Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 1 januari 2016 om 18:39
vrijdag 1 januari 2016 om 18:43
vrijdag 1 januari 2016 om 19:04
quote:Fenrir-Greyback schreef op 01 januari 2016 @ 17:24:
[...]
Een bezorgchinees googlen waar je met IDeal kan betalen. Sommige slimmeriken hebben ook zo'n mobiel pinautomaatdingetje bij zich, maar dat moet je dan wel meteen even vragen als je belt (ben ik onlangs de mist mee ingegaan: kwartier lang zitten bellen voor een bestelling en een routebeschrijving en hier te breed en daar te lang en toen dat eindelijk allemaal klaar was bleek ik niet te kunnen pinnen )Situatie GG: Hij krijgt logés, die zijn al onderweg met de trein, vriendin was vergeten dit te vertellen, GG heeft geen avondeten of ontbijt in huis, geen voorraad in huis, niet eens een pak pannekoekenmeel, de winkels zijn dicht, geen auto, geen contant geld om iets te kopen.....maar dan word van de bezorgchinees verwacht dat hij slim genoeg is om een mobiel "pinautomaatdingetje" bij zich te hebben.
[...]
Een bezorgchinees googlen waar je met IDeal kan betalen. Sommige slimmeriken hebben ook zo'n mobiel pinautomaatdingetje bij zich, maar dat moet je dan wel meteen even vragen als je belt (ben ik onlangs de mist mee ingegaan: kwartier lang zitten bellen voor een bestelling en een routebeschrijving en hier te breed en daar te lang en toen dat eindelijk allemaal klaar was bleek ik niet te kunnen pinnen )Situatie GG: Hij krijgt logés, die zijn al onderweg met de trein, vriendin was vergeten dit te vertellen, GG heeft geen avondeten of ontbijt in huis, geen voorraad in huis, niet eens een pak pannekoekenmeel, de winkels zijn dicht, geen auto, geen contant geld om iets te kopen.....maar dan word van de bezorgchinees verwacht dat hij slim genoeg is om een mobiel "pinautomaatdingetje" bij zich te hebben.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 1 januari 2016 om 19:06
vrijdag 1 januari 2016 om 19:11