Algemeen vluchtelingentopic deel 5

18-12-2015 22:42 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic krijgen jullie de ruimte om te discussiëren over het vluchtelingenonderwerp. Aangezien dit een onderwerp is wat veel emoties oproept, willen we de discussie centraal houden en zullen alle andere topics worden voorzien van een slotje. Nieuwe topics zullen worden verwijderd.

Wat is er anders dan bij andere topics?

- De moderatie op dit topic zal, wegens de gevoeligheid van het onderwerp, extra streng zijn.

- Wat niet mag: op de man spelen, stemmingmakerij, discrimineren, uiten van vreemdelingenhaat.

- Genomen beslissingen voor het uitdelen van waarschuwingen/bans, zullen niet ter discussie staan binnen dit topic. Mocht je het niet eens zijn met een genomen beslissing, dan kun je dit kenbaar maken door te mailen naar forum@viva.nl.

Het vluchtelingenvraagstuk is een moeilijk vraagstuk met vele verschillende standpunten. Laten we dit topic gebruiken om hier op een beschaafde manier met elkaar over in gesprek te gaan.

Deel 1 kunnen jullie hier vinden: Algemeen vluchtelingentopic

Deel 2: Algemeen vluchtelingentopic deel 2

Met vriendelijke groet,

Het Moderatorteam & Community Manager VIVA

Update 27-10-2015

Let op! Er is besloten om het initiële beleid binnen dit topic, waarbij wij werkten met het toepassen van pijlerbans, aan te passen naar het reguliere bansysteem. Het bansysteem is hier terug te vinden: Huisregels
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:hollebollegijs schreef op 02 januari 2016 @ 20:08:

[...]

Oke we gaan met zijn drieën op studiereis.Maar dan ben ik dus niet (!) het derde wiel aan de wagen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:hollebollegijs schreef op 02 januari 2016 @ 19:56:

[...]

Samen met Halbe Ja kan Halbe ook leuk wat inspiratie opdoen
quote:Eindeloos schreef op 02 januari 2016 @ 20:01:

[...]

Nee, samen met mij

Jij moet uiteraard mee.!

Eerst wandelen langs het hek en dan genieten met de burgemeester en Halbe in de wijnkelder van jouw optrekje daar
quote:Snoesje666 schreef op 02 januari 2016 @ 20:03:

Bespreken jullie nu de bestemming voor de huwelijksreis ?Nee de huwelijksreis gaat naar Ibiza heb ik besloten en Eindeloos moet mee als chaperon
quote:Eindeloos schreef op 02 januari 2016 @ 20:10:

[...]

Maar dan ben ik dus niet (!) het derde wiel aan de wagen

Natuurlijk niet jullie zijn mijn

We nemen de camper mee, ruimte genoeg.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 02 januari 2016 @ 20:07:

[...]

Bij hoeveelheden zoals de huidige instroom loopt het gewoon vast, dan kan je niet zeggen hups gratis verblijfsvergunningen omdat het lang duurt.En hoe dichterbij de verkiezingen komen van 2017,hoe meer het CDA en VVD het zelfde verhaal gaan houden als de PVV.
quote:Gisselle schreef op 02 januari 2016 @ 18:57:

[...]

Wat zeg je nou eigenlijk? Ik snap geen hout van je postDat het nogal simplistisch is om te denken dat alle moslims zo zijn zoals Awelmerci omschrijft en dat dat leidt tot islamisering van Nederland.
quote:maylina schreef op 02 januari 2016 @ 20:36:

[...]

Dat het nogal simplistisch is om te denken dat alle moslims zo zijn zoals Awelmerci omschrijft en dat dat leidt tot islamisering van Nederland.De islamisering van Nederland is al jaren aan de gang, en zal alleen maar erger worden.
In Brussel is het feest afgelast met oud en nieuw. Te gevaarlijk.

In Berlijn kon alleen gevierd worden door strenge veiligheidsmaatregelen in te stellen.

In München was er van alles aan de hand.

Fijn hè, dat je niet eens meer onschuldig een feest kan vieren. In het "vrije" westen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Allahu Akbaarrrrr!
Krijg de rambam. Allemaal.
:quote:awelmerci schreef op 02 januari 2016 @ 20:45:

Allahu Akbaarrrrr! En God zij met jou
Tarik Z wilde het Nederlandse volk hiervoor waarschuwen.
quote:cijfernerd schreef op 02 januari 2016 @ 20:36:

[...]

En hoe dichterbij de verkiezingen komen van 2017,hoe meer het CDA en VVD het zelfde verhaal gaan houden als de PVV.

Precies en daar is weer het effect van dat meer mensen zich openlijk tegen de opvang van migranten durven te keren.

Als het uit de PVV hoek gaat wordt het meer salonfähig en dat is goed voor het debat.

2016 wordt een heel leuk jaar, ik ben er helemaal klaar voor

Nog anderen met goede voornemens.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Gijs heb je deze gezien?

https://pbs.twimg.com/media/CXtLs-2WcAAktwJ.jpg:large

http://time2wakeup.me/oud-nos-medewerke ... de-school/
quote:rosemetijs schreef op 02 januari 2016 @ 20:22:

[...]

Nee de huwelijksreis gaat naar Ibiza heb ik besloten en Eindeloos moet mee als chaperon Jij van mij, of ik van jou ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:rosemetijs schreef op 02 januari 2016 @ 20:19:

[...]

Jij moet uiteraard mee.!

Eerst wandelen langs het hek en dan genieten met de burgemeester en Halbe in de wijnkelder van jouw optrekje daar Je vergeet je floofde
quote:Eindeloos schreef op 02 januari 2016 @ 21:49:

[...]

Je vergeet je floofde

maar eeeeeh

quote:rosemetijs schreef op 02 januari 2016 @ 21:52:

[...]

maar eeeeeh

[afbeelding]

Al goed, al goed, al goed.................

https://www.youtube.com/watch?v=lHX5jsomq_U

https://www.youtube.com/watch?v=U52KX9L7HHg

Wat doe jij als je zo'n schatje tegenkomt?
quote:Eindeloos schreef op 02 januari 2016 @ 21:54:

[...]

Al goed, al goed, al goed.................

[afbeelding]

quote:Eindeloos schreef op 02 januari 2016 @ 21:49:

[...]

Je vergeet je floofde

Laten we het er maar op houden dat "mevrouw" snel is afgeleid.
quote:awelmerci schreef op 02 januari 2016 @ 22:12:

Wat doe jij als je zo'n schatje tegenkomt?Het woord "hoerenjong" kennen ze wereldwijd.
verba volant, scripta manent.
De politie kan het niet aan. Wanneer gaat het Europese leger door de straten marcheren? Aangezien dat toch het doel van deze hele teringzooi is.
quote:awelmerci schreef op 02 januari 2016 @ 22:12:

Wat doe jij als je zo'n schatje tegenkomt?

Nou die jongedame durft wel !!!

Respect
quote:hollebollegijs schreef op 02 januari 2016 @ 22:20:

[...]

Laten we het er maar op houden dat "mevrouw" snel is afgeleid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven