Napraattopic 50

31-12-2015 00:38 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moiren_ schreef op 05 januari 2016 @ 22:28:

[...]

Dit vind ik nou zo leuk om over jou te weten.

Ik ga er van uit dat je het niet cynisch bedoelt .

Ik koop ook altijd lootjes van de gereformeerde kerk op de braderie in Musselkanaal. Toen ik een alternatief meisje van 19 was (met raar gekleurd haar en overal bloemenborduur) won ik een handtas gebreid van cadeaulint (heus) en gevoerd met bloemetjesstof. Die lieve gereformeerde dame die de tas me overhandigde had nog nooit iemand zo blij gezien. En toen ik thuis kwam, vond ik ook nog een briefje van de maakster met een bijbelcitaat erop. Zo mooi.
quote:Oudblond schreef op 05 januari 2016 @ 22:22:

[...]

JA, zo fijn. En ik ben intussen ook een beetje over mijn schaamtegevoel van het 'hilarische' event heen. Dus morgen na het werk maar meteen het zwembad in. Als je van je paard valt dan.... Koop je een spectaculair outfit en ga je weer!Och, ik heb laatst midden in de gym n keiharde scheet gelaten tijdens t squatten. Met 90kg op mn nk hahaha.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 05 januari 2016 @ 22:32:

[...]

Och, ik heb laatst midden in de gym n keiharde scheet gelaten tijdens t squatten. Met 90kg op mn nk hahaha.Dat was gelukkig nadat je je opwarming met mij op je nek deed en ik al weer richting zwembad vertrokken was!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:barbaracartland schreef op 05 januari 2016 @ 22:32:

[...]

Ik ga er van uit dat je het niet cynisch bedoelt .

Ik koop ook altijd lootjes van de gereformeerde kerk op de braderie in Musselkanaal. Toen ik een alternatief meisje van 19 was (met raar gekleurd haar en overal bloemenborduur) won ik een handtas gebreid van cadeaulint (heus) en gevoerd met bloemetjesstof. Die lieve gereformeerde dame die de tas me overhandigde had nog nooit iemand zo blij gezien. En toen ik thuis kwam, vond ik ook nog een briefje van de maakster met een bijbelcitaat erop. Zo mooi.

Nee, dat soort dingen vind ik echt leuk

En van die tas
Ik glij hier van de bank af. Billy Bob Thornton in Fargo :kwijl:
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:barbaracartland schreef op 05 januari 2016 @ 22:22:

[...]

Uhm: ik heb een verslaving aan altijd-prijs-loterijen. Die combineren mijn hang naar spanning met mijn braverigheid. Nu heb ik 25 Euro geinvesteerd in twee verrassingsdozen van een dubieus bedrijfje. Ik heb geen idee wat er in zit, maar het moet 100 Euro waard zijn. Het voelt zo decadent, maar ik vrees dat ik morgen een lelijke kandelaar en een kaasplankje rijker ben Coole hobby!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 05 januari 2016 @ 22:55:

[...]

Coole hobby!Ik doe het niet heel vaak hoor. Maar het is inderdaad leuk. Ik wil ook nog een keer naar de kofferveiling van Schiphol, al weet ik zeker dat ik bied op een koffer met vieze herentangaslips en het volledige oeuvre van Julio Iglesias. Als 'Quiereme' er maar op staat.
Oh Brr.. vuile onderbroeken die al zo lang in die koffers zitten dat je het remspoor uit kunt kloppen.

Ik ben wel een sucker voor zogenaamde mazzeltassen. De Gezond&Welwinkel heeft die vaak en de DA drogist.
Ja! Mazzeltassen. Ik kocht er laatst nog een en daar zaten nageldiamanten in. Dat is meesterlijk. Helaas hier geen winkel die dat doet.
Je leven is niet compleet zonder nageldiamanten
Ik ben onlangs (na 25+ jaar) gestopt met nagelbijten, dus het leek een teken van boven. Ze waren blauw met goud.
quote:barbaracartland schreef op 05 januari 2016 @ 20:21:

In het massa-aanrandingstopic (ik weet het en sorry dus), is er iemand die wenst dat alle politiek-correcte vivadames aangerand zouden worden, in plaats van de mensen die er niet om gevraagd hebben. Echt. Die opmerking is fout op zoveel niveaus.Lieve, Barbara ik bewonder je starheid dat je ondanks alles probeert door een betonnen plaat te komen bij die lui op actueel. RESPECT!
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 januari 2016 @ 21:23:

[...]

En dan zo naar huis waar het nu 20 graden is.Baas boven baas..
Je bent zelf een theepot
quote:barbaracartland schreef op 05 januari 2016 @ 23:15:

Ik ben onlangs (na 25+ jaar) gestopt met nagelbijten, dus het leek een teken van boven. Ze waren blauw met goud.Hoe stonden ze?
quote:Oudblond schreef op 05 januari 2016 @ 21:37:

Maar als de bestemming 'een warme plek' is, dan ben ik er in elk geval klaar voor. Mijn badpak werd net geleverd en het past!

Foto

Plaatje vh badpak mag ook
Je bent zelf een theepot
quote:Oudblond schreef op 05 januari 2016 @ 21:37:

Maar als de bestemming 'een warme plek' is, dan ben ik er in elk geval klaar voor. Mijn badpak werd net geleverd en het past! Lees het nu pas, wat gaaf! Echt een hele mooie.
Ik las dat hier de achterklap is?
Juun
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 06 januari 2016 @ 00:43:

Juun Dit
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Goedemorgen.
Alle gladheidbewoners voorzichtig aan doen.. Of gewoon binnen blijven..
Goedemorgen.

Ik moet vandaag nuchter bloed laten prikken, dus ik zit hier met een glas water naast me.

Dan is het best jammer om zo vroeg wakker te zijn.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Hoe laat Solo?
quote:Corona67 schreef op 06 januari 2016 @ 05:54:

Hoe laat Solo?Lab begint om 7.30, maar ik help eerst zoon even naar school, dus zal rond 8 uur bij het lab zijn. En dan maar hopen dat het daar niet al te druk is.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Ok.

Misschien kun je alvast mee doen met Nederland in bewegjng. Leidt af van het nuchter moeten blijven.

Olga zei al. Doe maar allemaal mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven