Lijf & Lijn alle pijlers

We kunnen het!!

08-08-2007 10:28 2778 berichten
Alle reacties Link kopieren

Lieve mede-afvallers

laten we, in onze pogingen af te vallen, ons voor ogen houden dat we dit doen voor een gezonder lichaam en een gezonder leven. Ook het stréven naar een gezonder gewicht is dus al goed. Elke kilo kwijt is een stap in de gezonde richting en elk niet genomen koekje ook!

Neem je dat koekje dan een keertje wel, geniet ervan! Ook dat is gezond, genieten van wat je hebt.

Dan maar een dag later op streefgewicht

Later is nu
Zo, ben blij dat jullie er weer zijn. Ik kan het wel alleen maar het is niet zo leuk! Nu dus weer twee dagen suikervrij enzo. Gaat best goed weer! Had vanmiddag echt een enorme dip en zat al met mijn hand in de droptrommel maar heb me toch nog net weten te beheersen. Op het randje...

Tijdens het koken wat walnoten gesnoept maar verder braaf geweest. Doen we morgen weer een officiele weegdag? Zal ik die tabel weer een keer updaten...maar dan echt...beloofd...

Chocoladeletters...ik denk dat ik ze dit jaar dus echt helemaal niet ga kopen. En ik hoop dat ik ze ook niet krijg...en de man ook niet, want die laat ze voor mij liggen...

En kruidnootjes komen er ook niet in...

En al gerend Dreamer? Ik heb gisteravond toch lekker gelopen met de groep! Ik ging als een speer (voor mijn doen dan haha!)

Zien dat ik van de week ook nog weer een keer een lesje bodypump meepak, heb vorige week 3 dagen spierpijn gehad maar het was wel een bevredigend lesje! Ik wist niet dat ik zoveel spieren had!
Vandaag:

O; twee boterhammen met biologische snijworst en halvarine

thee met melk

L; 1 banaan

water

D; patatje speciaal (oeps, suiker) en een frikandel

cola light

2 mandarijnen

Ehm, tja, dit is wel een heeeeeeeeeeeel rare dag.......

Was zo hard aan werk dat ik lunch volledig vergat. Toen begon het om drie uur te knorren en moest ik kinderen ophalen. Snel een banaan gegeten en bij thuiskomst weer verder. Er moest iets af

Geen tijd voor boodschappen of koken, dus naar de snackbar geweest. Voor eerst in tijden. Best lekker eigenlijk, soms

Vanavond nog maar even wat rauwkost eten en een beetje yoghurt. Morgen weer wat normaler.....

Chocoladeletters van vorig jaar? Dat vind ik Heeeeeel Knap als je die nog hebt liggen!

Oeh Bentetje, hou vol, zet fruit en thee klaar enzo. Je hebt al twee nette dagen zo manvrouw!!!!!
gezwicht...maar wel heel bewust en dus 2 crackers met 20+kaas genomen ipv het gevulde speculaas waar bentos aan zit Toch niet slechts dus....
quote:moppetoet schreef op 14 oktober 2008 @ 19:47:

Nu nog letters van vorig jaar ? Hoe krijg je het voor elkaar, Moppeman kan ze achter elkaar opeten. Momenteel heb ik een paar verstopt in Moppekinds' geheime cadeautjesdoos, daar kijkt Moppeman tenminste niet in.

Gelukkig ben ik qua cadeautjes, (inclusief Moppekinds' verjaardag en schoencadeautjes) klaar tot en met de Kerst.

Yep, nog een stuk of 5 letters van de 25-30 die ik vorig jaar gekocht heb. Elke avond ging er toen wel 1 door, maar nu? Manlief ontdekte ze van de week weer en heeft er 1 soldaat gemaakt en ik mag er nu toch niet meer aankomen.

Ik heb alleen het verjaardagskado van zoonlief al in huis, hij is vlak voor sinterklaas jarig. Sinterklaasinkopen doe ik dit jaar in Keulen met mn zus, daar gaan we maar liefst 5 dagen naartoe.

Morgen weegdag? Slik, proest! Ok hoor ik doe mee, maar ben iets aangekomen van de overheerlijke macadamia's. Ik was een beetje sjaggarijnig gisteravond en vandaag en heb toen extra veel van die dingen zitten vreten. Ok het 'mag' maar ook dit dieet kent zo zn limiet he, ik doe ook al overdadig mee aan de droge witte wijn. Ben ik morgen aangekomen dan doe ik ff streng en dan van t weekend ff gewoon want dan gaan we een lang weekend weg en dan wil ik droge witte wijn, vlees, noten en die overheerlijke Duitse slagroom (= zonder suiker daar) hmmmmmmmmmmmm.
Nou Bentjetje, dat vind ik nog steeds supergoed! Moet je eens naar je dag kijken. Echt netjes!!
Gewicht 68,8

Ben 'dik' tevreden.

Vandaag druk, druk, druk.

Zit in een Duitse mail, wat we normaal nooit hebben

en er moet een factuur naartoe die ik niet door de fax

krijg grrrrrrrr. Ik ga de factuur denk ik maar inscannen

en mailen.
ik was 70 kg.. ook dik, niet tevreden

Nee, grapje.. heb 2 dagen errug lui gedaan en een weekend errug veel tot me genomen. Geen wonder dan.

het hardlopen, ik kan me er niet toe zetten, raar is dat. Misschien wat terughoudend, omdat ik er dan weer 3x per week aan vast zit. En.. ohja.. lui dus

Bij jou viel het mee dus Sandra!

Van de 3 chocoladeletters is er nu ééntje op. Valt nog best wel mee dus!
Later is nu
Nou het weer is er nu ook niet naar Dream, miezerig en snel donker.
Sja.. rond deze tijd begon ik 2 jaar terug ook. Wél gemotiveerd. En het was goed voor me ook, dat ik 3x per week naar buiten ging.
Later is nu
Het helpt heel goed tegen herfst/winterdepressies, een paar keer per week lekker buiten rennen. Daar kan geen prozac tegenop!!

Hier vanmorgen 75, ook dik en ook niet tevreden dus... in elk geval geen patat gegeten vandaag, normaal is woensdag onze patatdag maar we hebben zondag ook al patat gehad. Normaal trekken we ons daar niets van aan maar wil het toch een keer goed gaan doen. Ik zit nu al zo lang op hetzelfde gewicht... ik weet dat ik het kan maar ik vind het wel moeilijk...
zeg meis met 1.78 en 75 kilo ben je dus echt niet dik hoor!

Sorry meidne, ik bedacht me toen ik al een half uur in de auto zat vanmorgen dat ik me volledig ben vergeten te wegen. Morgen dan maar?

O: beetje muesli met melk, grapefruit

T: appel

L: 4 boterhammen

D: pasta met verse pesto(ja, die!) visspies en komkommersla. Heerlijk!

yoghurt met hageltjes toe./
O; 2 boterhammen en halve appel, thee

L: bord gebakken aardappelen met worteltjes en doperwtjes

beker melk

D: halve tosti kaas, kom groentensoep

4 plakken suikervrije ontbijtkoek met halvarine

Ik weeg wel, maar ben nog boven de 100 kilo die in de lijst hierboven staat.
Wat maakt het uit meiden, we gaan er weer lekker tegenaan.

Ik heb een zwaar weekend voor de deur. We gaan een paar dagen weg in de herfstvakantie naar Duitsland in een hotel.

Tis dus maar weer afwachten wat ik krijg. Maarja, je wilt toch ook weleens wat leuks doen he.

Omdat ik dus nog een truitje zocht voor op een broek kwam ik vanmiddag op WC Paddepoel terecht, geslaagd voor t truitje maar ik loop langs een etalage......die pop roept me gewoon!

De had een hele leuke grijze gebreide jurk aan met daaronder een mallot en laarzen. Dat jurkje gaat nu ook mee in de koffer.

Scheelt me tevens om de hele kledingkastinhoud mee te nemen als ik wat nieuws bij me heb. Weet ik meteen wat ik

aan wil trekken.
WinkelCentrum..........

God, ik dacht al, wat heeft die pop nu met een toilet te maken ? Duffe doos die ik ben.

Veel plezier in Duitsland ! Zijn er ook al kerstmarkten ? Die vind ik altijd zo gezellig.
Dankje, nu nog niet Moppetoet, ik hoop wel als ik begin nov 5 dagen met mn zus in Keulen ben.
Ik weet het Bentetje, als je de getallen ziet (mijn 75kg bij 1.78m) dan is dat niet dik. Maar als ik in de spiegel kijk dan wil ik er gewoon erg graag zo'n 7-8 kg af hebben. Dan passen mijn kleren allemaal weer beter enzo. Als ik die overpuilende rollen zie bij een broek die ik nog net dichtkrijg, en dan die broeken in de kast die ik helemaal niet meer dichtkrijg, en ik ben ook nog eens ongesteld (wat ik eigenlijk helemaal niet wilde zijn) dan voel ik me wel dik. Erg dik. Sorry...

Haha, Moppetoet, ik dacht het zelfde. WC Paddepoel?!?!?! Klinkt wel als een goede outfit trouwens, Sandra! Zoiets wil ik ook nog wel!

Had vorige week wel een beetje een blunder geloof ik, bij een vriendin. Ze is nogal stevig/dik/mollig hoe je het ook noemen wil. Ik ken haar niet anders dan dat, maar het valt me helemaal niet op. Ik kijk meer naar gezichten dan naar de BBB-zone zeg maar. Nu had ze een poos geleden al wel gezegd dat ze weer met Sonja was begonnen en dat het best goed ging, maar toen ik haar vorige week weer zag heb ik daar dus niet aan gedacht. En ook niet op gelet. Na een poosje kwam het ter sprake en toen vertelde ze me dat ze al 20 (!!) kilo af was gevallen... en ik zag het niet eens...*schaam* Vind het zo knap van d'r en baal op zo'n moment dan wel dat me dat niet opvalt. Het was me ook niet opgevallen dat ze voor die tijd was aangekomen trouwens...

Oja, menuutje...

gisteren

O; bak havermout

T: 2 kiwis

L:klein bekertje CASoup dubbele BH met 30+kaas en 2/3 komkommer met dressing

T:Bak yoghurt met appel

T: paar rijstcrackers gesnoept voor het eten

A: bouillabaisesoep met 5 stukjes ciabatta

vandaag so far

O: bak havermout

T: half mandarijntje, half speculaasje, lekkere cappuccino met suiker(had geen zoetjes bij me)

L: bak yoghurt met een kaki en bak toscaanse salade van de Lidl

Vanmiddag nog wat fruit en vanavond iets met broccoli en zalm, later op de avond ga ik weer een lesje bodypump doen. Heb er zin in !

Nu eens kijken of ik nog wat aan die tabel kan doen...groeten!!
F5 voor nieuwe tabel!
aaaarghhhh, waarom vergeet ik het nou steeds? Vandaag dus weer vergeten te wegen en het is ècht ècht ècht vergeten, niet doen alsof, en ik snap niet waarom. Ik doe erg mijn best om weer af te vallen, maar zo weet ik het niet eens natuurlijk!

Stom.

Gisterenavond is er 1 hap gevuld speculaas bijgekjomen. Was lekker en ik vind het eigenlijk best goed dat het maar 1 hap is gebleven!

Vandaag:

O: cruesli met melk

T: plak ontbijtkoek

L: 3 boterhammen, melk

vanavond ga ik ergens een hapje eten met oud-collega`s, geen idee wat dat wordt. Daarna naar een concert (de Dijk).

Oeps meis, dat is niet zo leuk voor je vriendin. het is lief dat jij niet ziet dat ze aangekomen was, maar voor haar niet zo leuk dat je 20 (!) kilo niet zag, knap van haar zeg!

Vanmorgen gesport, was lekker!
Ha, bij mij zien vel mensen volgens mij ook niet of ik 85 of 105 kilo weeg. Bij allebei de gewichten ben ik namelijk nog steeds erg bol
Ik kan ook wel wat hebben kwa gewicht omdat mijn postuur nou eenmaal zo is. Als ik lichter wordt als nu dan voel ik de

botten er door prikken.

Succes meiden, jullie gaan goed.

Meis, ik was bij Miss Etam en soms slaag ik daar.
Hmm Miss etam? Daar ga ik eigenlijk nooit meer naar binnen. KOn daar alleen maar slagen toen ik zwanger was...

Ben net terug van sporten, alle spieren flink verzuurd, zal weer zwaar worden komende dagen...maar lekker dat het was!
Ik weet wat je bedoelt Meis, zo denk ik ook over Miss Etam, maar toch, heel soms zoals nu kom ik met de leukste dingen thuis. Met mijn postuur (toch nog te zwaar haha) slaag ik echt niet bij een miss sixties etc, dus ik moet blijven zoeken en dan kom je weleens wat 'vets' tegen.

Oh heerlijk joh, helemaal verzuurd, dan weet je weer dat het goed was!

Ik heb vanmiddag de crosstrainer ook weer goed aangepakt,

echt kapot. Heerlijk.
soms kan ik ook slagen bij Miss Etam, komt volgens mij omdat ik echt zo`n Hollands figuur heb. Mijn rankeslanke vriendin past er namelijk nooit iets. Soms is het allemaal hetzelfde, maar soms hebben ze echt wel leuke dingen.

Gisterenavond best een redelijke avond gehad: we aten 2 terriyaki stokjes als voorgerecht, daarna had ik een stick van ossenhaas met champigons en pepersaus, met salade en een hoop frietjes. Erbij 1 wijn en later tijdens het concert 1 cola. Vanmorgen op een koffie ochtend van school een heerlijke marokkaanse walnoten/amandel cake afgeslagen, slechts een heel klein hapje geproefd (vandaar dat ik weet dat `ie heerlijk was..)
Misschien zit het daar inderdaad wel in Bentetje, hoewel ik mezelf bepaald niet als rank en/of slank zie lijkt alle kleding die miss etam heeft bedoeld om alles te camoufleren ofzo. Ik slaag meestal bij vero moda, the sting, only en soms bij we. En online bij H&M, de winkel vind ik zo'n puinhoop daar vind ik nooit wat. En esprit vind ik ook leuk maar vaak best duur.

En dan nog mijn menuutje..

Gistermiddag mijn fruit niet gehad maar wel 2 minigehaktballetjes en een blokje kaas tijdens het boodschappen doen, als avondeten pompoentaart met pecannoten en na het sporten nog een kiwi.

Vandaag:

O: bak yoghurt met muesli

T: 4 mandarijntjes (piepklein maar lekker!!)

L: dubbele boterham met pindakaas

straks nog wat fruit gok ik en vanavond een maaltijdsalade met krieltjes en tonijn etc.

Oja Bentetje, had je er vanmorgen wel aan gedacht?
Pcies Meis, die kleding camoufleerd, hehe eindelijk weet ik wat dat nou is in die winkels van Miss E. Maar heel af en toe slaag ik daar. The Sting koop ik ook wel en met de WE heb ik niet zoveel. Maar een keer weer binnenlopen dus.

We hebben hier in Kuttekrabbeveen een kledinwinkel/boutiek en daar koop ik mijn meeste kleding.

Hmmmm Bentetje Marokaanse cake is overheerlijk, alles wat die mensen bakken trouwens, ze kunnen er echt wat van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven