Napraattopic deel 49
zondag 27 december 2015 om 13:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 30 december 2015 om 22:59
woensdag 30 december 2015 om 23:01
quote:SuzanneSuus schreef op 30 december 2015 @ 22:56:
[...]
Grrr
Ik heb in zo'n fuckingkoud buitenbad mijn diploma's gehaald
Ik ook! En ik ben er zo'n grote sterke meid van geworden, dat mijn oudste ook haar diploma's in een buitenbad gehaald heeft. Ik vind het geschokte snuitje van mensen uit de Rest van Nederland als ik ze dat vertel zo mooi. En het kind kan nu echt overal zwemmen.
Boerkatopic: ik reageer niet. Ik ben wel benieuwd wat er nog kan komen: "Groot islamitisch complot: elstars niet meer verkrijgbaar in supermarkt" "Gutmenschen draven door: Nijntje moet een hoofddoek op?"
[...]
Grrr
Ik heb in zo'n fuckingkoud buitenbad mijn diploma's gehaald
Ik ook! En ik ben er zo'n grote sterke meid van geworden, dat mijn oudste ook haar diploma's in een buitenbad gehaald heeft. Ik vind het geschokte snuitje van mensen uit de Rest van Nederland als ik ze dat vertel zo mooi. En het kind kan nu echt overal zwemmen.
Boerkatopic: ik reageer niet. Ik ben wel benieuwd wat er nog kan komen: "Groot islamitisch complot: elstars niet meer verkrijgbaar in supermarkt" "Gutmenschen draven door: Nijntje moet een hoofddoek op?"
woensdag 30 december 2015 om 23:02
woensdag 30 december 2015 om 23:02
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 december 2015 @ 23:00:
[...]
jazeker
niet bij mode dan was het vast anders gelopen
Dat leek me nou juist zo leuk!
[...]
jazeker
niet bij mode dan was het vast anders gelopen
Dat leek me nou juist zo leuk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 30 december 2015 om 23:07
quote:Eleonora-1 schreef op 30 december 2015 @ 23:02:
[...]
Gelukkig niet racistisch of zo.
En er worden helemaal geen afgeragde, en op al die actueel topics van stal gehaalde stokpaardjes met alle geweld door dat topic heen geknuppeld.
Heel verfrissend.Die TO is ook echt een aanwinst.
[...]
Gelukkig niet racistisch of zo.
En er worden helemaal geen afgeragde, en op al die actueel topics van stal gehaalde stokpaardjes met alle geweld door dat topic heen geknuppeld.
Heel verfrissend.Die TO is ook echt een aanwinst.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 30 december 2015 om 23:08
woensdag 30 december 2015 om 23:09
Ik heb het niet gelezen maar ik neem aan dat de strekking is:
'Wat fijn dat we in een vrij land leven waarin iedereen zijn religie kan belijden en wat fijn dat die mensen integreren door naar een kinderboerderij te gaan en een uitgelezen kans om met mijn kinderen het gesprek eens aan te gaan, hoewel we natuurlijk moeten beseffen dat dit uitzonderingen zijn omdat de meeste moslims een stuk gematigder zijn dan dit. Maar fijn dat extreem gereformeerden op de biblebelt en strenge moslims hier ook gewoon een bestaan kunnen opbouwen zonder dat dat invloed heeft op onszelf.'
?
Toch?
'Wat fijn dat we in een vrij land leven waarin iedereen zijn religie kan belijden en wat fijn dat die mensen integreren door naar een kinderboerderij te gaan en een uitgelezen kans om met mijn kinderen het gesprek eens aan te gaan, hoewel we natuurlijk moeten beseffen dat dit uitzonderingen zijn omdat de meeste moslims een stuk gematigder zijn dan dit. Maar fijn dat extreem gereformeerden op de biblebelt en strenge moslims hier ook gewoon een bestaan kunnen opbouwen zonder dat dat invloed heeft op onszelf.'
?
Toch?
woensdag 30 december 2015 om 23:10
quote:Sid-returns schreef op 30 december 2015 @ 23:09:
?
Toch?bijna goed
?
Toch?bijna goed
woensdag 30 december 2015 om 23:11
quote:Sid-returns schreef op 30 december 2015 @ 23:09:
?
Toch?
Griezelig accuraat.
Echt hoor.
?
Toch?
Griezelig accuraat.
Echt hoor.
woensdag 30 december 2015 om 23:12
quote:barbaracartland schreef op 30 december 2015 @ 23:01:
[...]
Boerkatopic: ik reageer niet. Ik ben wel benieuwd wat er nog kan komen: "Groot islamitisch complot: elstars niet meer verkrijgbaar in supermarkt" "Gutmenschen draven door: Nijntje moet een hoofddoek op?"Ik ben er totaal niet benieuwd naar, ik kan het wel voorspellen. En dit hoort vast niet in het mogelijk geplaatste 'voorspellingen voor 2016' -topic van FG
[...]
Boerkatopic: ik reageer niet. Ik ben wel benieuwd wat er nog kan komen: "Groot islamitisch complot: elstars niet meer verkrijgbaar in supermarkt" "Gutmenschen draven door: Nijntje moet een hoofddoek op?"Ik ben er totaal niet benieuwd naar, ik kan het wel voorspellen. En dit hoort vast niet in het mogelijk geplaatste 'voorspellingen voor 2016' -topic van FG
Je bent zelf een theepot
woensdag 30 december 2015 om 23:15
quote:Moiren_ schreef op 30 december 2015 @ 23:12:
Ik doe iets verkeerds hoor. Mijn kind heeft nog nooit opgekeken van een hoofddoek, een kleurtje, een boerka of wat dan ook. Laat staan bang.
Zal toch eens met zijn vader gaan bespreken hoe we dit aan gaan pakken.je kind is de enige, de meeste verliezen alle controle over de sluitspieren bij het zien van een zo'n prachtige zwarte oversized jurk
Ik doe iets verkeerds hoor. Mijn kind heeft nog nooit opgekeken van een hoofddoek, een kleurtje, een boerka of wat dan ook. Laat staan bang.
Zal toch eens met zijn vader gaan bespreken hoe we dit aan gaan pakken.je kind is de enige, de meeste verliezen alle controle over de sluitspieren bij het zien van een zo'n prachtige zwarte oversized jurk
woensdag 30 december 2015 om 23:15
Zal toch eens met zijn vader gaan bespreken hoe we dit aan gaan pakken.
Hij is niét bang?
Die van mij ook niet. Een 'angst voor terrorisme' therapie dringt zich dus op.
Zal toch eens met zijn vader gaan bespreken hoe we dit aan gaan pakken.
Hij is niét bang?
Die van mij ook niet. Een 'angst voor terrorisme' therapie dringt zich dus op.
woensdag 30 december 2015 om 23:16
Zal toch eens met zijn vader gaan bespreken hoe we dit aan gaan pakken.Hier ook. Maar die van mij is gelukkig nog jong genoeg voor een stevig potje hersenspoelen, dat wordt voor de jouwe wat lastiger vrees ik.
Zal toch eens met zijn vader gaan bespreken hoe we dit aan gaan pakken.Hier ook. Maar die van mij is gelukkig nog jong genoeg voor een stevig potje hersenspoelen, dat wordt voor de jouwe wat lastiger vrees ik.