Mode & Beauty alle pijlers

Yves Rocher

29-12-2015 20:27 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is iemand bekend met de shampoo en gezichtsproducten van Yves Rocher?

Ik zit er aan te denken om over stappen omdat de producten, zoals bijv de shampoo, geen parabenen e.d bevatten.

Qua prijs is het ook best aantrekkelijk..
Ik gebruik een aantal van hun gezichtsproducten, en mijn favoriete mascara is ook Yves Rocher. Helaas gaat de mascara uit assortiment, dus onlangs nog even ingeslagen.

Ik gebruik de Hydra Vegetal lijn, maar kop wel alleen dingen met 50% korting, maar die is er bijna altijd wel als je hun bonnen enzo gebruikt. Gewoon even inschrijven voor de aanbiedingen.
Ik gebruik de oogremover al wel omdat ik van andere oogremovers uitslag krijg.

Die koop ik eigenlijk altijd wel met een aanbieding.

Krijg ook regelmatig die foldertjes binnen vandaar dat ik eens ben gaan denken om over te stappen op de rest van de producten
quote:nephthys schreef op 29 december 2015 @ 20:32:

Ik gebruik de Hydra Vegetal lijn, maar kop wel alleen dingen met 50% korting, maar die is er bijna altijd wel als je hun bonnen enzo gebruikt. Gewoon even inschrijven voor de aanbiedingen.Ja, die gebruik ik ook. Fijne producten en inderdaad met de kortingen altijd.
Ik gebruik verschillende producten van hun. Ben erg tevreden en vaak leuke aanbiedingen daar.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ik koop mijn shampoo's daar omdat ik verschrikkelijk veel jeuk krijg van siliconen in shampoo's. Dat doe ik een keer per maand. Qua prijs vind ik het echt mee vallen (4 euro per fles). En meestal koop ik het zo rond de tijd dat ze weer een aanbieding hebben. Dan ben ik goedkoper uit, en ik bestel dan ook direct allerlei extra dingen (die ik eigenlijk niet nodig heb )
Ik vind het een waardeloos merk, het stikt van de siliconen, er zitten nauwelijks echt werkzame stoffen in, alleen de geur van sommige producten vond ik lekker. En verhoudingsgewijs is het ook echt niet goedkoop. Let maar eens op de inhoud van de verpakkingen.
De koekjes, niet de drank. Hik.
Yves Rocher test op dieren
Fijne spullentjes hebben ze
Elke keer als ik iets fijn vond, ging het uit de collectie.

Samarkande Aftershave, bijvoorbeeld, en een hele fijne lavendellijn.

Ik ben er dus klaar mee en ben blij met het mens-, dier- en milieuvriendelijke Weleda.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Flitsss schreef op 29 december 2015 @ 20:34:

Ik gebruik de oogremover al wel omdat ik van andere oogremovers uitslag krijg.

Die koop ik eigenlijk altijd wel met een aanbieding.

Krijg ook regelmatig die foldertjes binnen vandaar dat ik eens ben gaan denken om over te stappen op de rest van de productenOogremover
quote:zangeres schreef op 30 december 2015 @ 00:53:

Yves Rocher test op dieren Gelukkig dat ik het niet gebruik.......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:chantalhuissen schreef op 30 december 2015 @ 08:41:

Fijne spullentjes hebben ze

Spullentjes

Spullen of spulletjes
quote:Frantic schreef op 31 december 2015 @ 18:08:

[...]

Oogremover Jeetje.. Als je een beetje logisch denkt bedoel ik een oog make up remover
Ik vind het een waardeloos merk. En testen op dieren. Voor mij een big

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven