Centraal Moderatortopic

09-11-2015 09:38 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ha modjes. Ik weet dat jullie je stafjes lezen zodra je tijd hebt en jullie liggen waarschijnlijk al op 1 oor. Maar mocht er nog iemand wakker zijn: ik zou heel graag n post op np zien aangepast. Ik heb m gestaft, dus hoef hier niet te zeggen hoelaat enzo. Maar wel dat ik me er vreselijk gekwetst door voel dat iemand een doodziek familielid van mij misbruikt om haar punt te maken. Dus als je tijd hebt, graag weghalen. Ik word er misselijk, gewoon al het weten dat het er staat. Thnx.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik wil graag dit account laten anonimiseren Alvast heel erg bedankt!
Topic 'Doe-boek zoals Wreckthisjournal?' is verplaatst naar overig.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Topic Reukloze bodembedekker konijnen? is verplaatst naar de pijler Thuis.

mvg,

Junior.
Mods, door één van jullie is een post verwijderd op napraat en een ban uitgedeeld.

Denk er nou toch eens dat die post een paar keer gequote is. Haal dat dan ook weg!

En dit is niet de eerste keer, dat gebeurt zo vaak. Beter opletten.
Het topic "Een-vrouw-hoort-achter-het-aanrecht" is verwijderd. Schoolonderzoeken zijn niet toegestaan volgens de huisregels.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:yasmijn schreef op 09 januari 2016 @ 12:43:

Mods, door één van jullie is een post verwijderd op napraat en een ban uitgedeeld.

Denk er nou toch eens dat die post een paar keer gequote is. Haal dat dan ook weg!

En dit is niet de eerste keer, dat gebeurt zo vaak. Beter opletten.

Beste Yasmijn,

Je hebt helemaal gelijk! We zullen er scherper op zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Mensen kunnen zo'n kwoot natuurlijk ook zelf even verwijderen.
Kan mijn topic (leuk even naar de winkel) gekoppeld worden aan (Oficeele rozelover topic (oude acount barbie)

Thankyou
quote:Rozelover schreef op 09 januari 2016 @ 15:16:

Kan mijn topic (leuk even naar de winkel) gekoppeld worden aan (Oficeele rozelover topic (oude acount barbie)

Thankyou

Gekoppeld!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Even de spellingcontrole erover gooien kan ook geen kwaad mod.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:ModeratorViva schreef op 09 januari 2016 @ 15:10:

[...]

Beste Yasmijn,

Je hebt helemaal gelijk! We zullen er scherper op zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaTop.
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 januari 2016 @ 15:12:

Mensen kunnen zo'n kwoot natuurlijk ook zelf even verwijderen.Dat gebeurt toch bijna nooit. Ik herinner me echt niet alles wat ik kwoot 😆
quote:Marana_ schreef op 08 januari 2016 @ 21:10:

[...]

Zouden dan de opmerkingen dat het niet waar zou zijn etc ook gemodereerd kunnen worden? Ik staf ze wel evenMods, ik zie dat hier niets mee gedaan is. Nog even voor de volledigheid, ik reageerde dus op een quote van jullie dat het topic 'vriendin wil trio's en swingen' naar seks is geplaatst, met het verzoek om iets te doen met de berichten die ik heb gestaft. In de gestafte berichten staat 'ik geloof dit verhaal niet'. Bij mijn weten is het niet toegestaan om dit te posten. Of heb ik dat fout, is het wel toegestaan om te zeggen 'ik geloof dit verhaal niet', maar mag je niet zeggen 'je denk dat je een troll bent'. En wat is dan het verschil?
quote:Marana_ schreef op 09 januari 2016 @ 16:19:

[...]

Mods, ik zie dat hier niets mee gedaan is. Nog even voor de volledigheid, ik reageerde dus op een quote van jullie dat het topic 'vriendin wil trio's en swingen' naar seks is geplaatst, met het verzoek om iets te doen met de berichten die ik heb gestaft. In de gestafte berichten staat 'ik geloof dit verhaal niet'. Bij mijn weten is het niet toegestaan om dit te posten. Of heb ik dat fout, is het wel toegestaan om te zeggen 'ik geloof dit verhaal niet', maar mag je niet zeggen 'je denk dat je een troll bent'. En wat is dan het verschil?

Beste Marana_,

Dit kan per geval verschillend zijn en er zal dan altijd worden gekeken naar de context. Het gaat er ons om dat niet iemand openbaar wordt beschuldigd van trollen. De zin 'ik geloof dit verhaal niet' die je hebt aangehaald zou een geval van trollhunten kunnen zijn, maar daarvoor moet uiteraard worden gekeken naar de context. Bij de andere zin is het uiteraard zo klaar als een klontje.

De door jouw destijds gestafte berichten kan ik er helaas niet bijhalen, dus daar kan ik nu niet over oordelen.

Mocht je verder nog vragen hebben, dan wil ik je vriendelijk verzoeken die te stellen via forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Dankjewel voor je antwoord.

Ik heb ze gisteravond gestaft, kun je dat niet meer terugzoeken dus? Het topic is anderhalve pagina, de titel staat hier vrij nauwkeurig, en de ene post staat hier letterlijk, lijkt me niet heel moeilijk terug te vinden.
Ja, je hebt gelijk, je bent wijzer dan ik
Beste mods,

Ik weet niet of ik hier het verzoek moet doen, maar mijn topic in de rubriek Aangeboden kan gesloten worden (Groupon voor restaurant Hardersluis voor 3 pers). De Groupon heeft een nieuwe eigenaar.

Bedankt!
quote:Mandarijntje484848 schreef op 09 januari 2016 @ 18:54:

Beste mods,

Ik weet niet of ik hier het verzoek moet doen, maar mijn topic in de rubriek Aangeboden kan gesloten worden (Groupon voor restaurant Hardersluis voor 3 pers). De Groupon heeft een nieuwe eigenaar.

Bedankt!

Het topic is gesloten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic Hoe werkt 'n taser/stungun precies? is verwijderd aangezien er in dit topic navraag werd gedaan over de aanschaf van een in Nederland bij wet verboden wapen.

Met vriendelijke groet,

Mdoerator Viva forum

Mag mijn account geanonimiseerd worden? Dank!
Het topic 'omeprazol' is verwijderd ivm vraag naar medisch advies.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:ModeratorViva schreef op 10 januari 2016 @ 12:33:

Het topic 'omeprazol' is verwijderd ivm vraag naar medisch advies.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaWat fauw, TO vroeg of iemand benauwdheid herkende als bijwerking. Ik zie wel ergere 'adviezen' op andere topics langs komen.
Het topic Zou je ooit delen worden van is verwijderd ivm een gepermabande TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven