M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fijn weekend iedereen!!!
Het is echt niet te geloven, zo hard hebben jullie geschreven. ik heb het allemaal globaal doorgelezen en weet nu natuurlijk al niet meer wie het waarover gehad heeft.

Tiraman je hebt geluk, want ik vind een 7.2 een prima cijfer voor je scriptie en dit heb ik onthouden. Alvast duimen voor je verdediging!

Sylvester: volgens mij was het jouw Jasper die geen plasje meer in zijn luier heeft gedaan? Knap hoor! Emdin wilde vandaag zelfs niet bij de KDV op de wc een plasje doen. Hij vindt de luier nog steeds een prima uitvinding om je behoefte in kwijt te raken.

Scooby/Pips/Indian/Frans: mmmmmmmmm, het water loopt in mijn mond met al die taarten verhalen. 1 nadeel van taart bakken is, dat je hem zelf samen met je kind moet opeten. Reden om geen taart te bakken, dus. Ik kan trouwens heel goed appeltaart maken, en dan doe ik echt alles zelf, ook het deeg.

Indian: mijn tattoo zit nu 2 weken en is aan het vervellen. Ben echt benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Ach, wat is nu een jaar uitstel en in plaats daarvan krijg je wel iets moois!

Ik zal een foto op de groep zetten, zodra mijn tattoo er een beetje goed uitziet, oke?

Jullie hebben het elke keer over de AK, waar staat dit voor? Ik weet dat dit de groep op de msn is, maar AK is geen logische afkorting voor deze groep. Graag uitleg!

Heerlijk weekend. Het schijnt redelijk weer te worden. Dus wil wel weer een boswandeling gaan maken, en we zullen ook nog wel op een kinderboerderij belanden. Natuurlijk ook nog boodschappen doen en ik moet wat onderdelen voor mijn afvoer van mijn wastafel kopen, want deze lekt. En een doe-het-zelver zoals ik, kan dit best zelf repareren. Als het niet lukt, kan ik altijd nog een expert inschakelen. Er staat nu een emmer onder de wastafel. Werkt perfect!

Merel: als je het geld er voor hebt, zeker doen, maar ik zou nooit ¤200-¤300 uitgeven aan een paar laarzen. Ik vind ¤ 150 al een hoop geld voor laarzen. Eigenlijk wil ik er maximaal maar ¤100 voor betalen. Ga naar een paar op zoek voor die prijs. Binnenkort een weekje naar Duitsland en wie weet, slaag ik daar wel.

Emdin heb ik onlangs weer een beetje in het nieuw gestoken. Hij was ineens uit een paar spijkerbroeken gegroeid en ook zijn gympen zijn te klein. Hij draagt nu maat 104 en soms maat 110 en schoenmaat 27. Heb een hele mooie spijkerbroek bij Piet Kerkhof gekocht, evenals een vest van het merk Blue Seven. Hiervan had ik al twee dingen en de kwaliteit is super.

Oke, genoeg voor nu. Fijn weekend allemaal!
Hey Q, gezellig, een lange post!!!

Ja dat is ook, stel het graag uit voor de kleine!!!

Taarten bakken, mmm geloof niet dat ik daar zo'n ster in ben!

Straks even met Yuma naar het bos. Spulletjes zoeken voor de psz. Di heeft hij daar knutselen voor de herfst!

Wij fietsen heel vaak door het bos, en Yuma heeft het dan altijd over de bomen enzo. En nu.....nu vallen alle blaadjes eraf, met mooie kleueren. Hij vind het wel interessant.

Mmmmm, zat ik gister zo hard te roepen, hetiseenfase. Maar ik denk dat het ook een groot deel aan mij ligt, dacht gisteravond ineens dat ik op het moment wel een heel kort lontje heb!!! (schaam, schaam)

Maarja, Yuma zal dat waarschijnlijk wel aanvoelen en erop reageren. Dus het is bij mij: hetiseenfase!!

Bleh vanmiddag weer werken. Ga mot krijgen met een collega!! Zij wil mij graag spreken, ergens op aan spreken zal het wel zijn. Nou ik had ook wat puntjes voor haar. Heb het gevoel dat ik haar pis paaltje ben, dat ze de pik op mij heeft!. Daarnaast komt ze kei vaak te laat, echt irritant. (en ik werk maar zelden met haar, ook lossen wij elkaar maar zelden af, maar die enkele keer dat het voorkomt....is ze wel 8 van de 10keer te laat)

Ook heeft zij altijd gezegd, 18u is het minimum wat je moet werken hier, en nu is ze zelf 14u gaan werken????

Maar goed, ben benieuwd hoe sterk ik vanmiddag nog ben!! (balen want voel mij vandaag echt een vaatdoek)

Hmmm.... ik heb geloof ik geen vrienden gemaakt zonet....

Gister lukte het me niet meer om Xop te bellen (ik had even ruzie met Papsie dus het kwam er niet van). Vanochtend ben ik weg, dus ik dacht ik bel maar nu maar even gauw met Xop. Het was 8.55 uur en ik dacht och die hebben twee kleine kids en een eigen zaak, die zijn wel op.... Hum... niet dus.... manlief van Xop nam op, en wist in drie woorden te vertellen dat ze nog sliep Toen ik uitlegde dat we wat ongerust waren omdat ze al een tijdje absent was en of er wat aan de hand was (ziekte ofzo) wist hij in 1 woord te vertellen dat dit niet zo was :-).

Grin, gelukkig weet ik dat Noorderlingen behalve kortaf op de vroege ochtend verder wel heel aardig zijn LOL!

Xop, als je dit leest, excuus dus voor het schijnbaar vroege telefoontje maar we waren wat ongerust, vandaar.

Zo, zijn jullie op de hoogte.

Hmmm.... mijn moeder sliep hier omdat ik haar nu ergens heen moet brengen. Had me uitgesloofd met het ontbijt ter ere van haar, zegt ze op een gegegeven moment tegen Pipsie "ja, schenk jij voor oma maar even een kopje thee in -ze speelden dat- want van je moeder hoef ik niets te verwachten- aaaargghhhhh..... Ze zat aan een tafel bedolven onder etenswaar en drinken! Blij dat ik haar zo weer weg mag brengen En dan met Pipsie naar een boerderij waar ze open dag hebben met een boerenmarkt erbij. Dat laatste vind ik erg leuk. Ik kom er altijd met tassen vol etenswaar weer vandaan.

Xop, bied je nogmaals mijn excuus voor het vroege telefoontje aan manlief aan?

Die Noordelingen zijn even geiriteerd en daarna gaan ze gewoon weer verder met wat ze aan het doen waren. Xopman zal het al weer vergeten zijn.

Fijn dat je gebeld hebt Pips! Ik zat net wel met een grijns je verhaal te lezen. Heb jij dat weer...

Leuk boerenmarkt, veel plezier.

Q AK is achterkamer de groep. Zo wordt dat hier op het forum wel genoemd.

Lekker appeltaart!

Syl, hebben jullie gezellig pannenkoeken gegeten?

Indian, succes op je werk en met je korte lontje!

Gave Uggs Merel! Tja als ik iets in mijn hoofd heb koop ik het ook... ik had van de zomer hele dure birckenstock slippers...durf bijna niet te zegen hoeveel..

Fijn weekend allemaal!

greetz Cathy

Syl en
Oh Pips, fijn dat je gebeld hebt. En ook erg fijn dat er niks is!!!

Misschien gewoon vrij gehad of op vakantie geweest??? Xop post eigenlijk altijd alleen vanuit haar werk toch??!!

Leuk een boerenmarkt, ben benieuwd wat je mee brengt!!

Scooby, ik hoop dat mijn korte lontje vanmiddag wel mee werkt. Haha, dan ben ik tenminste even fel!!

Van de week voor de hond 2 nieuwe speeltjes en een zakje oren gekocht. En ingepakt voor de goede man. Die oren heb ik eerst nog in een plastic tas verpakt, die stinken zooooo!!!

Vervelende reactie van je moeder Pips. Iets van zeggen hielp niet toch???

Tot straks of vanavond!
Huh? Gebeld? 'k Weet van niks....?!

Pfoe, nou, nee hoor, niet ziek, zwak of misselijk maar UITGEPUT!

Manman, wat een week. Eind vorige week kreeg ik te horen dat ik begin deze week naar Italie moest vanwege de aanschaf van iets voor mijn werk. Zondagavond vertrokken, dinsdagmiddag weer thuis. Vervolgens gewoon gewerkt en donderdagochtend vertrokken naar Belgie voor hetzelfde "gebeuren". Vrijdag weer thuis. Pfff... en tussendoor alle gewone werkdingen geregeld, mijn gezin proberen zoveel mogelijk te zien en runnend te houden enz enz. Niet te doen, eigenlijk.

Gelukkig had Xoplief bedacht dat de kids dan van vrijdag op zaterdag maar even naar opa en oma moesten, zodat ik tenminste zaterdag lang uit kon slapen en al mijn slaaptekort kon inhalen. Heel lief, want nu zit ik weer fris en fruitig achter de PC, mijn huis is schoon, ik ga zo even hardlopen, douchen en de kids ophalen en helemaal platknuffelen.........

Maar jeetje, wat hebben jullie veel geschreven. Ik zal maandag op het werk (iets rustiger, want herfstvakantie, maar toch nog druk vanwege aanschafdingen, verbouwing lab vanwege uitbreiding enz enz) proberen alles bij te lezen en te reageren.

Merel; toffe laarzen! Stoer. Ik ben zelf meer van hogere hak enzo, maar vind dit wel erg mooi!

200,= euro is wel mijn absolute maximum voor een paar laarzen, by the way!

Tot maandag en een goed weekend voor iedereen!!!
Xop fijn dat je er weer bent!!!

Ren ze !!! En heel veel knuffel plezier vanmiddag!
dus op die ene ochtend dat Xop haar kinderen uit logeren heeft (want Xop houdt niet van kinderen uit logeren), op die ochtend worden ze wakker gebeld door Pips
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Pips, ik vind het wel heel lief dat je gebeld hebt trouwens. Beetje sociale controle kan geen kwaad, toch? Haha en dat je dan een chagerijnige man aan de lijn krijgt, dat kun jij vast wel aan.

Beetje mosterd, maar ik zou dus niet de speel teruggeven aan Pipsie. Zeker niet als ze snachts wel slaapt zonder speen. Weg is weg. Maar ik kan eigenlijk best wel hard zijn, vrees ik. Vent hier is ook een beetje een softie met dat soort dingen. Zijn mond erover is groter dan de mijne, maar als MIlena echt gaat jammeren, vindt hij het al snel zielig.

Het niet duimen overdag gaat hier goed. Als ze het toch even doet, praten over de mooie stickers en de doktersset die ze gekregen heeft. Dat van dat cadeautje heeft ze nog neit zo door, maar stickers plakken vindt ze erg leuk. Nu alleen nog snachts, als ik of vent ga kijken heeft ze nooit een duim in haar mond. Ik vroeg pas aan haar of ze nog wel eens duimde en toen zei ze: ja in bed toch. Maar volgens mij doet ze dat echt alleen om in slaap te vallen. Duimpje ziet er ook al weer wat beter uit (vellen hingen er aan).

Wat is Emdin toch groot zeg. Milena zit nog in 86 Wel leuk dat je echt al bij de kleren voor grotere kinderen kan kijken. 86 zijn vaak babykleren en meestal is 92 toch nog echt te groot.

Milena heeft gisteren ook bij opa en oma gelogeerd. Ik had me gelukkig wel gemeld hier, want heb heerlijk tot 1000 uur op bed gelegen. Fijn is dat! Gisteren zijn man en ik uit eten geweest, lekker tapas gegeten en daarna naar de film. Hele leuke avond! NU kunnen we er weer even tegenaan, want vent gaat weer weg.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ik heb ook uitgeslapen, mocht blijven liggen. Nu ben ik weer aan het verfen, bllleh

Ben het helemaal zat.

Xop fijn dat je er weer bent. We waren echt ongerust geworden....

Frnas lekker zo n vrije avond. Hoelang gaat man weg?

Q wat is Emdin al groot! V heeft 98/104 en das toch echt wel een grote bink vind ikzelf.

Indian, succes vanmiddag. Check nog ff de regels voor feedback geven, dan kom je het vast goed.

Ga weer verder...

Merel
Frans, das balen dat ik dat ik dat niet wist van dat uitslapen van jou

Nou, ik heb de strijd met manlief verloren. Pipsie heeft haar speen weer.... grrrr.... volgende keer mag hij het haar afleren incl. schreeuwbuien. Ben stikschagrijnig nu, heb ik daar dat gegil en geschreeuw afgelopen dagen voor doorstaan.

Enfin, gescoord op de boerenmarkt: joghurt -3 soorten-, vanille vla, groente, beetje fruit -had net al gehaald bij een fruitboer-, kaas, meel voor brood (en gist maar das minder interessant).

Het was een grote boerderij. Meer dan 300 koeien. Ik kan jullie vertellen: we hebben min. 10 minuten bij ieder exemplaar gestaan... Zo, wat was ik het zat en zo wat had Pipsie een lol!

Goed weekend allemaal!
quote:frans3 schreef op 18 oktober 2008 @ 12:46:

dus op die ene ochtend dat Xop haar kinderen uit logeren heeft (want Xop houdt niet van kinderen uit logeren), op die ochtend worden ze wakker gebeld door Pips

Exact

Hahaha, nee hoor, Pips, maar manlief was inderdaad ook net wakker. En tja.... dan is het wel een echte Fries! Ik denk dat ie dacht dat ie weer zo'n enquete-mens aan de lijn had

Beroerd van speen, trouwens. Ik had 'm ook niet teruggegeven. Moeilijk, I know (Sophie is er ook net vanaf, en dat heeft ook wel megadrama's opgeleverd, af en toe), maar jeeeeetje..... nu kun je weer opnieuw beginnen.

Inderdaad, laat hem het maar doen!
Sophie zit ook in 98/104, en zij is ook een lange meid vind ik! Emdin is dan bijna net zo groot als Lieke!!!
Dames, dames, Emdin is best lang voor zijn leeftijd, maar hij draagt ook nog een verdwaalde 98 en ik vind het zelf altijd prettig als de kleding niet aan de strakke kant zit, vandaar die maat 110. Koop graag op de groei !

Hij ligt nu lekker te ronken, in mijn bed. Vanochtend boodschappen gedaan en gewandeld in het Delfsche Hout, een soort van bos/recreatiegebied aan de rand van Delft. Was erg lekker en de natuur is momenteel zo mooi. Nog wat mooie bladeren meegenomen voor de herfstschaal hier thuis (een vaas vol met kastanjes, omringt door bladeren en nepfruit).

Ben een beetje aan het oefenen met Emdin met wandelen. Zeker omdat we komende vakantie de wandelwagen niet mee kunnen nemen, vanwege bagageruimtegebrek, moet hij toch goed kunnen lopen. Dat vind ik wel lekker dat je nu je kind ouder wordt, steeds minder voor de hoeft mee te nemen. Toen hij nog een baby was, was het helemaal een soort van volksverhuizing met vakantie. Nu vind ik dit best meevallen.

Zo, ga nog even een nichtje bellen die vandaag jarig is en ik ben vergeten een kaartje te sturen. Fijn weekend verder!
Haaaaiii, net thuis van het werk.

Xop, haha, man ook weer een beetje bijgetrokken?

Pips, grrrrrr die man van jou!!! Hoe moeilijk het dan ook is, je moet volhouden!!! En zeker, zonde van alle energie die je erin gestoken hebt.

het gesprek viel reuze mee. Haha wat ik wel niet allemaal had gedacht..(hormonen??)....we hebben het ook netjes gehouden, ik heb mijn zegje gedaan, zij haar zegje! Klaar.

het was haar opgevallen dat het leek of ik het er neit meer zo naar mijn zin had. Dus ff allemaal uitgelegd. (zij wist dus nog van niks blijkt nu wel. Dacht dat alle collega's wisten dat ik ander werk aan het zoeken was)

Grootte kids hier, Yuma was bij de KA net geen 90cm. Ja hij krimpt daar elke keer. haha.En weegt bijna 12kilo.

En bijna allemaal uitgeslapen hier, oh heerlijk!!!

Wilde eigenlijk vanmiddag effe plat gaan, maarja was een grootte zooi hier, dus opgeruimd, gestofzuigd, gedweild, hond eruit, eten gemaakt. En tja toen was hij alweer wakker. Hij heeft iets langer als een uurtje geslapen, niet errug lang!!

Nou ga naar bed, morgen weer werken van 7-15u.

Xop!!!!!Je leeft nog! Fijn dat je weer hier bent, toch raar hoor als iemand er een tijdje niet is die meestal wel ff berichtje post! Indian zullen we na een paar dagen zeker missen...

Wow, je bent ook echt heeeel druk geweest! Tercht hoor dat je je hier even niet meldde.

Frans en Pips hahahaha moet echt lachen om jullie. Jammer idd dat je niet wist dat Frans uitsliep.

Wel lekker hoor Frans. Even samen wat leuks doen.

Pips, wat zonde dat jullie de speen terug gegeven hebben. Vind ik niks voor jou! Als ik jou zo inschat dan kom je niet snel op een juiste beslissing terug, kom op, gewoon weer proberen, ze kan het wel.

Jasper vroeg van de week ook heel sneakie aan (inval) leidster 'mag ik speen?'. Zij dacht: huh hij heeft toch geen speen. Vragen aan vaste leidster en je zag Jasper kijken van, wat doe je nou, zij weet zeker dat ik geen speen heb. Hahaha.. Moest erg lachen toen ze het vertelden.

Boerenyoghurt lekker hummie

Merel, je bent lekker bezig me schilderen. Goed hoor! Wel fijn als de klus er weer op zit.

Jasper heeft voor broeken ook maat 98. Voor shirtjes vaak groter of een 98 die groot valt. Normale maat volgens mij.

Q, waar gaat de vakantie heen? En wanneer?

Indian, hoe ging gesprek met collega?

Wij hebben net een heerlijke spannende film gekeken. Transsibirien. Poehee, echt zo'n film dat je in je onderbuik de spanning constant voelt. Was niet zo'n lange film. Nu zit manlief voetbal te kijken.

Morgen gaan we dagje familiebezoek, maandag ben ik weer hier!

Greetz!

quote:scooby schreef op 18 oktober 2008 @ 22:50:

Xop!!!!!Je leeft nog! Fijn dat je weer hier bent, toch raar hoor als iemand er een tijdje niet is die meestal wel ff berichtje post! Indian zullen we na een paar dagen zeker missen... :Rofl: hou het topic goed omhoog!!!

Indian, hoe ging gesprek met collega?

Goed!! Viel allemaal reuze mee, ik had heel wat verwacht, en was eigenlijk alleen dat het haar opviel dat ik het niet meer zo naar mijn zin had. En daar had ze last van

Morgen gaan we dagje familiebezoek, maandag ben ik weer hier!

Heel veel plezier!!!

Ik ben gemeen, moeten op ehjt werk nu de voorkeuren invullen voor pasen, hemelvaart, pinksteren en koninginnedag.

Ik heb ingevuld dat ik vrij wil met koninginnedag en pasen. En dat ik wle wil werken met hemelvaart en pinksteren.

Maar dan ben ik al met verlof, hahaha Ben benieuwd of ze daar in gaan trappen. Heb nog niet verteld dat ik zwanger ben, en ze weten dus ook niet dat ik 9mei met verlof ga. Ga 6weken van te voren stoppen. 4 weken ga ik echt neit vol houden.

Wat doe jij Frans? Of werk je dan niet meer op die school? Je had van de week toch je laatste dienst?? Is er geen andere klas waar je voor kan gaan staan?

maarja weet ook nog niet of ik daar dan nog wel werk.

Zat er eigenlijk aan te denken, om als ik vertel dat we zwanger zijn, ook te vragen om op een andere groep te gaan werken. Moet het nog even allemaal goed overdenken.

Ga er wel vanuit dat het allemaal goed mag blijven gaan!!

Is dat erg gemeen?? Kan ik dat maken?
Pips, lief dat je gebeld hebt en Xop, fijn dat er niets ernstigs aan de hand is!

Ik zou de speen ook niet teruggeven, dan kun je straks weer van voor af aan beginnen. Ik vind het heel knap dat ze 's nachts al zo goed zonder kan, dan zou ik zeker doorzetten. O, ik lees nu dat ze de speen terugheeft, wat jammer! Dan zou ik het volgende keer ook aan hem overlaten... Zo, 300 koeien, das zeker een grote boerderij. De meeste komen niet boven de 100 uit, en dat is al vrij veel.

Lekker Frans, uit eten met z'n tweetjes. Hoe lang is je man weg?

Q, waar ga je heen op vakantie?

Vind ik niet gemeen hoor Indian. Anders moet je vertellen dat je zwanger bent, en dat wil je nog niet toch? Heb je het al andere mensen verteld, ouders misschien?

We zijn dit weekend heerlijk samen in Amsterdam geweest. We hadden gisteren een expositie/kunstveiling die we gesponsord hebben en hebben een lekker nachtje Amsterdam aan vastgeknoopt, lekker luxe hotel en heerlijk gegeten! Lynn logeerde bij mijn ouders, die heeft het ook leuk gehad.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hai,

Indian, ik zou dat dus niet kunnen. Maar ja, ik ben dan ook de sukkel die geen contract kreeg vanwege de zwangerschap. Dus tja..

Ik stop met de kerstvakantie. Dat is de laatste week van december, dan ben ik 33/34 weken. Komt wel mooi uit zo . Bij MIlena moest ik met 32 weken stoppen met werken, omdat ze niet goed groeide, dus ik zie wel hoe het nu gaat. Ik heb al wel werk voor december toegezegd, dus ik hoop dat ik dat nog kan doen.

Juul, lekker een weekendje amsterdam! Klinkt goed!

Wij oefenen ook met wandelen trouwens. Zou het toch wel erg fijn vinden als ze al een beetje kan wandelen als de baby er is. Meestal gaat het heel aardig en kan ze toch wel een stuk lopen al. Alleen soms heeft ze geen zin en dan gaat ze dwars doen.

Pips dat je vent de speen wel weer gegeven heeft zeg. Oeh was je niet heel pissig?

Xop, al weer beetje bijgekomen? Heb je nu wat normalere weken?

Vandaag met Lena in Austerlitz geweest. Ooooooh wat was ze leuk en groot zeg al. Durfde ze helemaal alleen in de draaimolen en in het treintje daar en ze gaf zelf haar muntje aan de meneer die er werkte . Ik stond daar wel een traantje weg te pinken hoor, mijn groterd!
Zo te lezen hebben jullie allemaal een fijn weekend gehad. Hier vrij rustig geweest. Vandaag zijn we voor de verandering weer naar de Kinderboerderij geweest, we werden zowat opgegeten door een geit, die aangehaald wilde en waar we vooral niet mee mochten stoppen. Verder nog wat gewandeld en Emdin heeft vandaag geen middagdutje gedaan, met als gevolg dat hij vanavond door het lint ging. Pff, kostte moeite om hem te kalmeren, maar gelukkig toch gelukt. Hier nog geen resultaat met de speen afleren, zeker als hij zo druk en onhandelbaar is, dan werkt het speentje nog erg goed. Maar overdag is hij vrijwel speenloos, dat is, vind ik, toch een prestatie.

Wij gaan naar Duitsland toe op vakantie. In een ferienwohnung vlak boven Goch, dit is circa 25 km net voorbij Boxmeer NL. Het appartement ligt op een boerderij, alwaar ze paarden hebben en een speeltuin voor de kids. Vlakbij een groot natuurpark. Dus we kunnen flink wandelen en ik wil ook me in Duitsland te goed doen om kleding en laarzen te kopen. Op een of andere manier slaag ik in Duitsland altijd goed (meer keus voor de grotere maat kleding).

Ohh, Indian, wat ben jij uitgekookt, zeg! Maar ja, het is ook wel erg slim. Volgens mij moet jij van de week voor de echo, spannend!

Frans: wat voor werk doe jij nu? Zal ik vast wel een keertje gelezen hebben, maar ik weet het niet meer.

Scobby: die Jasper van jou, wat een sneaky man is dat om uitgerekend bij de invaldame om een speen te vragen. Jammer voor hem dat ze het navroeg.

Ik heb een lekkere afvoer bij mijn wastafel in de badkamer Inmiddels wel al spullen in huis om hem te repareren, maar deze klus is te hoog voor mij gegrepen, want er moeten pvc-buizen gelijmd worden. Morgen even mijn klusjesman inschakelen.

ahhh, nog 2 weken en dan ben ik jarig. ik word dan alweer 42 jaar. Was ik maar wat jonger, dan kon ik nog voor een broertje of zusje voor Emdin erbij kiezen cq. maken. Dat vind ik nu wel jammer dat ik niet eerder met kids begonnen ben. Een nichtje van me staat op springen, die is a.s. woensdag uitgerekend.

Alhoewel ik de gebroken nachten niet mis, heerlijk om door te kunnen slapen.

Oke, ga nog even surfen en spreek jullie van de week nog wel!
Nee, niemand weet het nog. Willen het eigenlijk met de sint vieringgen vertellen, 28 en 29nov. Maar dan zijn we al 11 weken. Vind dat aan de ene kant te laat voor de ouders. We zien nog wel. Maandag heb ik de echo etc. Duimen dat alles goed is.

Vind het aan de ene kant ook gemeen, maar aan de andere kant niet.

Ik kan er toch niks aan doen dat mijn verlof in die periode valt!!! Ennuh ik wil eigenlijk met pasen nog wel even weg met zijn 3en (en hond)

En met mijn contract, ja dat durf ik niet te gokken nadat ik dat van jou had gelezen Frans. Daarom wacht ik eerst tot ik het getekend heb!!

Nou ga zwemmen met Yuma, vanmiddag vergadering en vanavond cursus met de hond. (en ik wilde nog wel een middag dutje doen :( )

Hi,

Indian, je schrijft maandag een echo, je bedoelt dan volgende week maandag? Spannend hoor!

Mooi dat gesprek met collega meeviel.

Q, kan me voorstellen dat je daar nu van baalt, dat je niet eerder kinderen hebt gekregen. Als je ze niet hebt kun je ook niet bedenken hoe het is met kids. Dat kun je jezelf nooit kwalijk nemen.

Veel praten over slapen zonder speen. Misschien is baby van je nichtje mooie aanleiding. Zo van spenen zijn voor babys. Jij bent al zoooo groot. Ga je gewoon de speen daar heen brengen of zo. Wij hadden ook nog de afspraak 5 dagen zonder speen en dan een cadeautje. Dus elke dag stickers plakken tot de 5 dagen vol waren.

Lekker Juul, zomaar even nachtje weg. Nuttige met aangename combineren.

Jasper ging gisteren helemaal goed met zindelijk zijn. Geen ongelukjes gehad bij familie. Hij moest natuurlijk even de wc's inspecteren. Riep bij Beppe en bij Opa en Oma gelijk dat er een plas kwam. Zelfs zonder luier in de auto meegenomen. Toch een uur rijden. Elke keer voordat we weg gingen even een plas gedaan.

Hij is vrijdag ook flink verwend door papa. Hij heeft van playmobil een draak gekregen. Hij wilde niks anders dan die draak. Ding heeft ie het hele weekend onder zijn arm overal mee naar toe genomen. In bed mag niet dus op een stoel naast zijn bed. hahaha.

ga aan de slag op mijn werk!

Q, lijmen is makkelijk. Ff fijn schuurpapiertje eroverheen. Goed afnemen, lijmen en gelijk in elkaar schuiven. Lijm droogt nl super snel.

(zegt de klusexpert)

Frans, wij waren gisteren ook in Austerlitz!!! Wij waren wel laat. Om 17.15 geloof ik. We gaan altijd laat, zodat je lekker de ruimte hebt.

Trein vond Jasper weer super gaaf!

Xop, wat een bak! Man die door pips wordt gebeld en denkt: wat heb ik nou aan mn fiets hangen.

Alhoewel wij geen stugge friesen zijn (jullie bewoording he) zou mijn man precies zo reageren.

Zo, ik ga ff werken. hoofdpijn, misselijk, draaiende maag. Pffff....echt een offday today
koffie, zwart graag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven