Napraattopic 50

31-12-2015 00:38 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik lees ook niet op het vreemdelingen topic. Dat is ook helemaal niet nodig. Dit gaat wat mij betreft ook niet over vreemdelingen, maar om vrouwen en mensenrechten.

Hoe kan het dat je je daar niet druk over maakt als je jezelf Wollstonecraft noemt?
.
grappig dat ik hier weer lees dat ik mensen aanranding zou toe wensen, dat heb ik al tig keer gezegd NOOIT iemand toe te wensen!

Fijn dat iemand staft, maar laat het dan aub wel met een geldige reden zijn, want ik zou nooit iemand enige vorm van seksueel geweld toe wensen. Ik weet nl zelf prima hoe dat is.
quote:impala schreef op 05 januari 2016 @ 21:03:

Ik lees ook niet op het vreemdelingen topic. Dat is ook helemaal niet nodig. Dit gaat wat mij betreft ook niet over vreemdelingen, maar om vrouwen en mensenrechten.En over vreemdelingenhaat mogen we dus allemaal wel onze mond houden, maar over (het schenden van) vrouwenrechten niet?
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 05 januari 2016 @ 21:07:

[...]

En over vreemdelingenhaat mogen we dus allemaal wel onze mond houden, maar over (het schenden van) vrouwenrechten niet?Waar zeg ik dat?
.
quote:impala schreef op 05 januari 2016 @ 21:08:

[...]

Waar zeg ik dat?

Ik vraag het je toch? Als je het al ergens geschreven had hoefde ik het je niet te vragen hè?

Maar aangezien jij schrijft dat je niet op het vreemdelingentopic leest neem ik voor het gemak maar even aan dat je het prima vindt als mensen daar niet lezen.

Maar als het over vrouwenrechten gaat is het ineens erg dat mensen geen zin hebben om daar te lezen?

En als ik dat dus verkeerd interpreteer, enlighten me.
quote:Solomio schreef op 05 januari 2016 @ 21:11:

[...]

Ik vraag het je toch? Als je het al ergens geschreven had hoefde ik het je niet te vragen hè?

Maar aangezien jij schrijft dat je niet op het vreemdelingentopic leest neem ik voor het gemak maar even aan dat je het prima vindt als mensen daar niet lezen.

Maar als het over vrouwenrechten gaat is het ineens erg dat mensen geen zin hebben om daar te lezen?

En als ik dat dus verkeerd interpreteer, enlighten me.Ja je interpreteert het volledig verkeerd.
.
quote:impala schreef op 05 januari 2016 @ 20:58:

[...]

Serieuze vraag: Waarom hou jij je stil over het feit dat vrouwenrechten te grabbel worden gegooid? En notabene een burgemeester het in haar hoofd haalt te zeggen dat vróuwen hun gedrag moeten aanpassen als ze door mannen worden aangerand?

Ja ik ben verbijsterd door de oorverdovende stilte hierover op het grootste vrouwenforum van Nederland.

Ik hou me er stil over omdat het op een pijler staat die ik nog niet voor mijn verdríet wil lezen.

Mocht er een topic over komen op psyche ('Waar komt het toch vandaan, dat geweld van mannen tegen vrouwen?") of op relaties ("Hoe bekijk jij je man, als je in het nieuws leest over de aanrandingen?") dan wil ik het best lezen. En daarna negeren, omdat dat soort topics toch over het algemeen mensen aantrekken die hun mening al met ijzeren pinnen in beton hebben gegoten en niet willen horen dat iemand anders er een andere opinie op na houdt.

Daarom hou ik me er stil over.
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
quote:impala schreef op 05 januari 2016 @ 21:14:

[...]

Ja je interpreteert het volledig verkeerd.Wil je het me uitleggen dan?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 januari 2016 @ 19:57:

[...]

Alleen rond mijn sterretje. Ik heb wel pukkels.Dit is wel wat je noemt een gemiste plaatjesplakkans.
IMHO
quote:SuzanneSuus schreef op 05 januari 2016 @ 20:58:

[...]

Raar he, het is hier nu heel zacht, ook omdat het niet waait.En dan zo naar huis waar het nu 20 graden is.
IMHO
quote:Grzeczny schreef op 05 januari 2016 @ 21:14:

[...]

Ik hou me er stil over omdat het op een pijler staat die ik nog niet voor mijn verdríet wil lezen.

Mocht er een topic over komen op psyche ('Waar komt het toch vandaan, dat geweld van mannen tegen vrouwen?") of op relaties ("Hoe bekijk jij je man, als je in het nieuws leest over de aanrandingen?") dan wil ik het best lezen. En daarna negeren, omdat dat soort topics toch over het algemeen mensen aantrekken die hun mening al met ijzeren pinnen in beton hebben gegoten en niet willen horen dat iemand anders er een andere opinie op na houdt.

Daarom hou ik me er stil over.

Dit.

Dat iemand zich niet over een bepaald onderwerp uitlaat op viva meteen zou moeten betekenen dat het ze niet interesseert of iets is natuurlijk onzin.

Ik wil best over actualiteiten praten, maar niet met de mensen die deze discussies op het internet opzoeken en beheersen met hun geschreeuw. Niet alleen op viva trouwens hoor, ik laat me op geen enkel openbaar medium op internet uit over dit soort zaken.
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 januari 2016 @ 21:18:

[...]

Dit is wel wat je noemt een gemiste plaatjesplakkans.Wacht even. Ik weet dat ik me voordeed als BGBG (BlijfGewoonBiancaGroepie), maar ik stel bij haar toch echt BLINDE adoratie voor. Die plakt echt HVP (hele vieze plaatjes).
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 januari 2016 @ 21:23:

[...]

En dan zo naar huis waar het nu 20 graden is.Ik wil mee!!
Ik ook! Maar gisteren belandde ik ook al in de verkeerde koffer, dus ik hou een slag om de arm.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Maar als de bestemming 'een warme plek' is, dan ben ik er in elk geval klaar voor. Mijn badpak werd net geleverd en het past!
quote:Oudblond schreef op 05 januari 2016 @ 21:36:

Ik ook! Maar gisteren belandde ik ook al in de verkeerde koffer, dus ik hou een slag om de arm.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Oudblond schreef op 05 januari 2016 @ 21:37:

Maar als de bestemming 'een warme plek' is, dan ben ik er in elk geval klaar voor. Mijn badpak werd net geleverd en het past!

Wat fijn Blond! Kun je weer lekker zwemmen.

En mij maakt het ook niet zoveel uit, als het inderdaad maar lekker weer is.
Roosje, ik heb Salamander afgekeken. Tjonge jonge, wat is jouw land corrupt

Grapje, ik vond het een spannende serie. En wat is die Tine Reymer een leuke vrouw.
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 januari 2016 @ 20:07:

Tas, kun je niet met Hats gaan samennicken? Als Hatsetass of zo?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 januari 2016 @ 21:40:

Roosje, ik heb Salamander afgekeken. Tjonge jonge, wat is jouw land corrupt

Grapje, ik vond het een spannende serie. En wat is die Tine Reymer een leuke vrouw.

Als klein land moet je iets hè.

Ik heb de serie nooit gezien, mss toch eens kijken dan.
Life is short. Eat dessert first.
quote:strikjemetstippels schreef op 05 januari 2016 @ 21:04:

grappig dat ik hier weer lees dat ik mensen aanranding zou toe wensen, dat heb ik al tig keer gezegd NOOIT iemand toe te wensen!

Fijn dat iemand staft, maar laat het dan aub wel met een geldige reden zijn, want ik zou nooit iemand enige vorm van seksueel geweld toe wensen. Ik weet nl zelf prima hoe dat is.Advies: Druk je dan duidelijker uit.
quote:doornroosje9 schreef op 05 januari 2016 @ 21:38:

[...]

Bespeur ik nu bij jou een dirty mind?
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 januari 2016 @ 21:18:

[...]

Dit is wel wat je noemt een gemiste plaatjesplakkans.Please, breng haar nou niet op ideeën
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:doornroosje9 schreef op 05 januari 2016 @ 21:46:

[...]

Als klein land moet je iets hè.

Ik heb de serie nooit gezien, mss toch eens kijken dan.Ik vond het wel de moeite waard, begint vooral heel spannend, maar later komen er ook wat meer "menselijke" verhaallijnen in zeg maar.
*schrijf Salamander op het te kijken lijstje* *of eigenlijk op het man voor me klaar te zetten lijstje X-D*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven