App voor video's

10-01-2016 10:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb op mijn mobiel (S4) een heleboel filmpjes op staan van ons zoontje. Ik wil dit graag tot een geheel filmpje maken maar geen flauw idee hoe dat moet.

Weet iemand een goede app (liefst gratis) waarmee ik dat kan doen? Ik wel zeg maar een soort youtube filmpje maken. Tevens is onze laptop een chrome versie dus niet alle apps kunnen erop.

Alvast bedankt!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-01-2016 11:09
Reden: Ongepast
% gewijzigd
quote:[...]

Wat is dat voor een stom antwoord. Jij noemt jezelf autofan met een avatar als auto, heb je er ooit 1 echt helemaal vanaf ijzererts vanauit de grond gemaakt. Nee ook niet, dus ook niks om trots op te zijn, doe normaal man.

Voor TO, geen flauw idee.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-01-2016 11:11
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd
fietsen varen vrouwelijk doen
quote:[...]

1.Waarom ben je überhaupt op dit forum?

2.Waarom moet jij zo nodig reageren op iets waar je niks van weet blijkbaar

3.Stoer hoor. Ben je nu trots op jezelf?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-01-2016 11:12
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd
Daphne, misschien kun je Windows Moviemaker downloaden? Dat werkt wel vrij simpel volgens mij en is nog gratis ook!
Was zeker een prima edit programma. Maar of die het doet op een Chrome apparaat is mij onbekend. TO probeer het eens online. Ikzelf heb ergens een programma zweven die ik gewoon gekocht heb 15 euro ofzo, was voor mijn zoon en die doet er niks meer mee. Daarna ook nog per ongeluk al zijn game filmpjes van youtube verwijderd. Meneer dacht de nieuwe pewdiepie te kunnen worden. Maar kwam er toen achter dat het heel veel werk is en is daar gewoon te lui voor.
fietsen varen vrouwelijk doen
Misschien is dit iets waar je mee uit de voeten kan https://play.google.com/s ... ils?id=com.androvid&hl=nl
ik had zelf een app gevonden die videomaker heette, maar de filmpjes kwamen of totaal geknipt of zonder geluid :/
quote:tweeling53 schreef op 10 januari 2016 @ 12:04:

Misschien is dit iets waar je mee uit de voeten kan https://play.google.com/s ... ils?id=com.androvid&hl=nldankje wel tweeling! ik zal even kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven