Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Goedenmorgen!

Wat is het hier steeds heerlijk druk!

En wat een knappe meiden allemaal hier. Leuk hoor, als ze zo ontwikkelen. Heeel soms mis ik dat gefrutsel met zo'n kleintje wel.. nahja.. mag ik fijn doen als ik oma ben ofzo. Ooit.. Of misschien oud-tante, want m'n 15 jarige nichtje wil graag kinderen en is er natuurlijk eerder aan toe dan mijn dochter. (4 jaar eerder ja. haha)

Oei, balen van je laarzen én je bok, Pimpel!

Ik moest gisteren ineens erg aan je denken, toen ik de kroeg "De Pimpelear" zag. Leek me wel een leuk meetingpoint, maar erg bij jullie allen uit de buurt. Wel dicht in de buurt van de ouders van Majolika.. (en waar is die eigenlijk?)

En die Lientje zeg.

Hier is zoenen echt IEUWWW en dat mogen ze nog zo'n jaar of 10 vinden, vind ik zelf. Is wel zo rustig voor mama

Leuk, een kinderdate! Mijn kinderen zijn voor! Net als de Bloesjes vinden ze het leuk met kleine kinderen frutselen. En LE speelde de vorige keer leuk met Mootje, toch? (ik herinner mij hangjongeren rond de trap bij Toet )

MIMS

wakker worden

toedels
Later is nu
quote:mimsey schreef op 16 oktober 2008 @ 01:05:

\

Nu slapen, ik krijg hier morgen spijt van. Bovendien begreep ik zojuist dat LaToet mijn telefoonkabeltje heeft gejat en dat de batterij van mijn wekker dus leeg is! Even op zoek naar een ander wekmiddel dus (maar waag het niet mij morgenochtend te bellen!). Ik hou toch wel heul veel van je, hoor Toet...

.Kouookvanjou! Kabeltje zit al in envelop en gaat op de bus. Waarom lijken die dingen dan ook zo op elkaar? Hij past prima op mijn werkmobiel.
hmmm, over vergeten spullen, het was tòch mijn lenzenvloeistof die daar in de slempbadkamer stond....stom.

aaaarghhh pim, die lientje !! Geleuf toch dat Kk nog efkes niet komt logeren ik hou haar graag nog even klein !

Ben alweer helemaal kwijt wat ik allemaal wilde zeggen en heb nu geen tijd meer om terug te lezen, iets met school en ophalen? In elk geval is het hier weer onwijs leuk en gezellig, graag spoedig slempen dus!!!
Gniffel; dat de ene collega de oplader van de ander meeneemt.... Stelletje handigerts.

Wel cool dat Mims zelf skype, in opdracht van haar kleuter, heeft geinstalleerd! Heel cool, nu kunnen we ook camsex-kruisjes (met dank aan Mieflief ) zetten. Alhoewel; ik heb mijn poes niet laten zien.... Nou ja, wel de slappe lach gehad toen Mims voordeed hoe Mops eruit zou zien als ze skypet.

Bloesjes zijn weer thuis en waren gisteren flink van streek. Aso heeft het er behoorlijk ingewreven dat zij naar huis moesten van mama en de rest nog bleef op vakantie, hoe jammer dat wel niet is en hoe bang hij is (let op! aso-alert!) dat ik naar de rechter ga om ervoor te zorgen dat zij hem nooit meer mogen zien. Gossie, ze waren verdrietig in de auto naar huis. Thuis gekomen even zitten praten en warme melk gemaakt, gerustgesteld, geknuffeld en in bed gemikt. Maar nu zijn ze natuurlijk moe en beetje prikkelbaar. Kuthufter.

Dochter van VL is er nu; die komt logeren en dat vinden ze helemaal leuk! En straks gaan we naar de bios, dat is ook niet verkeerd met dit weer. Komt wel weer goed dus.

Ik bedacht me vanmorgen onder de douche wel dat ik misschien eens een tijdje wijnloos door het leven moet. Ik vind mijn concentratie erg slecht de laatste tijd, voel me vaak afgepeigerd voor de dag begonnen is en mijn geheugen is belabberd. Misschien eens wijn-minderen en wellicht zelfs een poosje stoppen. Daar heb ik heel geen zin in want ik hou zo van wijn. Hebben jullie dat ook wel eens?

Schimmel in je kitlaag gaat weg van chloor maar dan moet je na een tijdje wel je kitlaag vervangen. Anders heb je een lekkende douchebak oid, en kun je ook je plafond verven. ( sprak zij uit ervaring)

Ely en Pim; lekker genieten van die momenten met je kindjes. Zalig! En wat is een bok??? Is dat een stuk van je fiets?
heb voor het eerst weer mijn zwarte laarzen aan en laat een spoor van slemplocatie-zand achter.....
quote:Bloesem schreef op 16 oktober 2008 @ 11:40:

Schimmel in je kitlaag gaat weg van chloor maar dan moet je na een tijdje wel je kitlaag vervangen. Anders heb je een lekkende douchebak oid, en kun je ook je plafond verven. ( sprak zij uit ervaring)

zou dat het zijn ???

Nee bloes, heb ik nooit althans niet het gevoel dat het door wijn komt, maar ik ben niet zo`n drinker (behalve op slempweekend ).... als ik het heb komt het vaak als signaal dat ik even ene stapje terug moet doen. teveel aan de kopzeg maar.

Wat een lul toch, knuffel je meidjes maar flink en geniet van de vakantie!!!

Jaaaaa, wat is een bok? althans die ene die op je fiets zit?
quote:Bloesem schreef op 16 oktober 2008 @ 11:40:

zou dat het zijn ???

Nee bloes, heb ik nooit althans niet het gevoel dat het door wijn komt, maar ik ben niet zo`n drinker (behalve op slempweekend ).... als ik het heb komt het vaak als signaal dat ik even ene stapje terug moet doen. teveel aan de kopzeg maar.

Wat een lul toch, knuffel je meidjes maar flink en geniet van de vakantie!!!

Jaaaaa, wat is een bok? althans die ene die op je fiets zit?
Bentetje, ik zet de lenzenvloeistof bij de handdoeken, dan kun je die de 25ste meenemen.

En bewaar wat zand uit je laarzen in een flesje!
schat, dan ben ik er niet...moet werken toch?? Ruilen gaat echt niet lukken helaas. Wat voor handdoeken heb je dan van mij? Keukenhanddoeken?
Mmmm, we vallen blijkbaar in de catagorie "melige moeders".

Google Ads promoot hieronder zowel Brigitte Kaandorp als iets tegen Slecht Slapende Babies.

Wat wilde ik nou toch typen?

KOPÛH?
Heerlijk zeg, een leuk vooruitzicht, ik ga straks op stap. Gezellig met oud-collega`s, eerst nog wat eten en dan naar een concert van de Dijk. Zin in!
Google Adds hier beneden gaan nu over

Vreemd gaan voor haar? (Life is short, have an affair! Voor discreet vreemdgaan op niveau)

en

Leer leuek mensen kennen (Op zoek naar een leuke relatie? zoek met een handige zoekfunctie).

Dus, van melige moeders zijn we in potentiele vreemdgangers veranderd!
Hahaha, nou...dan ben alleen ik blijkbaar door Google geïdentificeerd als burgertrut, want ik heb nogsteeds Brigitte Kaandorp en een aanbieding voor moederfietsen!

Het wordt tijd dat ik weer eens schaamteloos vreemdga,

De Dijk is superformitastischmegamooi (tja, deze burgertrut luistert dus as we speak naar K3), heel veel plezier Bent!
Jaloers op Bentetje vanwege De Dijk! En op Mims want Mops zingt K3 zo leuk mee.

Weet je wat hartverscheurend is?

Dat de Bloesjes en Dochter bedenken dat ze een kaartje moeten sturen (Mims; naar H van de vakantie omdat ze elkaar zonder hem nooit gekend zouden hebben ) en Jongste ziet een kaartje in de kaartendoos die ze naar papa wil sturen. En zij begint te schrijven; "lieve papa, ik vint het heel jamer dat we niet langer konden blijven maar ik vont het wel heel leuk die 2 dagen vakansie" Daaronder een hele rij kusjes en een hartje en haar naam. En ze blijft hartjes tekenen. Met kruisjes erin. En kusmondjes. Dus zeg ik terloops dat dat wel heel erg lief is en dat ik hoop dat ik ook een keer zo'n kaartje van haar krijg.

Waarop zij in huilen uitbarst. En zegt dat ik die niet krijg omdat ik zo stom tegen papa doe. En dat dat niet lief is en niet eerlijk. En dat papa wel vrienden met mij wil zijn maar dat ik dat niet wil. En dat vind zij stom en gemeen.

Sja.

Eh.

Ik heb met moeite uitgelegd dat er altijd twee schuld hebben aan een ruzie. Zonder de vaderfiguur zwart te maken (wat hij dus wel heeft gedaan bij mij).

En eigenlijk vind ik dat heel knap van mij. Want ik word hier zo boos en verdrietig van. Dit mág je gewoon niet doen als ouder. Kinderen van 7 en 9 horen niet in de vuurlinie. Er hoort niet eens een vuurlinie te zijn zelfs.

Godverdomme.

~schenkt de glazen vol met ehh druivensap ~
Jemig Bloes...

Omgekeerde wereld?
Die man geeft echt een extra dimensie aan hufterigheid!

Bloeske, ik vind jou een kanjer, dat je nog zo diplomatiek en begripvol bent gebleven. Wil jij bij deze nooit meer twijfelen aan wat voor geweldige moeder je bent!!!!!

Chapeau!
Raar hoor, die Google. Ik heb nu als Adds De Brigitte kaandorp reclame en een add voor rouwboeken...

Tjees Bloes, wat een kutzooi zeg. Zo verdrietig voor jou (en voor de Bloesjes ook). Wat een ellende. Verder alles wat Mims zegt. Want dat klopt helemaal. Maar men, wat moet een moederhart toch groot zijn en veel aankunnen!
Oh ja, Aso heeft ook gezegd dat ik met de Bloesjes naar een pretpark zou gaan en Jongste vroeg dus in haar boze bui wanneer we daar dan naar toe zouden gaan.

Ik denk dat ik de kinderen voor de kerstvakantie een week skiëen in Frankrijk beloof. Bij papa.
quote:Toet schreef op 16 oktober 2008 @ 20:02:

Maar men, wat moet een moederhart toch groot zijn en veel aankunnen! Maar dat is het ook, Toet. En we kunnen ook veel aan. Komt door de Liefde.
Jezus Bloes. Is die vent nou helemaal van de pot gerukt (alsof we nog niet wisten dat dat het geval was, maar goed u snapt me wel) Wat een walgelijke, manipulerende hufter. Diep respect voor hoe je hier naar je meiden toe mee omgaat.

Vanmiddag mijn oudste en een van mijn liefste vriendinnen aan de telefoon gehad. 6 weken geleden zijn ze er achter gekomen dat haar vader slokdarmkanker heeft. Dinsdag hebben ze te horen gekregen dat ze niks meer voor hem kunnen doen. Kutziekte. Ze zou eigenlijk dit voorjaar gaan trouwen, maar dat staat nu allemaal oplosse schroeven.
Soheeee, willen jullie niet zo veel schrijven als ik op cursus behen... Nou moet ik én werkmail bijwerken, én dringend Suup bellen, en eigenlijk ook hier bijlezen en mijn jonkvrouwelijke topics zijn al helemaal verwaarloosd. (nou ja, door mij dan; er komen waarschijnlijk nog wel andere mensen). Dat multitask ik er niet bij, op zo'n avondje.

Kwam thuis uit werk, zaten GG en Dot knus samen aan de macaroni. Dot met een ingevlochten haardos ("heef papa gedaan!", wat geheel gelogen is: hij zou het niet kunnen al hing zijn leven ervan af) en een zonnebrilletje op. Aldus uitgedost heeft ze na de macaroni ook nog even met Dochter gebeld. "Ikke hier. Papa ook hier. Mama eerst werkte, nu ook hier. Hm. Ja. Ja... Ja. Dus. O? Nee, ik wasse óma! Ja! Dus. Hm. Nee toch? Ja." Dat van dat willen doodknuffelen wat Ely beschreef, dat herkende ik op dat moment heel erg. Ik was alleen zo dom om haar te laten kiezen of ze door mij, of door GG naar bed gebracht wilde worden, dus het avondritueel is aan mij voorbij gegaan, maar morgenmiddag heb ik beide mijn koters lekker thuis en knijp ik ze fijn. Dus.

Bloes: erger, ergst, Aso. Het is toch knap dat hij steeds weer weet te verbazen over nieuwe vormen van hufterigheid; hoe bestaat het toch?

Hee, zijn we allemaal de 25e op een feestje bij B te P.Dorp? Wat een gezelligheid! Verder vind ik het wel geestig dat Ely bij kleine piemels meteen aan mij en Bloes denkt Bloes had trouwens meteen een ander in bed he, zondag: ik was nog niet weg of ze had een alternatief tussen de lakens. Slettebak.
Beetje raar om MM en kleine piemels in één adem te noemen, Lil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven