Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 31 december 2015 om 17:22
donderdag 31 december 2015 om 17:23
Maar nou ben ik doorgaans de laatste die iemand van trollen verdenkt (komt ervan als je héle gekke mensen kent vanwege je werk denk ik, niets is mij te dol), maar Huidprobleem is toch gewoon een trol?
Op het Uppie topic heeft ze eerst alléén maar negatief gedaan en gezegd dat ze nog alle tijd had om na te denken over eventueel moederschap en nog geen twee weken later heeft ze samen met een vriendin een donor geregeld en gaan ze allebei in januari starten met insemineren. Yeah right. En iedereen maar happen en boos worden.
Op het Uppie topic heeft ze eerst alléén maar negatief gedaan en gezegd dat ze nog alle tijd had om na te denken over eventueel moederschap en nog geen twee weken later heeft ze samen met een vriendin een donor geregeld en gaan ze allebei in januari starten met insemineren. Yeah right. En iedereen maar happen en boos worden.
•
donderdag 31 december 2015 om 17:25
Ik heb geen excuses gezien hoor. Ik zou bepaalde dingen in een topic hebben geschreven over haar. Dat het helemaal niet erg was wat haar was overkomen enz. enz. Daar heeft ze 4 berichten aan gespendeerd om me even compleet als feeks neer te zetten daar.
Maar inderdaad, niet de moeite waard. Ze houdt van Scandinavische printjes.
Ik ga zo eens kijken of er iets leuks op tv komt vanavond. Eerst nog even lekker in bad
Maar inderdaad, niet de moeite waard. Ze houdt van Scandinavische printjes.
Ik ga zo eens kijken of er iets leuks op tv komt vanavond. Eerst nog even lekker in bad
donderdag 31 december 2015 om 17:27
quote:Sid-returns schreef op 31 december 2015 @ 17:25:
Huidprobleem is gewoon ziek denk ik, of richting ziek. Maar een troll is voor mij iemand idie zich anders voordoet dan hij is. die verhalen verzint voor aandacht en mensen wil opjutten. En dat heb ik bij haar niet.Ah ja dat heb ik bij haar dan weer wel.
Huidprobleem is gewoon ziek denk ik, of richting ziek. Maar een troll is voor mij iemand idie zich anders voordoet dan hij is. die verhalen verzint voor aandacht en mensen wil opjutten. En dat heb ik bij haar niet.Ah ja dat heb ik bij haar dan weer wel.
•
donderdag 31 december 2015 om 17:28
quote:Sid-returns schreef op 31 december 2015 @ 17:25:
Huidprobleem is gewoon ziek denk ik, of richting ziek. Maar een troll is voor mij iemand idie zich anders voordoet dan hij is. die verhalen verzint voor aandacht en mensen wil opjutten. En dat heb ik bij haar niet.Ik denk dat er een kern van waarheid in zit en dat ze er verder van alles omheen bedenkt om maar zo interessant mogelijk over te komen. Aaaaandacht
Huidprobleem is gewoon ziek denk ik, of richting ziek. Maar een troll is voor mij iemand idie zich anders voordoet dan hij is. die verhalen verzint voor aandacht en mensen wil opjutten. En dat heb ik bij haar niet.Ik denk dat er een kern van waarheid in zit en dat ze er verder van alles omheen bedenkt om maar zo interessant mogelijk over te komen. Aaaaandacht
Tjezus, wat vals
donderdag 31 december 2015 om 17:29
quote:Grzeczny schreef op 31 december 2015 @ 17:22:
Ik heb graukaseknoedeln gebakken. Wat een werk zeg! Koken, vullen, koken, frituren. Maar wel lekker. Nu nog een après-ski outfit bedenken voor het feestje vanavond. Suggesties welkom.
Skibroek, skipullie en moonboots natuurlijk.
En een rare muts
Ik heb graukaseknoedeln gebakken. Wat een werk zeg! Koken, vullen, koken, frituren. Maar wel lekker. Nu nog een après-ski outfit bedenken voor het feestje vanavond. Suggesties welkom.
Skibroek, skipullie en moonboots natuurlijk.
En een rare muts
Je bent zelf een theepot
donderdag 31 december 2015 om 17:32
quote:Sid-returns schreef op 31 december 2015 @ 17:24:
[...]
Ja hoor, ruim op tijd voor Herman Finkers, champagne en vuurwerk, en dan morgen weer werken.
Vroege shift?
Ik heb morgenavond dienst ( maar dat kan vanaf thuis), zondagavond en -nacht wel in zh en hopelijk slapend...
[...]
Ja hoor, ruim op tijd voor Herman Finkers, champagne en vuurwerk, en dan morgen weer werken.
Vroege shift?
Ik heb morgenavond dienst ( maar dat kan vanaf thuis), zondagavond en -nacht wel in zh en hopelijk slapend...
Je bent zelf een theepot
donderdag 31 december 2015 om 17:33
donderdag 31 december 2015 om 17:34
quote:Moiren_ schreef op 31 december 2015 @ 17:21:
[...]
Ja, net zoiets als dat de mishandelaar haar na de 6de keer een gebroken neus geslagen te hebben weer netjes zijn excuses aanbiedt.
Totaal ongeloofwaardig dus.
Het is meer dat ik het zo verpak omdat je niet mag zeggen dat je vermoedt dat er teveel alcohol vloeit. Ze heeft een keer gemeld dat ze teveel op had.
Ik denk ook niet de klassieke troll, maar iemand die erg eenzaam is en zo aandacht krijgt. Telkens een schepje er bovenop en een gebrek aan inlevingsvermogen dat je bij bepaalde mensen vaker aantreft.
[...]
Ja, net zoiets als dat de mishandelaar haar na de 6de keer een gebroken neus geslagen te hebben weer netjes zijn excuses aanbiedt.
Totaal ongeloofwaardig dus.
Het is meer dat ik het zo verpak omdat je niet mag zeggen dat je vermoedt dat er teveel alcohol vloeit. Ze heeft een keer gemeld dat ze teveel op had.
Ik denk ook niet de klassieke troll, maar iemand die erg eenzaam is en zo aandacht krijgt. Telkens een schepje er bovenop en een gebrek aan inlevingsvermogen dat je bij bepaalde mensen vaker aantreft.