Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ja!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
De winter van 63 bestond ik nog niet. Herinner me wel de winter van 78, toen het ontzettend had gevroren en we op straat konden schaatsen, daar heb ik nog wel foto's van. Maar van mij mag dat gerust een herinnering blijven, vind zo'n milde winter erg prettig.
quote:Star schreef op 27 december 2015 @ 11:22:

[...]

Da's waar, maar voor het kind zelf is het wellicht wel leuk. Mijn dochters vinden het in ieder geval erg leuk foto's van 'vroeger' te zien. Ik ook trouwens, van mezelf toen ik nog jong en schattig was.Ja, okay, maar we hebben net het tweede boek met foto's van ons dochtertje besteld (we doen er voor ieder kalenderjaar 1) en ik moet zeggen: het is allemaal wel erg alsof het een soort filmster is. Honderden foto's van één baby. Daar krijg je denk ik nogal egocentrische kinderen van. Voornemen voor volgend jaar: meer foto's van anderen erbij, want je bent wie je bent in relatie tot de mensen om je heen.
IMHO
quote:Enn schreef op 27 december 2015 @ 11:22:

Ik was eerst. Dan doen we gezellig een driehoeksvete.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 december 2015 @ 11:23:

[...]

Juf zeker? Luie zitzakken zijn dat, juffen. Lekker half negen beginnen, om drie uur alweer klaar en dan nog constant vakantie ook Oeh ja, zo ziet mijn leven er precies uit!
quote:GrimbleGrumble schreef op 27 december 2015 @ 11:24:

[...]

Ja, okay, maar we hebben net het tweede boek met foto's van ons dochtertje besteld (we doen er voor ieder kalenderjaar 1) en ik moet zeggen: het is allemaal wel erg alsof het een soort filmster is. Honderden foto's van één baby. Daar krijg je denk ik nogal egocentrische kinderen van. Voornemen voor volgend jaar: meer foto's van anderen erbij, want je bent wie je bent in relatie tot de mensen om je heen.

Nee joh, op een gegeven moment zijn ze die camera zo spuugzat dat ze of rare bekken gaan trekken of niet meer op de foto willen dus dan houdt het vanzelf op.

Jaarboek is leuk trouwens.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 december 2015 @ 11:23:

[...]

Juf zeker? Luie zitzakken zijn dat, juffen. Lekker half negen beginnen, om drie uur alweer klaar en dan nog constant vakantie ook En in die vakantie vervolgens meer dan honderd essays na te kijken. Ja joh. Luilekkerland!
IMHO
.
quote:GrimbleGrumble schreef op 27 december 2015 @ 11:26:

[...]

En in die vakantie vervolgens meer dan honderd essays na te kijken. Ja joh. Luilekkerland!Dat is wel veel. Kunnen jouw studenten wel een beetje leuk schrijven?
magnetron piepje gaat, en de hond loopt al naar de keuken
quote:Poltergeist2016 schreef op 27 december 2015 @ 11:27:

[...]

toen was ik al bijna klaar met puberen.

Ik ook

Ik ga Downton van gisteren kijken, had het opgenomen.

[...]

toen was ik al bijna klaar met puberen.Mijn ouders begonnen mij net in overweging te nemen rond die tijd vermoed ik

[...]

toen was ik al bijna klaar met puberen.Die pret stond mij nog te wachten, ik was toen 9 of 10.
quote:GrimbleGrumble schreef op 27 december 2015 @ 11:26:

[...]

En in die vakantie vervolgens meer dan honderd essays na te kijken. Ja joh. Luilekkerland!Nog een juf . Zit er hier een nest of zo?
quote:yasmijn schreef op 27 december 2015 @ 11:28:

[...]

Ik ook

Ik ga Downton van gisteren kijken, had het opgenomen.

Veel plezier.

Ik ben helemaal klaar
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 december 2015 @ 11:27:

[...]

Dat is wel veel. Kunnen jouw studenten wel een beetje leuk schrijven?Zie mijn eerdere post over de studente die "Because of boobs!" schreef in een essay over flirten (waarop ik dacht: hé, ze heeft het 'argumentum ad mammās' uitgevonden). Best wel, dus, hoewel er natuurlijk ook oersaaie stukken tussen zitten. Het is wel een leuk inkijkje in de cultuur van het land waar ik woon, want ze moeten levensverhalen gebruiken voor hun stukken.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 27 december 2015 @ 11:19:

[...]

Wees blij. Met die digitale camera's moet tegenwoordig alles vastgelegd worden. Vlak na de geboorte van mijn dochtertje bleven de verpleegsters maar aandringen dat ik foto's moest maken, terwijl ik gewoon van het moment aan het genieten was. Het hoefde niet vastgelegd te worden, dat deed mijn geheugen wel en zo mooi als de herinneringen zouden de foto's toch niet zijn.Mooi gezegd! Zelf helaas andere ervaringen. Ik heb gelukkig 36 foto's (heel rolletje) van het eerste uur van dochter, om mijn herinneringen mooi te maken. Terwijl man een reportages maakte van kind, ging ik met gillende spoed naar de operatiekamer.

[...]

toen was ik al bijna klaar met puberen.toen begon voor mij de peuterpuberijd.
quote:Poltergeist2016 schreef op 27 december 2015 @ 11:28:

magnetron piepje gaat, en de hond loopt al naar de keuken Kwijlt hij ook al?
I like being a mess. It's who I am.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 december 2015 @ 11:28:

[...]

Nog een juf . Zit er hier een nest of zo?

Haha, kom je daar nu pas achter?

Hier zitten veel onderwijsmensen, is een complot.
.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 december 2015 @ 11:28:

[...]

Nog een juf . Zit er hier een nest of zo?meester,dacht ik.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 december 2015 @ 11:31:

[...]

Hier zitten veel onderwijsmensen, is een complot.Hier nog een, alleen niet praktiserend
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 december 2015 @ 11:31:

[...]

Hier zitten veel onderwijsmensen, is een complot.Natuurlijk wist ik dat. Daarom zit ik hier ook. Ik heb de PABO dan wel niet afgemaakt, maar zo hoor ik er toch nog een beetje bij .
quote:Eleonora-1 schreef op 27 december 2015 @ 11:18:

Leuk idee voor een topic:

Met wie heb jij een forumvete?Dan ben ik snel klaar. Met niemand.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven