voor.

Niet dat dat mijn plezier nou zal verpesten hoor, want zoals ik al zei je hoort ze toch maar één keer en die volgorde maakt dan geen reet uit. En het weerhoudt me ook niet om na de Bohemian rotjes te gaan afsteken, dan begin ik gewoon een paar minuten eerder.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 26 december 2015 @ 18:59:

[...]

Out of Space ja, dat vindt mijn zoon dus helemaal te gek en geweldig en zo . Hij was behoorlijk verbaasd toen ik vertelde dat ik vroegah de Single heb gekocht Leuk! Kwaliteit blijft
Kate & Anna McGarrigle

Eén van de weinige Franstalige liedjes die ik naadloos mee kan bleren.
Ik vind Hotel California vreselijk, maar het einde van het jaar is niet af zonder Bohemian Rhapsody wat mij betreft. Ik stem er meestal wel op, maar dit jaar toevallig niet. Teveel andere mooie nummers om op te stemmen.

De rest van de top 10 vind ik erg mooi.
The Cranberries. Heel goed live ook.
Life is short. Eat dessert first.
Love on the Rocks!

Ik vind "mag ik dan bij jou" niet het supernummer dat anderen het schijnen te vinden, maar ik wil Claudia wel vriendelijk bedanken dat zij als Neilfan uit de kast gekomen is. Ze heeft het pad maar mooi voor ons geëffend.
Dat heeft Yas mooi gemist.

Bowie nog een keer zo meteen!
Life is short. Eat dessert first.
Bijna tijd voor die ouderwetse boerendiscoklassieker, die elke jongen met spijkerbroek, gegeld haar en coltrui in de jaren negentig uit zijn hoofd moest kennen. En ik ook.
En ergens is de boodschap van het liedje van een simpelmakende blije wijsheid. Ik krijg er nog steeds goede zin van. Maar ik ben dan ook een boer.
Ik ben geen boer, maar ik word er altijd wel vrolijk van
Welk nummer?
Thank God I'm a Country Boy
Top2000 is geweldig . Wij luisteren zo veel mogelijk.
quote:barbaracartland schreef op 26 december 2015 @ 21:01:

Thank God I'm a Country Boy O die kan ik ok meezingen!
Waarom fluister ik je naam nog .

Dat had voor mij nu ook weer niet gehoeven. Nou ja, meebleren dan maar, dan gaat het tenminste nog op een gezellige manier voorbij .
quote:hatsetats schreef op 26 december 2015 @ 21:15:

[...]

O die kan ik ok meezingen!

Zo hoort het ook!

Nu Benny Neyman (waarom fluister ik je naam nog): al zijn liedjes vind ik tamelijk meh, maar die man had zo'n mooie stem. Zo vriendelijk en warm. In een ander genre had dat echt een superheld kunnen zijn.
Mijn oma liep er helemaal mee weg, met Benny. Dus helemaal verschrikkelijk vind ik hem niet, vanwege de herinneringen en zo.
Vanochtend van zoon gehoord dat de titelsong van Pokémon d'r in staat. HELP!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 26 december 2015 @ 21:25:

Vanochtend van zoon gehoord dat de titelsong van Pokémon d'r in staat. HELP!Het werd eens tijd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven