Waar zijn jullie?

15-10-2008 13:24 204 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,

Ik ben een man van 23 jaar uit Den Haag en ik ben volgens mij wel redelijk populair onder mijn vrouwelijke leeftijd genoten. Het probleem alleen is, ik ben een beetje uitgekeken op vrouwen van mijn leeftijd, en ben dus op zoek naar een vrouw van rond de 40.

Maar, nu komt de vraag, waar zijn ze? In elke club of bar waar ik rondhang liggen de leuke oudere vrouwen nou niet echt voor het oprapen. Dat betekent dat A: er geen leuke vrouwen van rond de 40 bestaan. Of B: dat ik naar de verkeerde uitgaansgelegenheden ga.

Ik gok zelf op B. Dus mooie vrouwen van rond de 40 in Den Haag, waar gaan jullie een avondje stappen? En nu ik toch bezig ben, reageren vrouwen van rond de 40 sowieso wel op geflirt van een 23 jarige?
quote:Festen schreef op 15 oktober 2008 @ 19:37:

[...]

neehee zo werkt het niet! trouwens jij kan wel oud wezen maarre ik ben al stokoud, en wil deze kans niet onbenut laten..

dusssss opzij, en bedek je tieten een beetje!

Bedekken? Nee daarvoor zijn ze veel te mooi

en dat voor de oudste vrouw van Nederland
quote:juliee schreef op 15 oktober 2008 @ 19:48:

[...]

Weet je wat! Ik doe het ervoor!!

Juliee beseft ineens dat als toyboygirl slechts drie euro kan krijgen voor lege flessen EN gebruikte condooms dat dat dan toch wel wijst op een flinke sexuele schaarste en dat toyboygirl deze kans dus wellicht harder nodig heeft. Erg lief van je . Toch heb ik echt vorige eeuw een keer seks gehad, met een man. Als ik me goed herinner
Jeetje dan kun je nu brooddeegdiertjes maken van de inhoud van dat gebruikte condoom!
quote:juliee schreef op 15 oktober 2008 @ 19:53:

Jeetje dan kun je nu brooddeegdiertjes maken van de inhoud van dat gebruikte condoom!

Ik vind 'm toevallig vorige week onder mijn bed. Werd weer eens tijd om daaronder te stofzuigen.

Komt mooi uit nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven