Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 26 december 2015 om 19:32
quote:Moiren_ schreef op 26 december 2015 @ 19:29:
[...]
1 minuut is te overzien
Zoon vond de nieuwe Star Wars de beste die er is.
Mijn zoon ook. En dan te bedenken dat het zijn allereerste was.
(mijn 4 jarige wilde ook "wat zeggen" over de film tegen papa,nadat middelste zoon en moeder de film compleet hadden afgekraakt.)
[...]
1 minuut is te overzien
Zoon vond de nieuwe Star Wars de beste die er is.
Mijn zoon ook. En dan te bedenken dat het zijn allereerste was.
(mijn 4 jarige wilde ook "wat zeggen" over de film tegen papa,nadat middelste zoon en moeder de film compleet hadden afgekraakt.)
zaterdag 26 december 2015 om 19:33
zaterdag 26 december 2015 om 19:35
zaterdag 26 december 2015 om 19:38
quote:ana_isabel schreef op 26 december 2015 @ 19:23:
[...]
zeker! De schat was na het snoept scheppen van vrouw en 3 kinderen, 20 euro (!) lichter. En dan moest daar nog drinken bij.
Na afloop heeft hij het ook ruimschoots goedgemaakt door ons te trakteren op de Mac.
Sex kan die trouwens vergeten.Daarvoor heb ik teveel geleden.
[...]
zeker! De schat was na het snoept scheppen van vrouw en 3 kinderen, 20 euro (!) lichter. En dan moest daar nog drinken bij.
Na afloop heeft hij het ook ruimschoots goedgemaakt door ons te trakteren op de Mac.
Sex kan die trouwens vergeten.Daarvoor heb ik teveel geleden.
zaterdag 26 december 2015 om 19:46
quote:Moiren_ schreef op 26 december 2015 @ 19:41:
[...]
Soms zijn ze echt goor. Ooit een van dichtbij geroken?Nee. Sinds ik er pubers op na houd zorg ik er angstvallig voor dat mijn lichaamsgeur die van hen ruimschoots overstemt. Is ook wel gemakkelijk in de bioscoop: ik heb daar tenminste lekker de ruimte.
[...]
Soms zijn ze echt goor. Ooit een van dichtbij geroken?Nee. Sinds ik er pubers op na houd zorg ik er angstvallig voor dat mijn lichaamsgeur die van hen ruimschoots overstemt. Is ook wel gemakkelijk in de bioscoop: ik heb daar tenminste lekker de ruimte.
zaterdag 26 december 2015 om 19:49
zaterdag 26 december 2015 om 19:51
quote:ana_isabel schreef op 26 december 2015 @ 19:46:
[...]
aaah wat doetie dan?Ze is zo dwars en koppig en vol argumenten dat ze Bram Moszkowicz onder tafel lult. Ze weet niet wanneer ze moet stoppen en is nu boos omdat we om haar moesten lachen. Helpt zichzelf zo over de zeik dat ze nu hoofdpijn heeft.
[...]
aaah wat doetie dan?Ze is zo dwars en koppig en vol argumenten dat ze Bram Moszkowicz onder tafel lult. Ze weet niet wanneer ze moet stoppen en is nu boos omdat we om haar moesten lachen. Helpt zichzelf zo over de zeik dat ze nu hoofdpijn heeft.