Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 26 december 2015 om 21:34
zaterdag 26 december 2015 om 22:13
zaterdag 26 december 2015 om 22:18
quote:BridgetteDubois schreef op 26 december 2015 @ 22:07:
Wat ik me afvraag, is er hier iemand die een probleemloze relatie heeft met zijn of haar familie?
Ja, ik.
Ik heb geen familie, dus dat scheelt wel.
Wat ik me afvraag, is er hier iemand die een probleemloze relatie heeft met zijn of haar familie?
Ja, ik.
Ik heb geen familie, dus dat scheelt wel.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 26 december 2015 om 23:10
Ik heb drie keer mijn haar tot halverwege mijn rug gehad, om het vervolgens weer te millimeteren.
Kort staat me het beste, toen het lang was had ik het altijd strak in een knot omdat die slierten me stoorden. Mijn haar is ultrasluik, dat wordt verschrikkelijk lijzig en ondanks de vele spermanentjes kreeg ik toch nooit de Brooke Shields-looks.
Kort staat me het beste, toen het lang was had ik het altijd strak in een knot omdat die slierten me stoorden. Mijn haar is ultrasluik, dat wordt verschrikkelijk lijzig en ondanks de vele spermanentjes kreeg ik toch nooit de Brooke Shields-looks.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zaterdag 26 december 2015 om 23:13
quote:barbaracartland schreef op 26 december 2015 @ 22:15:
Ik weet precies wat ik van ze kan verwachten, telt dat ook Dat helpt vaak wel om het probleemloos te houden natuurlijk. Met mans broer en zijn vrouw zitten we financieel niet erg op een lijn. Afgesproken om nooit meer samen cadeaus te doen helpt heel goed om daar geen ruzie (meer) over te krijgen.
Ik weet precies wat ik van ze kan verwachten, telt dat ook Dat helpt vaak wel om het probleemloos te houden natuurlijk. Met mans broer en zijn vrouw zitten we financieel niet erg op een lijn. Afgesproken om nooit meer samen cadeaus te doen helpt heel goed om daar geen ruzie (meer) over te krijgen.
zondag 27 december 2015 om 08:32
quote:yette schreef op 27 december 2015 @ 08:26:
Tuurlijk Fiets, dat kan toch niet?! Ik zin op wraak! Hun ouders slapen nu nog lekker - of ze durven niet uit bed te komen. Misschien leg ik de trap zometeen wel vol lego
Oh leuk! Muziek keihard aan is ook nog wel een leuke, en als ze gaan douchen zorgen dat er alleen koud water is. Ketel uitzetten of steeds elders warm water pakken oid.
Wraak is mijn tweede naam.
Tuurlijk Fiets, dat kan toch niet?! Ik zin op wraak! Hun ouders slapen nu nog lekker - of ze durven niet uit bed te komen. Misschien leg ik de trap zometeen wel vol lego
Oh leuk! Muziek keihard aan is ook nog wel een leuke, en als ze gaan douchen zorgen dat er alleen koud water is. Ketel uitzetten of steeds elders warm water pakken oid.
Wraak is mijn tweede naam.