M-06 Lopend de herfst tegemoet!!
vrijdag 17 oktober 2008 om 09:36
Huh?! Wat heb ik gemist. Krijgen jullie een ZOON Frans? Ow... geweldig!!!
Wat erg Scooby, dat jullie vriendin het zo moeilijk heeft. Klinkt als werk aan de winkel voor een traumapsycholoog/psychiater.
(Zit schijnbaar in de lucht, ga er hier niet over vertellen maar ik ken ook iemand die sinds kort in dat circuit zit, erg schrijnend verhaal). Misschien helpt het om om de dag ofzo een kaartje te versturen?
Wat erg Scooby, dat jullie vriendin het zo moeilijk heeft. Klinkt als werk aan de winkel voor een traumapsycholoog/psychiater.
(Zit schijnbaar in de lucht, ga er hier niet over vertellen maar ik ken ook iemand die sinds kort in dat circuit zit, erg schrijnend verhaal). Misschien helpt het om om de dag ofzo een kaartje te versturen?
vrijdag 17 oktober 2008 om 10:02
he kletskousen!!!
Frans, een heel klein beetje herkenbaar. Jasper is ook niet zo van t opschieten s ochtends. Hij wilt nooit gelijk omgekleed worden. Dus neem ik de kleding mee naar beneden, drink een bakkie en dan kleed ik hem tussen door om. Als hij niet wilt, zet ik de tv uit. Dan luistert hij gelijk ha ha ha
Wil je niet eten? Dan eet je maar niet.
Yooo, pips en scoob aan de bak. Doe mij maar een lekker hersttaartje met die tobleronevulling!! mjummie.
Enne pips, tis idd bis morgen!
ff posten en kijken waar ik ook al weer op moest reageren
Frans, een heel klein beetje herkenbaar. Jasper is ook niet zo van t opschieten s ochtends. Hij wilt nooit gelijk omgekleed worden. Dus neem ik de kleding mee naar beneden, drink een bakkie en dan kleed ik hem tussen door om. Als hij niet wilt, zet ik de tv uit. Dan luistert hij gelijk ha ha ha
Wil je niet eten? Dan eet je maar niet.
Yooo, pips en scoob aan de bak. Doe mij maar een lekker hersttaartje met die tobleronevulling!! mjummie.
Enne pips, tis idd bis morgen!
ff posten en kijken waar ik ook al weer op moest reageren
koffie, zwart graag...
vrijdag 17 oktober 2008 om 10:05
Hee gezellig, ik moet eigenlijk klussen, maar dit is een beter alternatief....
Scoob wat een heerlijke taarten, zo zien ze eruit tenminste. Goed hoor dat ie op de pot gaat en schattig danstenue. Valentijn roept trouwens heel de tijd dat ie een meisje is
Heftig voor je vriendin, het is een soort rouw waar ze in zit als ik het zo lees. Het niet kunnen krijgen van een tweede kindje en de acceptatie daarvan is daarmee te vergelijken , heel zwaar en heftig.
Frans heel herkenbaar. Ik heb ook van die dagen. Grrr of als ik dan 1 telefoontje met plegen meneeer heel hard gaat gillen, aan mn benen hangen , of zoals gisteren op de bank plassen....grrrrrr Ik ga dus ook maar hulp zoeken
Indian ben je al misselijk?
Oja vriendin die net bevallen is gaat niet zo lekker, giga ontsteking en en uitwendig en hoge koorts. Beeb huilt 8 uur per dag. Voel me erg machteloos want zou haar graag willen helpen.....maar is echt iets wat ze zelf moeten doen.
V is naar kdv, ik ga even klussen. Maar kom zo nog wel even koekeloeren.
Daaaag
Scoob wat een heerlijke taarten, zo zien ze eruit tenminste. Goed hoor dat ie op de pot gaat en schattig danstenue. Valentijn roept trouwens heel de tijd dat ie een meisje is
Heftig voor je vriendin, het is een soort rouw waar ze in zit als ik het zo lees. Het niet kunnen krijgen van een tweede kindje en de acceptatie daarvan is daarmee te vergelijken , heel zwaar en heftig.
Frans heel herkenbaar. Ik heb ook van die dagen. Grrr of als ik dan 1 telefoontje met plegen meneeer heel hard gaat gillen, aan mn benen hangen , of zoals gisteren op de bank plassen....grrrrrr Ik ga dus ook maar hulp zoeken
Indian ben je al misselijk?
Oja vriendin die net bevallen is gaat niet zo lekker, giga ontsteking en en uitwendig en hoge koorts. Beeb huilt 8 uur per dag. Voel me erg machteloos want zou haar graag willen helpen.....maar is echt iets wat ze zelf moeten doen.
V is naar kdv, ik ga even klussen. Maar kom zo nog wel even koekeloeren.
Daaaag
vrijdag 17 oktober 2008 om 10:08
ow ja, afleiden. Das idd heel makkelijk, ook bij mijn jasper.
Of "chanteren" zoals ik al zei met de tv.
Scoob, waarom zegt je man niet naar je vriendin te gaan? Wat is zijn motivatie hierachter? Ik snap m niet helemaal. Juist als ze zich zo rot voelt, is t extra fijn als je vriendin alleen al naast je zit op de bank en je niet alleen bent. Toch?
Ik denk niet dat je bang moet zijn om wat je moet zeggen, als je er bent komen de woorden vanzelf. Ze begint zelf wel te kletsen en als ze niet kletst, geef je r gewoon een dikke knuffel.
Of jezelf in haar verplaatsen: hoe zou jij willen dat een vriendin met jou omgaat. Hoop dat je vriendin er snel bovenop komt.
Pips, wat is zoet. Zoet is lekkerrrrrrr!!!
Of "chanteren" zoals ik al zei met de tv.
Scoob, waarom zegt je man niet naar je vriendin te gaan? Wat is zijn motivatie hierachter? Ik snap m niet helemaal. Juist als ze zich zo rot voelt, is t extra fijn als je vriendin alleen al naast je zit op de bank en je niet alleen bent. Toch?
Ik denk niet dat je bang moet zijn om wat je moet zeggen, als je er bent komen de woorden vanzelf. Ze begint zelf wel te kletsen en als ze niet kletst, geef je r gewoon een dikke knuffel.
Of jezelf in haar verplaatsen: hoe zou jij willen dat een vriendin met jou omgaat. Hoop dat je vriendin er snel bovenop komt.
Pips, wat is zoet. Zoet is lekkerrrrrrr!!!
koffie, zwart graag...
vrijdag 17 oktober 2008 om 10:17
Hahaha... haast en opschieten dat gaat niet samen bij kids. Zelfs bij Laura werkt het nog niet altijd goed als ik gehaast doe. Ze snapt nu wel dat we te laat op school kunnen komen en dat de juf dan boos wordt, dus dan gaat ze wel wat sneller. Jasper accepteerd alles! Die is zo makkelijk daarin.
Pips, ik doe idd botercreme eronder. Van de week met jam erdoor gedaan maar dan glijdt de fondant eerder van de botercreme af. Ik vind fondant prima te eten, ik ben ook niet zo'n zoetekauw. Marsepein is volgens mij zoeter. Die bolvorm is heel simpel, gewoon een glazen salade schaal die ook in magenetron en oven kan. Geen speciale bakvorm.
Leuk he die dansende Jasper. Gisteren heeft ie op kdv de hele dag zijn rok aan gehad.....hahaha... hij wilde 'm mee. Nou vooruit dan maar. Liep hij zo trots als een pauw naar een meisje en zei: kijk er zitten glitters op... hahaha.. Was echt geen gezicht met zijn schoenen eronder. Mag van manlief de rok niet meer meegeven. Boeien!
Net werd ik gebeld en Jasper heeft normaal uit bed altijd ontzettend stinkende luier, vandaag heeft ie gepoept op het potje ipv in zijn luier. Dus dit lijkt echt serieus. Hij pakt het nu zo ineens op.
Syl alsjeblieft! Hier een stukkie...
Balen Merel voor je vriendin. En een baby die veel huilt en zelf niet fit. poehee.
Pips wel goed idee van kaartjes. Aan zoiets zat ik zelf ook al te denken.
vrijdag 17 oktober 2008 om 10:22
Grijnz, Sylvester, ik heb jarenlang suikervrij geleefd en geloof me. Dan blief je geen candybars meer bijvoorbeeld. Alles smaakt dan naar suikermassa. Manlief is nooit zo'n zoetekauw geweest. Onderhand ben ik al weer redelijk gewend aan alle zoet maar het is toch minder dan voorheen. Ik merk om mij heen dat veel mensen mijn taarten lekker vinden juist omdat ze niet zo zoet zijn (grin, ik kan beter een een taartenwinkel beginnen dan het bedrijf dat ik nu start....). Voor die taarten staan ze in de rij, voor het bedrijf nog niet LOL.
Ik ga misschien een "sinterklaastaart" bedenken en die via internet verkopen. Lijkt me wel leuk 14 dagen productiebakken. Ik wil dan ook marktconforme prijzen vragen. Ben benieuwd of iedereen dan nog zo enthousiast is (vast niet, haha, nu geef ik alles weg).
Ik ga misschien een "sinterklaastaart" bedenken en die via internet verkopen. Lijkt me wel leuk 14 dagen productiebakken. Ik wil dan ook marktconforme prijzen vragen. Ben benieuwd of iedereen dan nog zo enthousiast is (vast niet, haha, nu geef ik alles weg).
vrijdag 17 oktober 2008 om 10:22
Syl, man van vriendin vond het geen goed plan omdat ze alleen maar lag te slapen van medicatie. Verder zat hij denk ik beetje met handen in het haar over hele situatie. Helaas wonen ze op een uur rijden, ik kan niet zomaar ff binnen wippen.
Ze zijn wat problemen betreft niet zo open, willen alles zelf oplossen. Heel veel mensen in hun omgeving weten het niet eens.
Wil eigenlijk volgende week wel naar haar toe gaan. Dan kan ik alleen zonder kids. Dat is ook wat rustiger. Als ik dan maar kort ga maakt het mij niet uit, hoeven de kids niet 2uur in de auto.
vrijdag 17 oktober 2008 om 10:23
Merel, ik denk momenteel meerdere malen per dag aan jou en Valentijn. Popsie is volgens mij gelijk aan Valentijn in gedrag: reuzesterk, overbeweeglijk etc. Ik wordt echt helemaal gek van de worstelpartijen om haar aan te kleden, eten te geven etc. Ze kruipt nu ook al goed dus nu helemaal geen rust meer. Ik herinner me steeds jouw mailtjes over Valentijn destijds, vandaaar.
vrijdag 17 oktober 2008 om 10:26
Dat gaat niet door Scooby. Foutje van de eigenaars. En bedankt! (grrrr...). Ik kon alleen nog als invalkracht maar daar heb ik geen zin. Ben nu wel met allerlei leuke eigen opdrachten bezig, samen met anderen. Ik hoop dat het wat wordt.
Ben nu dus alvast aan het acquireren voor volgend jaar en ik kom allemaal "Pipsen" tegen. Allemaal mensen die net als ik niet graag voor een leidinggevende werken, regelmatig vrij willen en zelf tijd willen inplannen. Erg inspirerend allemaal. "Sigh" en nu nog geld verdienen....
Ben nu dus alvast aan het acquireren voor volgend jaar en ik kom allemaal "Pipsen" tegen. Allemaal mensen die net als ik niet graag voor een leidinggevende werken, regelmatig vrij willen en zelf tijd willen inplannen. Erg inspirerend allemaal. "Sigh" en nu nog geld verdienen....
vrijdag 17 oktober 2008 om 10:30
jeeetje, echt kletskousen vandaag
intussen al weer een paar berichten tussen mijn bericht.
Ahh, ik dacht dat jouw man t geen goed plan vond, maar tis haar man die t geen goed plan vond.
Kids meenemen lijkt me niet zo handig. Als ze lichtelijk flipt, snapt zo'n kind niet waarom ze zo raar doet en al die herrie die van ze afkomt, kan voor haar mischien snel vermoeien.
Arme pips, elke dag worstelen met popsie:-(
Ik geloof dat als ik Jasper naar het kdv zou sturen in een glitterrokje ik een groot probleem met man zou hebben
intussen al weer een paar berichten tussen mijn bericht.
Ahh, ik dacht dat jouw man t geen goed plan vond, maar tis haar man die t geen goed plan vond.
Kids meenemen lijkt me niet zo handig. Als ze lichtelijk flipt, snapt zo'n kind niet waarom ze zo raar doet en al die herrie die van ze afkomt, kan voor haar mischien snel vermoeien.
Arme pips, elke dag worstelen met popsie:-(
Ik geloof dat als ik Jasper naar het kdv zou sturen in een glitterrokje ik een groot probleem met man zou hebben
koffie, zwart graag...
vrijdag 17 oktober 2008 om 10:37
Hmm fg afnemen. Ha, das een reden waarom ik blij ben dat ik niet meer werk daar waar ik werkte. Menomen... ik vond er niets aan om fg's af te nemen. Je moet altijd zo reuze tactisch enzo zijn en dan goed luisteren en dan weer tactisch reageren. Ik heb dan ook nooit een cursus hrm ofzo gedaan, LOL, misschien deed ik het wel nooit "goed". Weet ik veul
I.i.g. daar ben ik voorlopig vanaf
I.i.g. daar ben ik voorlopig vanaf

vrijdag 17 oktober 2008 om 10:43
Jammer Pips dat het niet doorgaat, was wel handig voor vergoeding kdv.
Syl, het duurde wel wat natte broeken voordat hij het ophouden en plassen doorhad. We zijn nu vanaf dinsdag eind van de middag bezig. Woensdag paar natte broeken en ineens aan eind van de middag was ie op tijd. Hij zei nl wel steeds er komt een plas, maar dan plaste hij ook al.
Die sterke armspieren zijn weer handig voor fondant kneden... hahaha... maar wel gaaf zijn mixer, die zou ik ook wel willen hebben.
Ik wil vanavond nog eea maken. Klein taartje als cadeautje voor buurman voor zijn verjaardag en nog eentje voor beppe, daar willen we zondag heen.
vrijdag 17 oktober 2008 om 10:53
ja bel maar even. Denk dat het niet goed gaat met dr moeder ofzo...of ze is op vakantie, maar meestal belt ze dan wel.
Grappig dat je me aan me denkt Pips, Valentijn was idd sterk en erg volgens het boekje, Popsie ook he? Fijn wel!
Ik wil wel een taart bij je bestellen, of bij Scoob, maakt niet uit, als ie maar lekker is .....
Ben ondertussen helemaal wit van het schuren. Zo komt de glas in lood meneer de rest af maken, zal eens een paar fotootjes in de AK gaan zetten als ik tijd heb.
Grappig dat je me aan me denkt Pips, Valentijn was idd sterk en erg volgens het boekje, Popsie ook he? Fijn wel!
Ik wil wel een taart bij je bestellen, of bij Scoob, maakt niet uit, als ie maar lekker is .....
Ben ondertussen helemaal wit van het schuren. Zo komt de glas in lood meneer de rest af maken, zal eens een paar fotootjes in de AK gaan zetten als ik tijd heb.
vrijdag 17 oktober 2008 om 11:57
quote:scooby schreef op 17 oktober 2008 @ 10:17:
Pips, ik doe idd botercreme eronder. Van de week met jam erdoor gedaan maar dan glijdt de fondant eerder van de botercreme af. Ik vind fondant prima te eten, ik ben ook niet zo'n zoetekauw. Marsepein is volgens mij zoeter. Die bolvorm is heel simpel, gewoon een glazen salade schaal die ook in magenetron en oven kan. Geen speciale bakvorm.