Ergernissen in de supermarkt 2

16-08-2015 16:24 2981 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic

Hier het oude topic Ergernissen in de supermarkt 1

I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Azuri29 schreef op 08 januari 2016 @ 11:08:

[...]

Ook zo mega irritant! Of terug komen bij je auto en dan mag je met je zwangere buik en een dreumes via de achterklep naar binnen omdat je aan 2 kanten zo krap ingeparkeerd bent door je buren dat je niet meer naar binnen kan.

Ik zie het voor me en kan het niet laten erom te gniffelen

Kan me wel voorstellen dat het heel erg irritant is!!
Vanmorgen weer een strakke actie van een oudere mevrouw bij de AH. Hartstikke druk, lange rijen en er gaat een extra kassa open. Ze had een halfje brood en een pak, sprint zonder te kijken naar voren langs mij heen en staat daar als eerste.

Gaat ze afrekenen, had ze in haar race om de eerste plek niet gezien dat het een pinkassa was.

Kon ze weer lekker achter de rij voor een gewone kassa aansluiten want ze had alleen contant geld bij zich
Gesloten pinkassa's dus geweldig drukke rijen. Mijn boodschappen had ik in tien minuten bij elkaar, het wachten duurde ruim een kwartier omdat iemand klaarblijkelijk een oude sok had geleegd of het spaarvarken van de koters. Allemaal muntjes om een halve kar vol boodschappen te betalen.De dame achter de kassa straalde ook niet van plezier.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 08 januari 2016 @ 15:18:

Gesloten pinkassa's dus geweldig drukke rijen. Mijn boodschappen had ik in tien minuten bij elkaar, het wachten duurde ruim een kwartier omdat iemand klaarblijkelijk een oude sok had geleegd of het spaarvarken van de koters. Allemaal muntjes om een halve kar vol boodschappen te betalen.De dame achter de kassa straalde ook niet van plezier.Het lef!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:paper-clip schreef op 08 januari 2016 @ 15:09:

Vanmorgen weer een strakke actie van een oudere mevrouw bij de AH. Hartstikke druk, lange rijen en er gaat een extra kassa open. Ze had een halfje brood en een pak, sprint zonder te kijken naar voren langs mij heen en staat daar als eerste.

Gaat ze afrekenen, had ze in haar race om de eerste plek niet gezien dat het een pinkassa was.

Kon ze weer lekker achter de rij voor een gewone kassa aansluiten want ze had alleen contant geld bij zich Karma!!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:dianaf schreef op 08 januari 2016 @ 15:31:

[...]

Karma!! Ja daar houdt het universim zich echt mee bezig met zoiets futiels
quote:hatsetats schreef op 08 januari 2016 @ 15:28:

[...]

Het lef!Klein geld bewaar je liever voor de markt, daar zijn ze er hartstikke blij mee, je kunt niet bij iedere kraam pinnen.
quote:MarianneDavids schreef op 08 januari 2016 @ 15:44:

[...]

Klein geld bewaar je liever voor de markt, daar zijn ze er hartstikke blij mee, je kunt niet bij iedere kraam pinnen.Ja. Tuurlijk. Zo hoort het.
quote:hatsetats schreef op 08 januari 2016 @ 15:51:

[...]

Ja. Tuurlijk. Zo hoort het.Inderdaad.
quote:MarianneDavids schreef op 08 januari 2016 @ 15:55:

[...]

Inderdaad.Je hebt het die mevrouw toch wel verteld he?
quote:hatsetats schreef op 08 januari 2016 @ 15:57:

[...]

Je hebt het die mevrouw toch wel verteld he?Ik heb haar de winkel uitgeslagen, zo goed?
quote:MarianneDavids schreef op 08 januari 2016 @ 16:00:

[...]

Ik heb haar de winkel uitgeslagen, zo goed?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:paper-clip schreef op 08 januari 2016 @ 15:09:sprint zonder te kijken naar voren langs mij heen en staat daar als eerste.De ergernis is zeker dat je die oude vrouw niet bij kon houden qua sprinten?
quote:MarianneDavids schreef op 08 januari 2016 @ 16:00:

[...]

Ik heb haar de winkel uitgeslagen, zo goed?Maar wel eerst je handschoentjes uitgetrokken mag ik hopen?
quote:hatsetats schreef op 08 januari 2016 @ 16:05:

[...]

Maar wel eerst je handschoentjes uitgetrokken mag ik hopen?Ik heb ze in ieder geval niet in de ring gegooid.
quote:Birdynumnum schreef op 08 januari 2016 @ 16:04:

[...]

De ergernis is zeker dat je die oude vrouw niet bij kon houden qua sprinten? Uiteraard, ik heb nog geprobeerd om mijn kar in haar hielen te rijden maar ze was me te snel af.
quote:paper-clip schreef op 08 januari 2016 @ 16:11:

[...]

Uiteraard, ik heb nog geprobeerd om mijn kar in haar hielen te rijden maar ze was me te snel af.Volgende keer zo'n sleepmandje, die kun je nog over iedereen heen alsvast op de band mikken.
quote:dianaf schreef op 08 januari 2016 @ 16:13:

[...]

Volgende keer zo'n sleepmandje, die kun je nog over iedereen heen alsvast op de band mikken.Hahaha ik zie het al voor me, staat er een man of 4 voor je en dan hoppa zo dat mandje over iedereen heen op de band
quote:paper-clip schreef op 08 januari 2016 @ 16:16:

[...]

Hahaha ik zie het al voor me, staat er een man of 4 voor je en dan hoppa zo dat mandje over iedereen heen op de band Ja gewoon met zo'n korfbal boogje...
quote:MarianneDavids schreef op 08 januari 2016 @ 16:07:

[...]

Ik heb ze in ieder geval niet in de ring gegooid.

Ik mag hopen dat inderdaad niet met je handschoentjes hebt gegooid Marianne! Amy zou zich omdraaien in heur graf.

quote:ploppie76 schreef op 07 januari 2016 @ 10:19:

[...]

Kom je liever lopend of rollend terug op de roltrap.

Ook lopend. Ik heb altijd haast wanneer ik de stad in ga. Zonder reden. Mijn zus ook.

Hoog looptempo wanneer je eigenlijk tijd zat hebt.
quote:Lotte35 schreef op 07 januari 2016 @ 10:31:

[...]

'Moeten' is een groot woord.

Heb je geen lange jas?

Gadver

Wil ze wc papier halen.. en dan vraag jij dit
quote:Corona67 schreef op 08 januari 2016 @ 16:45:

Gadver

Wil ze wc papier halen.. en dan vraag jij dit

Ik bedacht me later ook dat ie op twee manieren gelezen kon worden

Nou ja, als er uiteindelijk maar geveegd kon worden, waarmee dan ook.
quote:Lotte35 schreef op 08 januari 2016 @ 17:37:

[...]

Ik bedacht me later ook dat ie op twee manieren gelezen kon worden

Nou ja, als er uiteindelijk maar geveegd kon worden, waarmee dan ook.
Ons aller Starshine heeft een eervolle nominatie voor het Vivawoord 2015.

Het woord: Jankfest 2015.

Stemmen kan nog net vandaag, dus haast u naar Overig, Stemtopic Vivawoord 2015 en kies (bij voorkeur) voor Jankfest 2015.
I can explain it to you, but I can't understand it for you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven