Napraattopic deel 49
zondag 27 december 2015 om 13:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 27 december 2015 om 18:02
quote:SuzanneSuus schreef op 27 december 2015 @ 17:59:
Jee Solo.
Gecondoleerd en fijn dat je er was. Is ze rustig gestorven?Ze was nogal benauwd vond ik, maar het ging zo snel, dat ik toch wel kan zeggen dat ze vrij rustig weggleed.
Jee Solo.
Gecondoleerd en fijn dat je er was. Is ze rustig gestorven?Ze was nogal benauwd vond ik, maar het ging zo snel, dat ik toch wel kan zeggen dat ze vrij rustig weggleed.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 27 december 2015 om 18:08
zondag 27 december 2015 om 18:10
quote:Poltergeist2016 schreef op 27 december 2015 @ 18:08:
[...]
Er gaat nu een hele hoop op je afkomen, ik hoop dat je hulp van familie hebt om alles goed te regelen.
Mijn moeder zat al 8,5 jaar in een verpleeghuis en was echt heel erg diep dement. Haar overlijden is dus niet echt een schok, integendeel, het is een verlossing.
En in mijn hoofd heb ik die uitvaart al tig keer geregeld, dus ik denk dat het wel gaat lukken.
[...]
Er gaat nu een hele hoop op je afkomen, ik hoop dat je hulp van familie hebt om alles goed te regelen.
Mijn moeder zat al 8,5 jaar in een verpleeghuis en was echt heel erg diep dement. Haar overlijden is dus niet echt een schok, integendeel, het is een verlossing.
En in mijn hoofd heb ik die uitvaart al tig keer geregeld, dus ik denk dat het wel gaat lukken.
zondag 27 december 2015 om 18:16
quote:Solomio schreef op 27 december 2015 @ 18:10:
[...]
En in mijn hoofd heb ik die uitvaart al tig keer geregeld, dus ik denk dat het wel gaat lukken.Sterkte ermee
[...]
En in mijn hoofd heb ik die uitvaart al tig keer geregeld, dus ik denk dat het wel gaat lukken.Sterkte ermee
zondag 27 december 2015 om 18:17
Dank jullie wel lieffies. Ik ben wel verdrietig, maar ze was al zolang niet meer echt aanwezig, dat dit alleen nog maar het allerlaatste afscheidsstukje is. Het echte afscheid heb ik in de afgelopen 8 jaar al genomen.
zondag 27 december 2015 om 18:18
quote:Solomio schreef op 27 december 2015 @ 17:56:
Even zonder terug te lezen:
Mijn lieve, lieve moedertje is vanmiddag gestorven.
Ik was erbij en daar ben ik echt heel blij om.Ach Solo, ik schrik ervan. Gecondoleerd.
Mijn lieve, lieve moedertje is vanmiddag gestorven.
Ik was erbij en daar ben ik echt heel blij om.Ach Solo, ik schrik ervan. Gecondoleerd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 27 december 2015 om 18:23
zondag 27 december 2015 om 18:26
quote:Solomio schreef op 27 december 2015 @ 18:02:
[...]
Ze was nogal benauwd vond ik, maar het ging zo snel, dat ik toch wel kan zeggen dat ze vrij rustig weggleed.Uit je verhalen mag ik denk ik zeggen dat het goed is, toch? Maar jee, wel je moeder Solo en zoveel familie is er niet voor je.
[...]
Ze was nogal benauwd vond ik, maar het ging zo snel, dat ik toch wel kan zeggen dat ze vrij rustig weggleed.Uit je verhalen mag ik denk ik zeggen dat het goed is, toch? Maar jee, wel je moeder Solo en zoveel familie is er niet voor je.
Je bent zelf een theepot
zondag 27 december 2015 om 18:30
zondag 27 december 2015 om 18:36
quote:Solomio schreef op 27 december 2015 @ 17:56:
Ach Solo dan toch...
Ik weet dat je het vast goed vindt.
Het afscheid is zo echt definitief.
Sterkte.
Ach Solo dan toch...
Ik weet dat je het vast goed vindt.
Het afscheid is zo echt definitief.
Sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 27 december 2015 om 18:37