Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 26 december 2015 @ 19:56:

[...]

Ja toch? Er is altijd wel een dwarse dochter, spinnijdige vader en een moeder die krampachtig gezellig zit te doen met zo'n uitje.Dat is nog waar ook...
quote:Ttass28 schreef op 26 december 2015 @ 19:59:

[...]

Ik ben topic genezen zoals je wel hebt gemerkt.Was me nog niet opgevallen. Sorry.
quote:Ttass28 schreef op 26 december 2015 @ 19:57:

[...]

Ook niet echt ik ben kerstmoe en zit nu onderuitgezakt met een volle pens. En voor de rest kan ik idd niet mee lullen over kinderen.En dat voor iemand met toch vrij ruime ervaring als gastouder
quote:Fenrir-Greyback schreef op 26 december 2015 @ 19:58:

[...]

Tttasss wil ook eens leuk meeforummen geloof ik.Nou, doe een ander eens een lol en geef haar een kans.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 26 december 2015 @ 20:00:

[...]

Nou, doe een ander eens een lol en geef haar een kans.Al te vaak gedaan. Het wordt toch niks.
quote:Star schreef op 26 december 2015 @ 19:57:

[...]

Ja maar keihard voor zichzelf. En dat gaat dan wel eens mis Een denkertje... zitten zichzelf vaak in de weg hé.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 26 december 2015 @ 20:00:

[...]

En dat voor iemand met toch vrij ruime ervaring als gastouder Dat is toch anders dan eigen kinderen?
quote:ana_isabel schreef op 26 december 2015 @ 20:00:

[...]

Dat is nog waar ook...En dan een bioscoopzaal vol en dat gezeik ook nog eens in de pauze Ik wacht nog wel een weekje met Staewars Episode 7
quote:Star schreef op 26 december 2015 @ 19:57:

[...]

Ja maar keihard voor zichzelf. En dat gaat dan wel eens mis Dat is sneu
Wat is de hype met starwars ik vind het echt niks.
quote:hatsetats schreef op 26 december 2015 @ 20:02:

[...]

En dan een bioscoopzaal vol en dat gezeik ook nog eens in de pauze Ik wacht nog wel een weekje met Staewars Episode 7

Terwijl ik op mijn man en zoon zat te wachten nadat onze film was afgelopen,kwam er ook een gezin binnen met 4 kinderen. De oudste ongeveer 17 en de jongste ongeveer 6 (een meisje) vader koos voor het hele gezin starwars.. Dat meisje ging huilend en stampvoetend mee de zaal in...

Sneu toch? Splits het dan gewoon op.
quote:hatsetats schreef op 26 december 2015 @ 20:03:

[...]

Dat is sneuMaar ergens wel hilarisch. Er hangt nu een briefje op haar deur. Ik moet eerst sorry zeggen en ja of nee 'tjekken', anders mag ik haar niet instoppen
quote:ana_isabel schreef op 26 december 2015 @ 20:05:

[...]

Terwijl ik op mijn man en zoon zat te wachten nadat onze film was afgelopen,kwam er ook een gezin binnen met 4 kinderen. De oudste ongeveer 17 en de jongste ongeveer 6 (een meisje) vader koos voor het hele gezin starwars.. Dat meisje ging huilend en stampvoetend mee de zaal in...

Sneu toch? Splits het dan gewoon op.Sneu voor dat kind. En pa verkloot het zo ook voor de rest an de zaal
quote:hatsetats schreef op 26 december 2015 @ 20:02:

[...]

En dan een bioscoopzaal vol en dat gezeik ook nog eens in de pauze Ik wacht nog wel een weekje met Staewars Episode 7Ga je overdag dan? Door de weeks denk ik ook wel pubers 's avonds.
quote:hatsetats schreef op 26 december 2015 @ 20:07:

[...]

Sneu voor dat kind. En pa verkloot het zo ook voor de rest an de zaalHet mooiste komt nog; pa ging naar huis! Had gewoon zijn gezin afgezet. Oke; ik had ook liever naar starwars gegaan,maar mijn middelste zoon houdt niet van "geweld" en mijn 4 jarige..tja,dat spreekt voor zich. Ik kom daar wel overheen,maar voor zo een kind is dat echt zielig.
quote:Star schreef op 26 december 2015 @ 20:07:

[...]

Ga je overdag dan? Door de weeks denk ik ook wel pubers 's avonds.Pubers zonder ouders en ouders zonder pubers kan ik prima handelen En anderhalf gezinnetje ook wel. Maar een hok vol? Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

[...]

Maar ergens wel hilarisch. Er hangt nu een briefje op haar deur. Ik moet eerst sorry zeggen en ja of nee 'tjekken', anders mag ik haar niet instoppen hahahahahahaha
Volwassenen die lachen als Dummie "kippiekakkie " in de film zegt ,is ook niet alles...
quote:hatsetats schreef op 26 december 2015 @ 20:19:

[...]

Pubers zonder ouders en ouders zonder pubers kan ik prima handelen En anderhalf gezinnetje ook wel. Maar een hok vol? BrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrDat kan ik ook niet handelen, ik heb wel eens een puber aangesproken omdat ze met popcorn zaten te gooien, van boven naar beneden. Wat kreeg ik toch een smoel.

[...]

Maar ergens wel hilarisch. Er hangt nu een briefje op haar deur. Ik moet eerst sorry zeggen en ja of nee 'tjekken', anders mag ik haar niet instoppen

aaah

wat een bijdehandje!
quote:ana_isabel schreef op 26 december 2015 @ 20:21:

Volwassenen die lachen als Dummie "kippiekakkie " in de film zegt ,is ook niet alles...Nee dat is een reden voor opname in een gesloten inrichting
quote:ana_isabel schreef op 26 december 2015 @ 20:12:

[...]

Het mooiste komt nog; pa ging naar huis! Had gewoon zijn gezin afgezet. Oke; ik had ook liever naar starwars gegaan,maar mijn middelste zoon houdt niet van "geweld" en mijn 4 jarige..tja,dat spreekt voor zich. Ik kom daar wel overheen,maar voor zo een kind is dat echt zielig. pa ging weg?!
quote:ana_isabel schreef op 26 december 2015 @ 20:21:

Volwassenen die lachen als Dummie "kippiekakkie " in de film zegt ,is ook niet alles...
quote:SaveTheDay schreef op 26 december 2015 @ 20:27:

[...]

pa ging weg?!

yep! Hij kwam ze alleen afzetten.

Leuk voor zijn vrouw ook..die mag het alleen afhandelen. ..
quote:Star schreef op 26 december 2015 @ 20:29:

[...]

Mijn middelste zat er letterlijk zo bij;

Hij vond het zelfs a-grappig.

(Die volwassenen moeten wel drank hebben genuttigd voor aanvang...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven