Napraattopic 51
woensdag 6 januari 2016 om 15:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 7 januari 2016 om 19:39
donderdag 7 januari 2016 om 19:41
Dag Suus Geen duidelijkheid over oorzaak/gevolg. Ook niet van artsen. Maar een hele drukke, volle, stressy werkweek nu en nat weer en ik weet uit ervaring dat dat invloed heeft. Ik zit gewoon te twijfelen of ik mijn ontstekingsremmende medicatie zal nemen. Die heeft weer invloed op chronische ziekte 1 en dan kan ik nog verder in de lappenmand raken. Zooo frustrerend.
En inderdaad mazzel van de plinten Extra legaal voordeel: Als ik voel dat ik te vervelend word, opper ik dat man de plinten schoon kan gaan maken...
En inderdaad mazzel van de plinten Extra legaal voordeel: Als ik voel dat ik te vervelend word, opper ik dat man de plinten schoon kan gaan maken...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 7 januari 2016 om 19:42
donderdag 7 januari 2016 om 19:43
donderdag 7 januari 2016 om 19:47
quote:Moiren_ schreef op 07 januari 2016 @ 19:43:
[...]
ooow, wat een dramatisch interview was dat dan zeg
Er zijn ooit financiële problemen geweest. https://nl.wikipedia.org/wiki/Dierenpark_Emmen
[...]
ooow, wat een dramatisch interview was dat dan zeg
Er zijn ooit financiële problemen geweest. https://nl.wikipedia.org/wiki/Dierenpark_Emmen
donderdag 7 januari 2016 om 19:51
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 07 januari 2016 @ 19:47:
[...]
Ja, dat weet ik.
En in dat interview ging het er over dat het nu echt over was met dit park, dat ze dat eigenhandig opgebouwd hadden, dat de dieren allemaal zouden verhuizen op 1 groep apen/vogels/what ever na, dat ze nog een laatste rondje deden door het park met de familie.
Ik heb gewoon ergens helemaal gemist dat ze gewoon gingen verhuizen en het gelinkt aan het park waar mijn ouders vroeger werkten. Daar ging de sluiting namelijk zoals ik hiervoor schreef
Mooi staaltje invulling en projectie dus
[...]
Ja, dat weet ik.
En in dat interview ging het er over dat het nu echt over was met dit park, dat ze dat eigenhandig opgebouwd hadden, dat de dieren allemaal zouden verhuizen op 1 groep apen/vogels/what ever na, dat ze nog een laatste rondje deden door het park met de familie.
Ik heb gewoon ergens helemaal gemist dat ze gewoon gingen verhuizen en het gelinkt aan het park waar mijn ouders vroeger werkten. Daar ging de sluiting namelijk zoals ik hiervoor schreef
Mooi staaltje invulling en projectie dus
donderdag 7 januari 2016 om 20:02
Ik vind het trouwens echt heel triest dat het oude Dierenpark dicht is. Er zijn nog van die schitterende foto's van mijn zusje, mijn oma en ik ergens lang geleden (in de tijd dat alle kleren en kapsels unisex waren, ik mis dat zo) bij de kinderboerderij of de fietsjes van de speeltuin. Ik ken echt elke bocht van de dierentuin. En nu is het weg. Straks wordt het een adventure, waar je telkens dingen moet beleven en spanning en sensatie, terwijl ik het zo fijn vond om met mijn moeder (en later met mijn kinderen) gewoon 10 minuten te kijken of de krokodil echt was, of een beeld.
donderdag 7 januari 2016 om 20:03
quote:barbaracartland schreef op 07 januari 2016 @ 20:02:
Ik vind het trouwens echt heel triest dat het oude Dierenpark dicht is. Er zijn nog van die schitterende foto's van mijn zusje, mijn oma en ik ergens lang geleden (in de tijd dat alle kleren en kapsels unisex waren, ik mis dat zo) bij de kinderboerderij of de fietsjes van de speeltuin. Ik ken echt elke bocht van de dierentuin. En nu is het weg. Straks wordt het een adventure, waar je telkens dingen moet beleven en spanning en sensatie, terwijl ik het zo fijn vond om met mijn moeder (en later met mijn kinderen) gewoon 10 minuten te kijken of de krokodil echt was, of een beeld.Zonde is dat hè?
Ik vind het trouwens echt heel triest dat het oude Dierenpark dicht is. Er zijn nog van die schitterende foto's van mijn zusje, mijn oma en ik ergens lang geleden (in de tijd dat alle kleren en kapsels unisex waren, ik mis dat zo) bij de kinderboerderij of de fietsjes van de speeltuin. Ik ken echt elke bocht van de dierentuin. En nu is het weg. Straks wordt het een adventure, waar je telkens dingen moet beleven en spanning en sensatie, terwijl ik het zo fijn vond om met mijn moeder (en later met mijn kinderen) gewoon 10 minuten te kijken of de krokodil echt was, of een beeld.Zonde is dat hè?
donderdag 7 januari 2016 om 20:07
Ja. Ik weet dat het zuur is, maar het voelt echt alsof er iets weg is. Gedeelde ervaringen.
Het is een beetje overdreven, maar er zijn maar een paar dingen die ik samen met mijn vader gedaan heb en waar ik nog wat van weet. En elke keer als zoiets wegvalt, is dat stom. Gelukkig ging hij ook weleens (geheel tegen zijn principes, maar speciaal voor mij) frietjes eten bij MacDonalds. Die zal vooralsnog wel blijven bestaan
Het is een beetje overdreven, maar er zijn maar een paar dingen die ik samen met mijn vader gedaan heb en waar ik nog wat van weet. En elke keer als zoiets wegvalt, is dat stom. Gelukkig ging hij ook weleens (geheel tegen zijn principes, maar speciaal voor mij) frietjes eten bij MacDonalds. Die zal vooralsnog wel blijven bestaan
donderdag 7 januari 2016 om 20:11
quote:Moiren_ schreef op 07 januari 2016 @ 20:03:
[...]
Zonde is dat hè?
Maar die verzin je gewoon toch zoals al die madammen daar doen? Om je geloofwaardigheid hier hoog te houden verzin je best iets met ' mooi ruggetjes'.
Sorry moest quoot op je vorige post zijnm maar was wel duidelijk denk ik`?
[...]
Zonde is dat hè?
Maar die verzin je gewoon toch zoals al die madammen daar doen? Om je geloofwaardigheid hier hoog te houden verzin je best iets met ' mooi ruggetjes'.
Sorry moest quoot op je vorige post zijnm maar was wel duidelijk denk ik`?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 7 januari 2016 om 20:11
quote:Moiren_ schreef op 07 januari 2016 @ 19:28:
[...]
Alle dieren worden momenteel naar andere parken gebracht ivm faillissement.
Nee joh
http://nos.nl/artikel/2078600-uittocht- ... uizen.html
[...]
Alle dieren worden momenteel naar andere parken gebracht ivm faillissement.
Nee joh
http://nos.nl/artikel/2078600-uittocht- ... uizen.html
Je bent zelf een theepot
donderdag 7 januari 2016 om 20:13
quote:barbaracartland schreef op 07 januari 2016 @ 20:07:
Ja. Ik weet dat het zuur is, maar het voelt echt alsof er iets weg is. Gedeelde ervaringen.
Ik herken het wel hoor. Ik heb in dat ene park een behoorlijk deel van mijn kindertijd doorgebracht. Elk weekend gingen we er heen. En als ik er nu langs rijd is het nog steeds "het oude dierenpark", met plaatsaanduiding is dat ook nog steeds een referentiepunt, terwijl het toch zeker al 30 jaar gesloten is.
Ik herken het wel hoor. Ik heb in dat ene park een behoorlijk deel van mijn kindertijd doorgebracht. Elk weekend gingen we er heen. En als ik er nu langs rijd is het nog steeds "het oude dierenpark", met plaatsaanduiding is dat ook nog steeds een referentiepunt, terwijl het toch zeker al 30 jaar gesloten is.