Napraattopic 50

31-12-2015 00:38 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 31 december 2015 @ 16:22:

Gisteren liep ik in de AH te bedenken wat voor hapje ik voor vandaag wilde halen. Toen dacht ik opeens! Eureka, ik haal worstenbroodjes. Geen idee waarom ik daaraan dacht, maar het leek me opeens lekker.

Later las ik hier weer op de napraat, een paar berichten terug die ik al had gelezen. En daar las ik ook weer een bericht van iemand die worstebroodjes over had. Onbewuste beinvloeding!

Ik zit te bedenken welke film ik vanavond ga kijken.
quote:Star schreef op 31 december 2015 @ 16:11:

[...]

Die heeft geen kinderen mag ik hopen.Nee, zij stond (zogenaamd) met een vriendin uren in de rij op sinterklaas te wachten en toen wilde een moeder met kinderen of zo, haar kindern vooraan laten staan zodat ze het beter konden zien. Wolder liet dat niet toe.. Hadden ze maar eerder moeten komen
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 31 december 2015 @ 16:22:

Gisteren liep ik in de AH te bedenken wat voor hapje ik voor vandaag wilde halen. Toen dacht ik opeens! Eureka, ik haal worstenbroodjes. Geen idee waarom ik daaraan dacht, maar het leek me opeens lekker.

Later las ik hier weer op de napraat, een paar berichten terug die ik al had gelezen. En daar las ik ook weer een bericht van iemand die worstebroodjes over had. Onbewuste beinvloeding!Sorry
B.
quote:Moiren_ schreef op 31 december 2015 @ 16:27:

[...]

Ik zit te bedenken welke film ik vanavond ga kijken.Ik wil A walk in the Woods nog kijken en Carol. Maar vaak heb ik geen geduld voor films. Straks eerst even een Agatha Christie verfilming afkijken.
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 31 december 2015 @ 16:29:

[...]

Sorry Haha, niet erg hoor, ik vond het alleen zo frappant, hoe je onbewust toch beinvloed wordt door zo'n simpel berichtje. En af en toe een worstenbroodje is lekker!
Ik heb hier enkel de buurman met wat rotjes... oeh en ah vuurwerk is hier weinig. Mijn man is aan het koken (ja ik weet het goed voor elkaar) maar hij heeft een programma opstaan over het verbranden van vet.... Zou dat een hint kunnen zijn (kijkt even naar een enorme zwangere pens buik) Die oliebol sla ik dan maar over...
Wolder is de uitverkorene en heeft een soulmate gevonden. die haar blokkeert op de app duh
quote:SaveTheDay schreef op 31 december 2015 @ 16:33:

Wolder is de uitverkorene en heeft een soulmate gevonden. die haar blokkeert op de app duh

Is B.

Kan niet anders.
quote:yasmijn schreef op 31 december 2015 @ 16:34:

[...]

Is B.

Kan niet anders.Kweenie

[...]

Is B.

Kan niet anders.+1
quote:Corona67 schreef op 31 december 2015 @ 16:01:

[...]

Noem me 3 redenen....

En ik heb geen flauw idee wie Wolder is of was. Maar ineens roept iedereen dat ze het weten. Dacht doe gezellig mee.Kreeg je even geen aandacht?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

[...]

Is B.

Kan niet anders.Zeker weten van niet.
Zow, beetje compensatiekomkommer tussen de hekenkaas, brie en oliebollen door.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Pumpkin spice hot chocolate hier. lekker!!!!!!!!
Is er al een oudejaarsavondtopic?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Geen idee wie jullie met B of T bedoelen.

Ik zit wel weer aan DE toastjes en ga zo m'n cava opentrekken. Niks wachten tot middernacht en eerst wat anders drinken.
To Amaretto or not to amaretto, That's the question?
En vanavond beetje zappen en Herman Finkers kijk ik wel in de herhaling.
quote:thee schreef op 31 december 2015 @ 16:46:

Ik zit wel weer aan DE toastjes en ga zo m'n cava opentrekken. Niks wachten tot middernacht en eerst wat anders drinken.Ik las echt tot 3x toe cavia
quote:thee schreef op 31 december 2015 @ 16:46:

Ik zit wel weer aan DE toastjes en ga zo m'n cava opentrekken. Niks wachten tot middernacht en eerst wat anders drinken.Waarom lees ik cavia?
quote:SaveTheDay schreef op 31 december 2015 @ 16:46:

To Amaretto or not to amaretto, That's the question?Ik zeg, Doen!
quote:Moiren_ schreef op 31 december 2015 @ 16:47:

[...]

Ik las echt tot 3x toe cavia
quote:Corona67 schreef op 31 december 2015 @ 16:47:

[...]

Ik zeg, Doen! yes!
quote:Nouschi schreef op 31 december 2015 @ 16:45:

Is er al een oudejaarsavondtopic?Waarom een oudejaarstopic openen met pasen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven