Het trouwjurkentopic
zaterdag 26 december 2015 om 21:54
Hij had me vanochtend net een smoes meegenomen naar het bos. En toen ging meneer ineens op 1 knie <3. Hij had laatst nog gezegd dat het nog wel even zou duren. Dus zodra hij op 1 knie ging zei ik nee, nee, ga je het toch doen. Waardoir hij zijn hele speech was vergeren. Natuurlijk wel Ja gezegd.
anoniem_219491 wijzigde dit bericht op 27-12-2015 22:39
Reden: Herkenbaarheid
Reden: Herkenbaarheid
% gewijzigd
zaterdag 26 december 2015 om 21:56
Ik wil door bepaalde familieband heel graag bepaald merk jurk. Maar als ik het merk zeg ben ik heel herkenbaar.
Ik wil een winterwedding en een 'simpele' A-lijn jurk met kant. Liefst niet strapless en niet te groot.
En wil geen hakken maar sneakers eronder. Op pinterest zie je vooral allstars maar die vind ik niet fijn zitten. Dus iemand nog ideeën?
Ik wil een winterwedding en een 'simpele' A-lijn jurk met kant. Liefst niet strapless en niet te groot.
En wil geen hakken maar sneakers eronder. Op pinterest zie je vooral allstars maar die vind ik niet fijn zitten. Dus iemand nog ideeën?
zondag 27 december 2015 om 21:41
Eigenlijk zijn alle sneakers toch wel een optie? Die Stan Smith witte adidasjes of een leuk paar nike free sneakers. Die laatste zijn minder lomp dan bijvoorbeeld de air max of roshé run achtige varianten
Je kunt bij Nike ook je sneaker helemaal customizen, en een id achterop toevoegen. Bijv Mrs (linkerschoen) en ander woord (Max 5 letters) op de rechterschoen.
Je kunt bij Nike ook je sneaker helemaal customizen, en een id achterop toevoegen. Bijv Mrs (linkerschoen) en ander woord (Max 5 letters) op de rechterschoen.
zondag 27 december 2015 om 21:41
quote:-MN-99-MN- schreef op 26 december 2015 @ 21:56:
Ik wil door bepaalde familieband heel graag bepaald merk jurk. Maar als ik het merk zeg ben ik heel herkenbaar.
En wil geen hakken maar sneakers eronder. Op pinterest zie je vooral allstars maar die vind ik niet fijn zitten. Dus iemand nog ideeën?En all stars met een zooltje met voetbed, heb je dat al eens geprobeerd?
En wil geen hakken maar sneakers eronder. Op pinterest zie je vooral allstars maar die vind ik niet fijn zitten. Dus iemand nog ideeën?En all stars met een zooltje met voetbed, heb je dat al eens geprobeerd?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
zondag 27 december 2015 om 22:45
quote:DG2015 schreef op 27 december 2015 @ 21:41:
[...]
En all stars met een zooltje met voetbed, heb je dat al eens geprobeerd?
Ik draag meestal zooltjes in mijn schoenen maar ik vind ook dat ze te weinig ondersteuning geven.
Ik weet dat veel sneakers kunnen, maar zoek wel een wat nettere soort dus geen air max ofzo en heb nog wel even om te zoeken en denken natuurlijk
[...]
En all stars met een zooltje met voetbed, heb je dat al eens geprobeerd?
Ik draag meestal zooltjes in mijn schoenen maar ik vind ook dat ze te weinig ondersteuning geven.
Ik weet dat veel sneakers kunnen, maar zoek wel een wat nettere soort dus geen air max ofzo en heb nog wel even om te zoeken en denken natuurlijk
zondag 17 januari 2016 om 18:47
Weer even een beetje leven in dit topic blazen. Dit vind ik wel een leuk anders dan anders boeket: https://uk.pinterest.com/pin/72409506486904271/
The only difference between the animals we love and the animals we eat, is our perspective.
zondag 17 januari 2016 om 19:52
Misschien niet helemaal het juiste topic, vergeef mij. Maar heb een vraag.
Ik las vandaag een post van een Engelse vriend op facebook. Het gaat om een goede doelen organisatie die van trouwjurken kleine jurkjes maken voor stil geboren babies of babies die vlak na de geboorte zijn overleden. Ik vind dat een heel mooi idee en mooi doel voor mijn trouwjurk die al jaren nutteloos in de kast ligt..... Weet iemand of er ook een Nederlandse organisatie is die dat soort dingen doet? Of misschien patronen heeft voor die hele kleine maatjes zodat ik zelf (met hulp) jurkjes kan naaien van mijn trouwjurk?
Ik las vandaag een post van een Engelse vriend op facebook. Het gaat om een goede doelen organisatie die van trouwjurken kleine jurkjes maken voor stil geboren babies of babies die vlak na de geboorte zijn overleden. Ik vind dat een heel mooi idee en mooi doel voor mijn trouwjurk die al jaren nutteloos in de kast ligt..... Weet iemand of er ook een Nederlandse organisatie is die dat soort dingen doet? Of misschien patronen heeft voor die hele kleine maatjes zodat ik zelf (met hulp) jurkjes kan naaien van mijn trouwjurk?
dinsdag 9 februari 2016 om 15:18
Hebben jullie de Zeemantrouwjurk al gezien?
http://www.zeeman.com/trouwjurk/index.html
http://www.zeeman.com/trouwjurk/index.html
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"