Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
maandag 4 januari 2016 om 12:58

maandag 4 januari 2016 om 13:11

maandag 4 januari 2016 om 13:13
Ah, dank- Homeland klinkt wel goed ja, binnenkort aan slingeren!
White Collar zou me niet trekken, vanwege die combi Amerikaans en comedy/misdaad/drama. Amerikaanse humor is niet echt de mijne. Orphan Black heb ik 3 afleveringen van gezien maar kon me ook niet echt boeien. Doorzetten? (Kijk, en daar ga ik dan dus al want als ik moet doorzetten om een serie te kijken dan hoef ik al niet meer )
White Collar zou me niet trekken, vanwege die combi Amerikaans en comedy/misdaad/drama. Amerikaanse humor is niet echt de mijne. Orphan Black heb ik 3 afleveringen van gezien maar kon me ook niet echt boeien. Doorzetten? (Kijk, en daar ga ik dan dus al want als ik moet doorzetten om een serie te kijken dan hoef ik al niet meer )

maandag 4 januari 2016 om 13:21
quote:Merlijne schreef op 03 januari 2016 @ 12:12:
[...]
The Green Butchers zelfs mijn vriend die helemaal niet van dit soort films houdt, vond die geweldig.Ik heb de Anders Thomas Jensen Collector Box (dat is de regisseur) en al die films zijn goed. Adam's Apples is bv ook een goede film én ook met Mads!
[...]
The Green Butchers zelfs mijn vriend die helemaal niet van dit soort films houdt, vond die geweldig.Ik heb de Anders Thomas Jensen Collector Box (dat is de regisseur) en al die films zijn goed. Adam's Apples is bv ook een goede film én ook met Mads!
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
maandag 4 januari 2016 om 13:39
quote:Bambi schreef op 04 januari 2016 @ 13:13:
Doorzetten? (Kijk, en daar ga ik dan dus al want als ik moet doorzetten om een serie te kijken dan hoef ik al niet meer )
Dat heb ik ook,zo veel series dus het moet me meteen boeien wil ik blijven kijken.
Orphan black vond ik zeker wel de
moeite al heb ik de eerste afleveringen van seizoen 2 met moeite gekeken. Het werd me te gecompliceerd.
Doorzetten? (Kijk, en daar ga ik dan dus al want als ik moet doorzetten om een serie te kijken dan hoef ik al niet meer )
Dat heb ik ook,zo veel series dus het moet me meteen boeien wil ik blijven kijken.
moeite al heb ik de eerste afleveringen van seizoen 2 met moeite gekeken. Het werd me te gecompliceerd.
maandag 4 januari 2016 om 13:47
Had ik ook hoor met Orphan Black, dat het ingewikkeld werd. Heb het wel afgekeken maar misschien moet ik ze opnieuw bekijken. Ik wil the Americans nog een kans geven. Ben er na 4 afleveringen mee gestopt.
Voor nu the Client List, Helix en Masters of None en call the midwife volgen.
Voor nu the Client List, Helix en Masters of None en call the midwife volgen.
It's 5 o'clock somewhere
maandag 4 januari 2016 om 15:54
quote:dolfje schreef op 04 januari 2016 @ 13:39:
[...]
moeite al heb ik de eerste afleveringen van seizoen 2 met moeite gekeken. Het werd me te gecompliceerd.Bij aflevering drie of vier merkte ik dat ik ineens ernaast een boek aan het lezen was... Oeps! Boeide dus echt niet.
[...]
moeite al heb ik de eerste afleveringen van seizoen 2 met moeite gekeken. Het werd me te gecompliceerd.Bij aflevering drie of vier merkte ik dat ik ineens ernaast een boek aan het lezen was... Oeps! Boeide dus echt niet.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
maandag 4 januari 2016 om 16:44
Heeeeeeeeeeeeeeeeeelp mijn serie is klaar!!
Wat moet ik nu met mijn leven?
Wat is jullie advies om nu te gaan kijken?
Wat ik geweldig vond; Dexter, Under the Dome 1e seizoen (maar 2 schijnt kut te zijn), The Walking Dead
Wat ik vermakelijk maar niet briljant vond; Orange is the New Black en Once Upon a Time.
Welke raden jullie aan?
Wat ik geweldig vond; Dexter, Under the Dome 1e seizoen (maar 2 schijnt kut te zijn), The Walking Dead
Wat ik vermakelijk maar niet briljant vond; Orange is the New Black en Once Upon a Time.
Welke raden jullie aan?
668, the neighbour of the Beast
maandag 4 januari 2016 om 16:45
maandag 4 januari 2016 om 16:47
quote:Marels schreef op 04 januari 2016 @ 16:44:
Welke raden jullie aan?
Life Unexpected
Orphan Black
Bloodline
Between
En de Amerikaanse Netflix 'ns doorspitten. Daar staat idd veel meer op!
Welke raden jullie aan?
Life Unexpected
Orphan Black
Bloodline
Between
En de Amerikaanse Netflix 'ns doorspitten. Daar staat idd veel meer op!
Shoot first, ask questions later!
maandag 4 januari 2016 om 17:12
quote:Vrouwzondernaam schreef op 03 januari 2016 @ 12:09:
Begonnen aan Lillyhammer..mijn stijl maar kon me nog niet boeien jammergenoeg.
Gisteren de laatste aflevering gekeken, vond het wel lekker weg kijken. Ik ben niet zo van de films met veel geweld, sci-fi of ingewikkelde plots.
Nu op zoek naar een nieuwe serie, dus hier maar teruglezen.
Begonnen aan Lillyhammer..mijn stijl maar kon me nog niet boeien jammergenoeg.
Gisteren de laatste aflevering gekeken, vond het wel lekker weg kijken. Ik ben niet zo van de films met veel geweld, sci-fi of ingewikkelde plots.
Nu op zoek naar een nieuwe serie, dus hier maar teruglezen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 4 januari 2016 om 17:29
quote:redbuIIetje schreef op 04 januari 2016 @ 16:45:
[...]
Hoe kom je daar eigenlijk bij? Hij staat er niet op en op geen enkele netflix, iets met rechten ofzo las ik op google.Omdat ik 'm nu kijk Vreemd, ik dacht dat ik op de Amerikaanse Netflix zat (zit in 't Caribisch gebied nu) maar blijkbaar dus niet. Ik weet niet of het aanbod hier per regio of per land verschilt eigenlijk.
[...]
Hoe kom je daar eigenlijk bij? Hij staat er niet op en op geen enkele netflix, iets met rechten ofzo las ik op google.Omdat ik 'm nu kijk Vreemd, ik dacht dat ik op de Amerikaanse Netflix zat (zit in 't Caribisch gebied nu) maar blijkbaar dus niet. Ik weet niet of het aanbod hier per regio of per land verschilt eigenlijk.