Minnaar, deel 31

10-12-2015 00:33 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 30 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

.
Lekker nouwnouw dat je zo genoten hebt! Lekker nagenieten!

Sexting is toch ook heerlijk viva400.

Wel spannend zo'n groentje bobby,

Ja die priveberichten is niet door te komen nu haha
Haha Brietje, ja je hebt de poorten ook behoorlijk open gezet. ;)

Is inderdaad zo, een groentje heeft ook zeker haar charmes. Ik zal haar voorzichtig begeleide naar de wondere wereld van de stoute jongetjes en meisjes.
...
Haha gelukkig zijn we dan niet verslaafd Danillo ;)
Ik laat me verassen bobby
Viva, je bedoelt als je ongesteld bent of net daarvoor? Neuh, das niet gek, ik heb mijn slapende, nietsvermoedende man ook wel eens enorm aangerand in die periode. Niet dat hij dat erg vond trouwens.....
.
quote:Bobby84 schreef op 07 januari 2016 @ 07:52:

Is inderdaad zo, een groentje heeft ook zeker haar charmes. Ik zal haar voorzichtig begeleide naar de wondere wereld van de stoute jongetjes en meisjes.

Leuk leuk leuk!

Lang (lang..) geleden was ik ook zo'n meisje. Wat een wondere wereld ging er toen voor me open! Ik had een hele fijne sv getroffen. Wat een avontuur was dat. Ik wens jullie net zo'n leuk avontuur toe
Wat gezellig hier! Krijg er zo'n zin van dat ik straks de pakketbezorger naar binnen sleur
Verdorie, toch het verkeerde beroep gekozen. Ik had postbezorger moeten worden..

@look, ja ik kan mijn eerste keer ook nog goed herinneren.. gezonde spanning
Nou idd die eerste keer zal ik nog vergeten. Ging van alles door m'n hoofd en nerveus als ik was.

Beetje Leuke postbezorger forbiddenfruit ;) ?
Wat een hoop bijgeschreven, wow

Iedereen gaat 'los'
Love bubbles....
Nee hoor, over een paar weken pas
Hahaha, en terecht.

Mis het minnaar-leventje wel. Het is zo stil in eens. Nu zoek ik ook niet echt hoor (geloof niet zo in zoeken, meer in iemand tegen het lijf lopen) maar het kriebelt toch wel als ik jullie berichten allemaal lees.
Love bubbles....
Pakketbezorger, pizzabezorger, loodgieter, melkboer,...álles haal ik binnen.

Nee hoor, zo veel lekkers zit daar niet bij helaas

Ook de pakketbezorger niet jammergenoeg! Alhoewel, je weet het niet....

Maar ik houd het nog wel heel even vol, want ik heb een date volgende week! Kreeg onverwachts toespelingen van minnaar en heb het spel meteen meegespeeld.
Same here focus, misschien toch slimmer voor ons om uit het forum ff te gaan haha. Of idd nieuwe minnaar tegen het lijf lopen
@Forbiddenfruit Al die bezorgers zijn man, daar heb ik niets aan hahaha.

@Brietje29 Herkenbaar, misschien wel slimmer maar ja.. Het blijft kriebelen. Zolang het niet complex wordt is het ook leuk (enzo )

Het meelezen helpt ook niet echt he Brietje29?
Love bubbles....
Nee meelezen helpt idd niet nee. Haha
Ben aan het werk, erg rustig is het wel en dankzij de leuke berichten hier toch maar weer gaan kijken (op een of andere site wat hier wel eens voorbij komt)

Soms denk ik wel 'Moet ik mij nu niet meer gaan richten op een vriendin' maar dit wereldje is juist zo verslavend

In de trant van: Wel de lusten maar niet de lasten.

Gevolg is wel dat ik dan altijd de nummer 2 zal zijn.
Love bubbles....
Ja dat klopt idd. En iemand z'n nummer 1 zijn is wel heel fijn (en dat uit mijn mond)
Ik ben een hele tijd nummer 1 geweest. 2 pracht van kinderen. Bijna een jaar geleden is dat dus 'stuk gelopen' en sindsdien niet heel erg de behoefte om een nummer 1 te zijn en met die insteek het 'foute' pad gaan bewandelen. (Waar ik echt van heb genoten, het werd alleen erg complex van haar kant)

Klinkt het raar, gek of abnormaal om er nu zo in te staan?
Love bubbles....
Spannend Look! Lekker vooruitzicht in het nieuwe jaar

Voel me een beetje gek vandaag. Heb een gedoogrelatie met m'n nr1, maar m'n fwb valt niet onder dat gedoogbeleid, dus ben ik toch fout bezig. Ben niet meer verliefd op fwb en nu gaan we juist steeds meer los. Ik zou het niet leuk vinden als mijn nr1 zou doen wat ik nu doe. Hoe dubbel kan het zijn. Plus ik mis m'n lustminnaar zo ontzettend! Hij valt wel onder het gedoogbeleid maar is vootlopig nog steeds niet beschikbaar :( Batterijen zijn niet asn te slepen ;)
Oh dat klinkt wel 'complex'

En het gekke is, ik begrijp je mbt als de partner hetzelfde zou doen.

Het is 2016, had verwacht dat die dingen al op zonne-energie zouden werken
Love bubbles....
quote:Focus4life schreef op 07 januari 2016 @ 12:01:

dat dus 'stuk gelopen' en sindsdien niet heel erg de behoefte om een nummer 1 te zijn en met die insteek het 'foute' pad gaan bewandelen. (Waar ik echt van heb genoten, het werd alleen erg complex van haar kant)

Klinkt het raar, gek of abnormaal om er nu zo in te staan?Als wij allemaal "ja" zeggen, ga je het dan veranderen?
.
Hahaha, goeie.

Het zou mij wel even aan het denken zetten, dat wel.

Ligt ook beetje aan die lange relatie die ik heb gehad dat ik nu denk zoals ik denk.
Love bubbles....
Je relatie is een jaar over, ik zou het veel gekker vinden -persoonlijk- als je vreselijk naarstig op zoek was naar een vaste relatie en niet even van je vrijheid zou snoepen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven