Napraattopic 51
woensdag 6 januari 2016 om 15:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 7 januari 2016 om 18:58
quote:Solomio schreef op 07 januari 2016 @ 15:14:
[...]
We wachten nu op een plek op de acute opname, dat wisselt dus per dag, maar er staan nog een paar gedwongen opnames op de wachtlijst (dat is dus veel erger dan mijn kind, want die jongeren zijn een gevaar voor zichzelf of hun omgeving, en zelfs die moeten wachten ).
Er wordt steeds gekeken hoe het de komende paar dagen zal zijn. Begin van de week hoorde ik dat er iig t/m vrijdag geen plek zou zijn, nu dus t/m dinsdag. En iedere keer hoop ik dus dat ik dan te horen krijg dat er eindelijk plek is, maar tot nu toe hoor ik steeds dat de wachtlijst langer is geworden.Ik vond vandaag een paar zonnestraaltjes. Die stuur ik nu naar jullie.
[...]
We wachten nu op een plek op de acute opname, dat wisselt dus per dag, maar er staan nog een paar gedwongen opnames op de wachtlijst (dat is dus veel erger dan mijn kind, want die jongeren zijn een gevaar voor zichzelf of hun omgeving, en zelfs die moeten wachten ).
Er wordt steeds gekeken hoe het de komende paar dagen zal zijn. Begin van de week hoorde ik dat er iig t/m vrijdag geen plek zou zijn, nu dus t/m dinsdag. En iedere keer hoop ik dus dat ik dan te horen krijg dat er eindelijk plek is, maar tot nu toe hoor ik steeds dat de wachtlijst langer is geworden.Ik vond vandaag een paar zonnestraaltjes. Die stuur ik nu naar jullie.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 7 januari 2016 om 19:04
donderdag 7 januari 2016 om 19:05
donderdag 7 januari 2016 om 19:08
quote:elfje12 schreef op 07 januari 2016 @ 14:31:
[...]
Ik heb PDS (Prikkelbaar Darm Sydroom) en geen galblaas meer. Sommige producten kan ik niet meer verdragen en ook stress slaat meteen op mijn darmen.Dat is niet zo leuk, maar als je er goed mee weet om te gaan is al een hoop gewonnen denk ik. Behalve als het net die dingen zijn die je zo graag eet, maar nu niet kan eten.
[...]
Ik heb PDS (Prikkelbaar Darm Sydroom) en geen galblaas meer. Sommige producten kan ik niet meer verdragen en ook stress slaat meteen op mijn darmen.Dat is niet zo leuk, maar als je er goed mee weet om te gaan is al een hoop gewonnen denk ik. Behalve als het net die dingen zijn die je zo graag eet, maar nu niet kan eten.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 7 januari 2016 om 19:11
Het vanmiddag verzopen aangekomen vriendinntje van 15jarige zoon zit hier gezellig op de bank, in een te kleine trui van zoon en een joggingbroek van dochter. Letterlijk vriendinNETJE, ze is kleiner dan de 12 jarige hier. Gezellig meisje, vond het eten lekker gelukkig en gaat nu alles weer droog is, mee sporten met zoon.
Lief meisje, gelukkig, ik kan weer oefenen als 'schoonmoeder' vorige poging heb ik niet kunnen afmaken, want dochter maakte het uit.
Lief meisje, gelukkig, ik kan weer oefenen als 'schoonmoeder' vorige poging heb ik niet kunnen afmaken, want dochter maakte het uit.
donderdag 7 januari 2016 om 19:20
donderdag 7 januari 2016 om 19:29
donderdag 7 januari 2016 om 19:33
quote:Oudblond schreef op 07 januari 2016 @ 18:04:
Solo wat een **** situatie. Hopen dat er snel duidelijkheid komt.
Ik heb vandaag veel last van reuma, alles wat ik doe voelt ' AUW'. En daardoor ben ik best een beetje chagrijnig
He bah! Is dat door het weer?
Mazzel dat je de plinten niet hoeft te doen
Solo wat een **** situatie. Hopen dat er snel duidelijkheid komt.
Ik heb vandaag veel last van reuma, alles wat ik doe voelt ' AUW'. En daardoor ben ik best een beetje chagrijnig
He bah! Is dat door het weer?
Mazzel dat je de plinten niet hoeft te doen
Je bent zelf een theepot