Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oei ik groei vond ik ook niks.

Nee, ik wil niet - Monika Kiel-Hinrichsen is ook een boekentip voor nu. Ik heb 'm volgens mij al gelezen, maar toen was CG nog niet puberaal bezig.

En dat is ze nu wel! Ze was vandaag pimpelpaars van woede, geweldig gezicht boven haar witte diva-jas.

Mamax, nog nieuws over het werk van manlief?
Ooooh, wat een schatje die Robin!!!

Muurtje wordt grijs, schiet niet op, grrr. Maar ik ben nu wel bijna klaar hoor.

Zo, net wel meegedaan met Weten is Winnen van 538, maar ik lag er na de 1e vraag al uit, ha ha! Wat een domme muts Tssss.

Pauline of Ria Blom, wel een verschil natuurlijk Compu Pauline ken ik niet.

Ja zeg, ouwe koppen idd bij Gooische Meisjes. Ik viel er in terug van het sporten. Vent zat te kijken. Ik kon de leeftijd niet plaatsen, dacht rond de 28. Maar ze bleken tussen de 17 en 23! Oh gruwel, echt erg.... :puke:

Nou, nog even verder wat op de muur gooien.

Oh leuk, die laarzen die dat meisje hiernaast heeft heb ik ook, ha ha! Echte nep Burberry kaplaarzen
Oei ik Groei vind ik wel aardig om achteraf te lezen. Dus als ik dacht hmmm, volgens mij had Berend last van een sprongetje. Dat kijk ik even en meestal klopt het wel.
Compu, wat voor nieuws bedoel je?

Amalia, klinkt mooi, grijs. Ik vind Putty van Painting the Past zo mooi. Maar ja, met een donkerbruine bank vind ik dat weer minder.
Compu, het is maar goed dat jij de pr enmarketing niet doet voor Pauline .

Amalia, wat is dat op 538? Ben je op de radio geweest en lag je er toen gelijk uit?

Naatie, oh wat een lief menneke is Robin! Echt een schatje! En wat goed dat Tobias zo goed praat, piemol .

Hel, hoe is het gesprek gegaan op het kdv?
Enka, coole klok! Ventje hier is ook erg met een klok bezig (wel in het Duits, hij heeft het steeds over een Uhr...). Dat vind ik ook wel wat voor hem!

Echt erg, overgrootoma heeft jongste spruit zijn avondprutje gegeven. En toen stikte hij, maar ze had het niet door en bleef maar proppen bij hem. Ik had niet door dat ze hem eten gaf en ineens hoor ik een raar geluid, stikt hij gewoon en zij maar proppen. Oh gruwel, ik durf het hier niet eens te schrijven. Brrrr. Ik heb hem uit de kinderstoel gerukt en na wat geklop en zo kwam de hele boel eruit. Zegt oma, oh kind, je schouder wordt vies . Ik vind het echt erg...
Mal, heb je de nieuwe schoenen al? En lopen ze lekker voor J.?

Suusje, hoe is het in de nieuwe casa? Ik ben erg benieuwd!

Bam, ik heb erg gelachen om je diplomatieke antwoord haha!
Oh ja, nog een cadeautip: ministek. Oudste kind is er weg van!
Ministek? Is dat niet heel klein en lekker in je mond te stoppen Of is er ook een grotere versie van? Ik vind MiniLoco ook zo leuk, heb je nu ook voor kleintjes. Maar mss zijn onze kleintjes er nog wel iets te klein voor.

Ja, dat is op de radio Jin. Moet je 3 vragen in een bepaalde categorie beantwoorden en als dat goed is win je 100 euro. Dan mag je kiezen of je een ronde verder wil en als je die weer goed hebt win je 400 euro en dan mag je nog eens door en dan win je 1000. Maar 1 vraag fout en je bent alles kwijt. Nou, ik was dus bij vraag 1 van de 9 al foetsie. Ha ha, echt knullig. De vraag was: van wie was de voorstelling: Geen spatader veranderd. A Herman Finkers, B Youp van t Hek of C Theo Maassen. Ik zei C, erg dom want met zo'n domme naam voor je voorstelling kan het alleen maar Finkers zijn.

Gelukkig ben ik happy in de liefde.

Die nog niet thuis is...

Mooi muurtje zeg
Maar oudste zoon stopt dat toch niet meer in de mond Amaal? En het mag niet binnen handbereik van jongste. Hij deed het veel op de Kita en was er helemaal weg van, dus heb ik vanmiddag een setje meegenomen. Een succes hoor, voor mijn priegelvent.

Wel heeeeel erg stoer dat je op de radio was! Was je wel een beetje ad rem?
Nee, dat is waar, die stopt dat niet meer in zijn mond. Heeft hij nooit zo gedaan, maar Berend des te erger, pfff.

Jaaa, ik was heel ad rem. Althans, probeerde echt een beetje leuk over te komen. En jong, want volgens mij ben ik een beetje uit de doelgroep qua leeftijd voor die zender . Was helemaal shaky dat ik echt op de radio was. Luisteren slechts ik denk wel een miljoen mensen ofzo. Die denken nu allemaal: wat een muts, zoek een baan en ontwikkel jezelf
wat zei je, ik forum onder de naam Amalia, en daar blijf je heel jong, strak en hip door?
En toch vinnik het heel erg stoer hoor, zomaar op de radio!

Oh, vandaag zoiets leuks gedaan.Een heuse fotoshoot van jongste spruit. Bij een heuse fotograaf. Leuk he? Ik ben zo benieuwd! We hebben van oudste zoon ook van deze leeftijd echte foto´s.
Jeez Jin, wat een schrik zeg!! Raar wijf. Excusez le mot. Hoewel, waarom verontschuldig ik me. Jij hebt het vast ook gezegd!?

Ik dacht ook al met een tikkie rijke fantasie, straks spoort mw. Bom me op en doet ze mij die straffen aan haha!

Mamax, heeft man al een nieuwe job bedoel ik? Hij had toen bijna zo'n leuke functie gehad, dat heeft hem vast geinspireerd tot rigoreus solliciteren. Of heb ik wat gemist?

Ik heb voor de Sint een bandrecorder met bandjes gekocht. Is dat al genoemd?
Oh Jin, even dat verhaal van je schoonmoeder niet goed gelezen, jeeeemig wat erg! Echt schrikken zeg. Lekker lomp ook. Gelukkig dat je het op tijd zag. Dat ziet ze toch wel?! Raar mens hoor.

Leuk kado Compu een bandrecorder. Waar haal je die?

Ik heb voor laurens vulling voor het poppenhuis gekocht; bedje, lamp dat soort dingen.

Berend is trouwens van de trap gevallen. Mijn schuld, want hij klom 5 treden op en ik pluk hem van de trap. Ik zet hem ernaast en denk vervolgens: oja, even de babyfoon en slaapzak halen voor het logeren bij opa en oma. Sta ik boven, kijk ik naar beneden, staat meneer op tree 3. Hij kijk naar beneden en neemt zo een duik de trap af! Boven op zijn hoofd! Brullen!!! Echt een enorm blauw ei op zijn hoofd. Echt stom van me, want ik wist dat ie het ging doen. Arm kind.. stomme mama. Mèn, wat een bult.

Gelukkig was ie bij opa en oma meteen vrolijk aan het spelen. Gaat dus wel goed.

Heerlijk een kinderloos weekend hier, had ik dat al verteld?
Kokos, heb even het album van Tim bekeken, wat lief zeg! Oooh, hij is echt klein. Al dat huidsmeer, daaraan kan je goed zien dat hij er vroeg was. Laurens en Berend waren natuurlijk 12 dagen te laat, en die kwamen met geen enkel stukje huidsmeer uit m'n buik. Hele mooie foto;s. Hij kijkt al lekker pienter uit z'n oogjes. En Lianne zo stoer met het flesje, heel lief!
He Mal en CD, zag dat jullie ook online zijn. Waar zijn jullieieieie??
Buuuuut!

Ik had gisteren de comp aanstaan maar was Popstars aan het kijken, vandaar!

Pffff ben zo moe, ben al 2 dagen om half 5 - 5 uur wakker. Jonathan wordt ziek denk ik.

Ik heb de foto's van Tim ook gezien. Wat een humpie zeg, echt klein! Superlief!

En Robin lijkt sprekend op Tobias vind ik!

Juud, ik kwam je moeder tegen in de AH, maar ik was een beetje verstrooid en kon haar helemaal niet plaatsen, erg he! Ze begon allemaal gezellig tegen me te kletsen en ik zat al te denken; woont ze in onze buurt, of werkt ze in het zkhs? ooo, ik ben echt een vergiet soms. Hoe gaat het bij jullie?
Stressed is just desserts spelled backwards
Blèèègh, slecht geslapen maar wel heerlijk tot half 10 uit kunnen slapen!

Jaaaa, Robin en Tobias lijken heel erg op elkaar, vond ik ook!

Hmm, hoop het niet Mal, dat J ziek wordt. Sterkte daar.
O lekker, ik mocht ook uitslapen vandaag! Vader en dochter zijn nu de hort op en ik heb een dagje voor mezelf. Denk dat ik zo lekker even naar de stad ga. Gek hoor, overdag alleen thuis, is heeeeeeel lang geleden.

Amalia, ik had gisteren de radio aan en ik hoorde me daar toch een domme doos voorbij komen, niet te filmen... Na, stoer hoor! Grijze muur? Leuk, willen wij ook in nieuwe huis (eentje, de rest gewoon offwhite). En dan met antracietgrijze bank en chocoladebruine gordijnen. Mooi bij de eikenhouten vloer en de lichinval. Hoop ik.

Naat, wat een dotje, kleine Robin! Piemol, haha! Geweldig. Nou ja, het is natuurlijk ook een raar ding. (eh, niet die van jouw zoon in het bijzonder, maar als lichaamsdel op zich, zeg maar).

Jin, djiez, is duidelijk heeeeeeel lang geleden dat overgrootoma kleine kinderen onder haar hoede had! Wat zal jij geschrokken zijn. Je moet er niet aan denken dat je even boven was geweest ofzo. Bah. Ah, van man z'n kant - mm, waarom ben ik niet verbaasd?! Wow, ministeck, oudste zoon heeft een goede fijne motoriek!

Compu, Pauline Bom, ha ha, die vergissing lig voor de hand. Klinkt nog niet als erge aanrader. Apen- en indianenstammen, mmmm... Kan interessant zijn om dingen in een context te plaatsen natuurlijk, maar lijkt me idd nogal vergezocht. Ik had ook Oei ik groei, veel in gebladerd, maar er klopt nooit veel van voor Mare. Baby en Kind van Penelope Leach, vind ik nog altijd een fijn boek (beetje langdradig hier en daar, maar ik kan me wel vinden in de ideeen erachter). Verder vanalles uit de bieb, maar daar onthoud ik de titels en auteurs nooit.

Mamax, badkamer is een prima besteding van man z'n baan-loze weken!

Enka, leuk, nwe zangerschapskleding! Ha, het wordt vast een meisje idd. Willen jullie het weten straks (had je vast al eens geschreven maar ben ik vergeten)?

Wat een leuke sint- en verjaardagskadootjes zie ik voorbij komen zeg! Ik te denken aan de Little People garage en ook een laptop. Als grote kado's voor de opa's en oma's. En dan van ons een chocoladeletter. Ik had een geweldig klein houten gereedschapskistje gekocht, van de Hema. Wilde ik bewaren voor Sint, maar is natuurlijk niet gelukt, haha. Zou wat voor Th zijn Jin, denk ik (o, maar jij was al Hema-fan he?). Maar goed, kind speelt nog altijd nauwelijks met speelgoed. Wel altijd in de weer hoor, maar meer met fantasiespelletjes.

Gesprek op nwe KDV was erg leuk, heb er helemaal een goed gevoel bij. Ik had na het eerste kennismakingsbezoek een beetje twijfel over de sfeer, vond de leidsters niet echt enthousiast zeg maar. Maar dat is nu helemaal weg. Ze zijn heel lief met de kinderen, heel warm. Hebben afgesproken dat ik op de eerste wendag, 5 nov, wel al meteen weg ga, ik moet nog zien of dat een beetje wil. Ze waren diep onder de indruk dat ze al zindelijk is, Mare ook helemaal trots, leuk is dat. En ze zag er beeldig uit in 'r jurk + legging. Was een drama om haar erin te krijgen, maar goed, het is gelukkig een half uur rijden dus tegen de tijd dat we daar waren was ze wel weer gekalmeerd.

Iemand nog tips trouwens, om met die kledingtic om te gaan? Ik heb nu maar besloten om gewoon de strijd aan te gaan (= met geweld de kleding aan wurmen) want het gaat echt helemaal nergens meer over. Ze wil alleen nog maar die ene rok aan (een legergroene hobbezak met een gerafeld touwtje) en raakt hysterisch zodra ze door krijgt dat 'ie uit moet.

Okee, fijne dag meisjes, de zon schijnt!
Hel, wat fijn dat het gesprek zo goed is gegaan en dat je een geweldige presentatie voor je dochter hebt neergezet haha, incluisief überhippe legging. Ik ben trots op je! Geen kledingtips hier voor je. Maar wat heerlijk een dagje voor jezelf!

Amalia, wat heerlijk een kinderloos weekend. En oh, arme Berend. Kun je wel janken he, om je eigen stommigheid. Het is ook zo gepiept he, een ongelukje!

Compu, is ook leuk, een bandrecorder!

Mal, he bah, Jonathan wordt ziek. Waar heeft ie last van? Weer de oortjes?

Oh en voor de duidelijkheid, het was oma, niet schoonmamma hoor.
Ik heb gewoon de griep . De hele nacht koorts gehad maar nu gaat het gelukkig wel weer wat beter al ben ik nog wel wat gammel. Mart is lekker bij opa en oma en Cas kan ik mijn eentje wel aan .

Hel lastig he die eigenwijze draakjes. Hier ook zo'n een. Tegenwoordig mag die kiezen uit twee kwaden, blousje 1 of blousje 2 en afgelopen keer heeft die wel een half uur gehuild omdat blousjes stom zijn. Ik ben dan wel aan het twijfelen hoor of ik hem dan maar geen blouse aan moet trekken maar hij is pas twee! Te jong dus voor de vuist op tafel dat mag ie wel als ie 18 is .
Juud, heel veel beterschap, blegh! Oudste zoon mag ook altijd uit van alles kiezen, een appel of een banaan, water of appelsap, kleuren of verven, duplo spelen of schommelen etc. Hoe gaat het met Mart in nieuwe bed? Ik heb het opgegeven voorlopig, gisteren nog een ledikant gehaald voor jongste.
Amaal lekker flauw (of heel slim ) om pas achteraf te zeggen dat je op de radio was, had je wel hulptroepen? Ik heb dan altijd het idee dat iedereen aan de telefoon zit met internet ernaast zodat het een makkie moet zijn. Maar jij speelde het dus eerlijk . Jammer dat ik het gemist heb, zou het nog ergens te beluisteren zijn?

Mal ik hoorde al dat mijn moeder je gezien had, ze zei al dat je haar niet herkende. We moeten nog even wat afspreken voor maandag he?

Wat leuk Compu een bandrecorder, kun je nog bandjes kopen dan?

Leuk Jin echte foto's!
Jin Mart heeft nog geen nieuw bed. Er staat een twijfelaar voor hem in de schuur maar die moet eerst nog geschuurd en geverfd worden en daar ben ik moed voor aan het verzamelen .

Dat is schrikken zeg overgrootoma die zoon laat verslikken. Is ze zo oud dat ze het niet door had?

Enka leuk nieuwe kleren, helamaal het dametje dus weer .

Leuk he Naat dat geklets. En wat een plaatje die Robin! Hij lijkt op Tobias vind ik.

Amaal ik neem mijn woorden terug iklees dat je je opgegeven had. Leuk een grijs muurtje, hebben wij ook. Hoe is het met de plannen waar je het een tijdje terug over had?

Ris lootjes trekken vind ik wel weer leuk. Klein cadeautje en een gedichtje erbij hadden we vorig jaar toch?

Sintideeen heb ik hier ook genoeg maar het lijstje ligt beneden en uit mijn hoofd weet ik het niet . Ik vind het wel heel moeilijk om voor Cas wat te verzinnen, eigenlijk hebben we het meeste van Mart nog. Hebben jullie dat ook Amalia, Jinny, Cd, Mamax, Naat, Cin? (verder toch niemand met twee zonen he?)

Fijn Mal dat je nog maar 1 kies hoeft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven