Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

maandag 11 januari 2016 om 12:45
quote:Arizona15 schreef op 11 januari 2016 @ 11:18:
Nav alle verhalen ben ik afgelopen vrijdag begonnen met Making a Murderer. Zaterdag heb ik tot 03.00 uur gekeken en moet nu nog 1 aflevering kijken. Ik heb echt soms met open mond zitten kijken.
Ik heb er zelfs over gedroomd Heftig he? Gisteren in 1 dag afgekeken.
Nav alle verhalen ben ik afgelopen vrijdag begonnen met Making a Murderer. Zaterdag heb ik tot 03.00 uur gekeken en moet nu nog 1 aflevering kijken. Ik heb echt soms met open mond zitten kijken.
Ik heb er zelfs over gedroomd Heftig he? Gisteren in 1 dag afgekeken.
Geen bijzonderheden

maandag 11 januari 2016 om 16:50
maandag 11 januari 2016 om 17:01
ik vond het einde van the missing niet slecht. Wel is het idd een serie waar ik letterlijk buikpijn van had. enorm goed gemaakt en zeker heel spannend.
Ik was afgelopen week ziek en heb de hele serie van Rita gekeken. Wat ook echt wel lekker weg kijkt. en ook het deens vond ik niet vervelend.
Ik was afgelopen week ziek en heb de hele serie van Rita gekeken. Wat ook echt wel lekker weg kijkt. en ook het deens vond ik niet vervelend.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

maandag 11 januari 2016 om 17:58