Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.

Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.

Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dank je wel, saywhat
http://www.spoordeelwinke ... /product/weekend-dagkaart

en sommige aanbiedingen kunnen ook interessant zijn zonder dat je naar de bijbehorende attractie/horeca gaat:

http://www.spoordeelwinkel.nl/alle-uitj ... type=tiles {klik op het donkerblauwe 'alle uitjes'}
Wat een goeie tips! Ik vrek even vrolijk mee als dat mag.
Ik heb gisteren 2 scoupy producten geprobeerd. Sojadrink voor 50ct en gratis espresso sticks. Ik kreeg vandaag al een mail dat mijn aanvraag was goed gekeurd. Wat leuk!
Only dead fish go with the flow
Kitkat tablet voor 1 euro en een gratis Bifi roll:

http://www.kortingisleuk.nl/geld-terug-acties

Ik sla een keer over. :-) Kitkat is ook niet echt gezond en vlees houd ik niet van.
Ik heb me nu aangemeld voor 2 enquetesites om tegen punten (voor cadeaubonnen) enquêtes in te vullen: ipsos en stempunt. Bij stempunt kreeg ik gelijk 100 punten. Bij ipsos nog niets. Heeft iemand ervaring met deze sites?

Op dit moment zijn er geen enquêtes om daar in te vullen. Komt het vaak voor dat er niets is om in te vullen voor punten?

Ik ben even benieuwd naar ervaringen, ook van andere sites. Dank alvast!
Ik heb dit jaar al 52 Euro bespaard/ teruggekregen " met Scoupy. Briljante app.
Er is volgens mij geen app van korting is leuk he? Ik vind scoupy zo makkelijk werken.
quote:Dreamglasses schreef op 26 december 2015 @ 09:07:

Ik heb me nu aangemeld voor 2 enquetesites om tegen punten (voor cadeaubonnen) enquêtes in te vullen: ipsos en stempunt. Bij stempunt kreeg ik gelijk 100 punten. Bij ipsos nog niets. Heeft iemand ervaring met deze sites?

Op dit moment zijn er geen enquêtes om daar in te vullen. Komt het vaak voor dat er niets is om in te vullen voor punten?

Ik ben even benieuwd naar ervaringen, ook van andere sites. Dank alvast!

Ik gebruik euroclix, die vind ik erg fijn, kun je enquêtes doen, mails klikken en via online aankopen kun je clix verdienen. Als je ook nog mensen via jou aanmeld dan verdien je daar ook weer aan (dus mocht je lid willen worden, laat het even weten ).

Andere 2 sites zeggen mij niks eigenlijk, zal eens googlen of het wat is :-)
quote:himalaya schreef op 26 december 2015 @ 10:01:

Er is volgens mij geen app van korting is leuk he? Ik vind scoupy zo makkelijk werken.Scoupy is echt ideaal hé, en ze werken ook mooi vlot, geld staat er eigenlijk altijd met 2 dagen wel weer op! En nu in de nieuwe app zie je gelijk wat je al totaal bespaard hebt, ook leuk
quote:bieno schreef op 26 december 2015 @ 21:12:

[...]

Ik gebruik euroclix, die vind ik erg fijn, kun je enquêtes doen, mails klikken en via online aankopen kun je clix verdienen. Als je ook nog mensen via jou aanmeld dan verdien je daar ook weer aan (dus mocht je lid willen worden, laat het even weten ).

Andere 2 sites zeggen mij niks eigenlijk, zal eens googlen of het wat is :-)

Ja graag! kun je mij een pb sturen?

Ik moest bij stempunt veel vragen beantwoorden en vervolgens heb je maar 100 punten. Je "startkapitaal". Je hebt echter ruim 5000 punten nodig voor een bon van 10 euro. Ik wil dat wel verdienen maar als er geen enquêtes zijn, word het wel lastig
quote:himalaya schreef op 26 december 2015 @ 10:01:

Er is volgens mij geen app van korting is leuk he? Ik vind scoupy zo makkelijk werken.

Heb ik ook naar gezocht, maar inderdaad niet gevonden. Via de laptop ging wat makkelijker met opladen merkte is dus op die manier gedaan. Ik kreeg wel een goedkeuring voor de actie van spotta: chips en quaker muesli. Maar ivm de feestdagen even afwachten hoe lang het duurt voordat het geld erop staat.

Ik vind scoupy ook erg makkelijk. Nog maar 1 x gedaan en direct erg gebruiksvriendelijk!
quote:Dreamglasses schreef op 26 december 2015 @ 21:29:

[...]

Ja graag! kun je mij een pb sturen?

Ik moest bij stempunt veel vragen beantwoorden en vervolgens heb je maar 100 punten. Je "startkapitaal". Je hebt echter ruim 5000 punten nodig voor een bon van 10 euro. Ik wil dat wel verdienen maar als er geen enquêtes zijn, word het wel lastig

Je hebt een pb :-)

Kent iemand Zinngeld? Daar heb ik me laatst ook aangemeld maar volgens mij zijn daar geen enquêtes ofwel? Want dan gaat het eeuwen duren voordat ik daar wat verdien
Hi bieno,

Bedankt voor de pb. Ik heb me aangemeld.

Weet jij wanneer de clixs van de (link)acties worden bijgeschreven daar? Gebeurt niet direct lijkt het. En shoppen via euroclix (bij bijv wehkamp) wordt ook niet direct bijgeschreven denk ik? Datlaatste heb ik nog niet geprobeerd.
Ligt heel erg aan de aanbieder, sommige krijg je met een dag, sommige duren wel 30 dagen, volgens mij staat er bij de aanbieder ook wel een gemiddeld aantal dagen bij wanneer het bijgeschreven wordt, ik heb vorige week wat bij V&D besteld, denk dat ik naar die clix kan fluiten
quote:Dreamglasses schreef op 26 december 2015 @ 21:29:

[...]

Ik moest bij stempunt veel vragen beantwoorden en vervolgens heb je maar 100 punten. Je "startkapitaal". Je hebt echter ruim 5000 punten nodig voor een bon van 10 euro. Ik wil dat wel verdienen maar als er geen enquêtes zijn, word het wel lastig Ik ben daarom al een tijd geleden gestopt. Het gaat zó traag. Vaak ook dat je een stuk of wat vragen moet beantwoorden, om dan te lezen dat je niet tot de doelgroep behoort, en je geen punten krijgt.
Ik verdien geld met het schrijven van online artikelen. Meestal is dat zo'n 15 euro per maand. Ook als ik nu niks meer schrijf blijf ik verdienen zonder iets extra's te hoeven doen dus dat is mooi mee genomen. Toch een leuke bijverdienste voor een student.
You can be the ripest, juiciest peach in the world, but there will always be someone who hates peaches.
quote:bieno schreef op 27 december 2015 @ 21:30:

Ligt heel erg aan de aanbieder, sommige krijg je met een dag, sommige duren wel 30 dagen, volgens mij staat er bij de aanbieder ook wel een gemiddeld aantal dagen bij wanneer het bijgeschreven wordt, ik heb vorige week wat bij V&D besteld, denk dat ik naar die clix kan fluiten

Hè jammer dat V&d niet in het rijtje staat van aanbieders.

Kon je niet hetzelfde artikel scoren bij Zalando of wehkamp? (Zal vast niet!)
quote:himalaya schreef op 27 december 2015 @ 21:32:

[...]

Ik ben daarom al een tijd geleden gestopt. Het gaat zó traag. Vaak ook dat je een stuk of wat vragen moet beantwoorden, om dan te lezen dat je niet tot de doelgroep behoort, en je geen punten krijgt.Ik ga denk ik ook met die andere 2 stoppen en aankomend jaar euroclix maar eens proberen. Het blijft een geduldig zaakje, maar meer resultaten (van wat ik heb gelezen) binnen een half jaar.
Kun je op meerdere apparaten euroclix doen trouwens? Of wordt het niet bijgeschreven als je bijv via je smartphone doet?
quote:Dreamglasses schreef op 27 december 2015 @ 22:44:

[...]

O

Hè jammer dat V&d niet in het rijtje staat van aanbieders.

Kon je niet hetzelfde artikel scoren bij Zalando of wehkamp? (Zal vast niet!) V&D stond er wel bij en ik heb het vorige week zondag besteld maar aangezien de hele webshop sinds woensdag 'dicht' zit kan ik denk ik ook wel fluiten naar mijn clix want nu staat V&D er inderdaad niet meer tussen... (Is ook niet het einde van de wereld maar ik vergeet het nog wel eens om het via euroclix te doen, en dan denk ik er een keer aan.. )
Ja hoor, kan op al je apparaten, zolang je gewoon inlogt met dezelfde gegevens :-)

Alleen bij sommige enquetes wordt erbij gezet dat het bijvoorbeeld alleen op laptop/tablet kan en niet met je telefoon.
Ik heb mazzel gehad met de clix van V&D! Toevallig een paar dagen geleden 100 clix bijgeschreven gekregen van een aankoop van twee weken geleden. Afgelopen jaar de 10000 clix gehaald. Toch mooi ¤ 150 op mijn rekening. Inmiddels zit ik alweer op bijna ¤ 25. Geweldig systeem!
quote:smekkie schreef op 27 december 2015 @ 21:36:

Ik verdien geld met het schrijven van online artikelen. Meestal is dat zo'n 15 euro per maand. Ook als ik nu niks meer schrijf blijf ik verdienen zonder iets extra's te hoeven doen dus dat is mooi mee genomen. Toch een leuke bijverdienste voor een student.Wat leuk smekkie. Was het eenvoudig om hieraan te komen? Of ging het via via (op uirnodiging)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven