hoofd kaal scheren?
zondag 10 januari 2016 om 17:35
quote:anke___ schreef op 10 januari 2016 @ 11:41:
Aha oke.
Ik denk wel dat ik het ga doen, als het wat warmer is in het voorjaar. Misschien inderdaad niet beginnen met kaal, maar korte stekeltjes.
En nee. M'n ouders vinden het totaal geen goed plan Mijn dochter is 15 en ik zou dat ook geen goed plan vinden . Maar ja, het is haar hoofd. Ik zou haar dan wel vragen om in elk geval een kapper te zoeken die lang haar doneert aan stichting haarwensen. Ze heeft haar haar tot royaal over haar schouders, als ze het dan zelf toch niet meer wil hebben kan ze daar iemand anders nog blij mee maken.
Aha oke.
Ik denk wel dat ik het ga doen, als het wat warmer is in het voorjaar. Misschien inderdaad niet beginnen met kaal, maar korte stekeltjes.
En nee. M'n ouders vinden het totaal geen goed plan Mijn dochter is 15 en ik zou dat ook geen goed plan vinden . Maar ja, het is haar hoofd. Ik zou haar dan wel vragen om in elk geval een kapper te zoeken die lang haar doneert aan stichting haarwensen. Ze heeft haar haar tot royaal over haar schouders, als ze het dan zelf toch niet meer wil hebben kan ze daar iemand anders nog blij mee maken.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
vrijdag 23 december 2016 om 15:42
Is er een reden dat je het wil doen, behalve dat je het leuk lijkt? Soms knippen vrouwen hun haar af na een bepaalde gebeurtenis. Zelf weleens stekeltjes gehad. Als je je hoofd helemaal kaal scheert kan je wel opmerkingen verwachten of je kanker hebt of hebt gehad. Bij van die rattenkopjes denk ik weleens, meid, met een paar oorbellen staat het net wat vrouwelijker.
vrijdag 23 december 2016 om 17:00
quote:Joni_de_tweede schreef op 23 december 2016 @ 16:50:
Dit is een topic van een jaar geleden.En TO heeft slechts 2 Posts op haar naam staan, in dit topic. Dus een antwoord op de logische vraag of ze het nu ook gedaan heeft, hoeven we niet te verwachten.
Dit is een topic van een jaar geleden.En TO heeft slechts 2 Posts op haar naam staan, in dit topic. Dus een antwoord op de logische vraag of ze het nu ook gedaan heeft, hoeven we niet te verwachten.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vrijdag 23 december 2016 om 20:31
Ach, laat iedereen lekker vinden wat hij/zij ervan vindt en dóe het!!!
Het is heerlijk kan ik uit ervaring vertellen. Bevrijdend ook, want: what you see is what you get
https://www.instagram.com/vendelali/
Het is heerlijk kan ik uit ervaring vertellen. Bevrijdend ook, want: what you see is what you get
https://www.instagram.com/vendelali/
vrijdag 23 december 2016 om 20:48
Yep! Ik heb mijn kop een jaar kaal gehad in mijn recalcitrante periode. Nou ja, dat recalcitrante was alleen te merken aan mijn uiterlijk hoor. En mensen gaven me continue complimentjes. Ik dacht wel eens, als iemand een compliment maakte, jij denkt vast dat ik chemokuren krijg ofzo. Maar ik kreeg ze van allerlei soorten mensen dus ik denk dat het me wel stond. Hangt af van de vorm van je schedel maar ja, je komt er maar op 1 manier achter hoe dat eruit ziet, door het eraf te scheren.
Ik deed het niet om iets te ondersteunen qua symboliek trouwens. Vroegah had je de skinheads namelijk, daar wilde ik niet mee geassocieerd worden dus ik droeg er geen kistjes bij. Gewoon leuke make-up en normale kleding. Maar ik denk dat het erg verschilt van persoon tot persoon hoe het staat. Ik had ervoor flamingo-roze haar gehad en was het zat om te wachten tot het was uitgegroeid. Ik liet wel een paar mm staan.
Het is een oud topic, ben benieuwd of je het nog gedaan hebt. Ik vond het zelf wel leuk omdat je nooit kale vrouwen ziet en ik dacht, waarom eigenlijk niet? Het staat vrouwen iig veel mooier dan mannen, vind ik zelf, rondere schedels he.
Ik deed het niet om iets te ondersteunen qua symboliek trouwens. Vroegah had je de skinheads namelijk, daar wilde ik niet mee geassocieerd worden dus ik droeg er geen kistjes bij. Gewoon leuke make-up en normale kleding. Maar ik denk dat het erg verschilt van persoon tot persoon hoe het staat. Ik had ervoor flamingo-roze haar gehad en was het zat om te wachten tot het was uitgegroeid. Ik liet wel een paar mm staan.
Het is een oud topic, ben benieuwd of je het nog gedaan hebt. Ik vond het zelf wel leuk omdat je nooit kale vrouwen ziet en ik dacht, waarom eigenlijk niet? Het staat vrouwen iig veel mooier dan mannen, vind ik zelf, rondere schedels he.