Napraattopic 51
woensdag 6 januari 2016 om 15:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 7 januari 2016 om 20:14
quote:SuzanneSuus schreef op 07 januari 2016 @ 20:11:
[...]
Nee joh
http://nos.nl/artikel/2078600-uittocht- ... en.htmlNee
[...]
Nee joh
http://nos.nl/artikel/2078600-uittocht- ... en.htmlNee
donderdag 7 januari 2016 om 20:32
quote:Moiren_ schreef op 07 januari 2016 @ 19:13:
Altijd weer grappig dat mensen denken hilarische verhalen en blunders te omschreven, maar er gewoon echt niets grappigs of leuks aan te herkennen is.Is ook vaak de manier waarop het vertelt wordt. Mijn schoonvader kan een mop vertellen en bij de clou heeft niemand door dat de mop al uit is. Mijn vader kan dezelfde mop vertellen en krijgt iedereen onder tafel van het lachen.
Altijd weer grappig dat mensen denken hilarische verhalen en blunders te omschreven, maar er gewoon echt niets grappigs of leuks aan te herkennen is.Is ook vaak de manier waarop het vertelt wordt. Mijn schoonvader kan een mop vertellen en bij de clou heeft niemand door dat de mop al uit is. Mijn vader kan dezelfde mop vertellen en krijgt iedereen onder tafel van het lachen.
donderdag 7 januari 2016 om 20:42
quote:Moiren_ schreef op 07 januari 2016 @ 20:13:
[...]
Ik herken het wel hoor. Ik heb in dat ene park een behoorlijk deel van mijn kindertijd doorgebracht. Elk weekend gingen we er heen. En als ik er nu langs rijd is het nog steeds "het oude dierenpark", met plaatsaanduiding is dat ook nog steeds een referentiepunt, terwijl het toch zeker al 30 jaar gesloten is.Oh dat park! Daar ging regelmatig ons schoolreisje heen. Was niet zo ver weg
[...]
Ik herken het wel hoor. Ik heb in dat ene park een behoorlijk deel van mijn kindertijd doorgebracht. Elk weekend gingen we er heen. En als ik er nu langs rijd is het nog steeds "het oude dierenpark", met plaatsaanduiding is dat ook nog steeds een referentiepunt, terwijl het toch zeker al 30 jaar gesloten is.Oh dat park! Daar ging regelmatig ons schoolreisje heen. Was niet zo ver weg
donderdag 7 januari 2016 om 20:52
quote:Ttass28 schreef op 07 januari 2016 @ 20:48:
Wat een memories heb ik daar meegemaakt jammer dat ouwehand gaat sluiten. Laatste keer dat ik geweest ben was 2008 toen liepen de pinguins los was een nieuwe gedeelte je kon moest een brug over van het andere park naar de andere park waar de pinguins waren.Gaat Ouwehand ook al sluiten?
Wat een memories heb ik daar meegemaakt jammer dat ouwehand gaat sluiten. Laatste keer dat ik geweest ben was 2008 toen liepen de pinguins los was een nieuwe gedeelte je kon moest een brug over van het andere park naar de andere park waar de pinguins waren.Gaat Ouwehand ook al sluiten?
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 7 januari 2016 om 20:59
donderdag 7 januari 2016 om 21:00
quote:peecee schreef op 07 januari 2016 @ 20:58:
tjonge tjonge als je informatie hier plaats. ...plaats dan recent nieuws. En graag goed.www.nos.nl
tjonge tjonge als je informatie hier plaats. ...plaats dan recent nieuws. En graag goed.www.nos.nl
donderdag 7 januari 2016 om 21:04
donderdag 7 januari 2016 om 21:05