Wakker (2016.001)
maandag 11 januari 2016 om 12:26
Misschien Flikken ook weer eens uittesten. Zien of ik nog iets herken...... 
Denk dat er vanavond wel een docu over Bowie te zien is http://www.nu.nl/muziek/4 ... e-leeftijd-overleden.html
[/stopt huishoudontwijkgedrag?]
Denk dat er vanavond wel een docu over Bowie te zien is http://www.nu.nl/muziek/4 ... e-leeftijd-overleden.html
[/stopt huishoudontwijkgedrag?]
maandag 11 januari 2016 om 12:52
Ik ben helaas denk ik een van de weinige `niet-fan` van zijn muziek. Wel verschrikkelijk uiteraard hoe die aan zijn eind is gekomen. En wat vond ik het mooi te horen vanmorgen op NPO1 wat hij voor de muziekwereld heeft betekend en voor al zijn fans. Jong nog he!
Op de havo moesten we elke week bij muziekles het nummer Ground control to majar tom (of iets in die richting) zingen, kan het nummer echt niet meer horen.
Op de havo moesten we elke week bij muziekles het nummer Ground control to majar tom (of iets in die richting) zingen, kan het nummer echt niet meer horen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 11 januari 2016 om 12:58
Ik ben geboren in het noorden, dus vooral daardoor ontdekte ik de Bowie-expositie die het Groninger Museum nu heeft. Lag toevallig een keer op de route. Heb daar wel medewerkers en fans gesproken, die zullen vandaag een rare dag hebben.......
Heb nooit muziekles op school gehad, dus heb ook niet een hekel aan artiesten kunnen krijgen door het eindeloos moeten zingen van welk nummer dan ook.............. (mijn zus had wel muziekles en 'haat' sommige nummers van Boudewijn de Groot)
Ik gun iedereen een gezond leven tot 75+, maar ik heb niks te bepalen........
Heb nooit muziekles op school gehad, dus heb ook niet een hekel aan artiesten kunnen krijgen door het eindeloos moeten zingen van welk nummer dan ook.............. (mijn zus had wel muziekles en 'haat' sommige nummers van Boudewijn de Groot)
Ik gun iedereen een gezond leven tot 75+, maar ik heb niks te bepalen........
maandag 11 januari 2016 om 13:16
Volgens mij was Koffietijd afgelopen zaterdag in dat museum dus had er net iets over gehoord. Op zaterdag (uitzending) bezoeken ze altijd een museum in NL met Loretta en een BNer. Dus aardig wat van het museum en die expositie nog gezien.
Nee het was niet afgelopen zaterdag.
Weet niet meer wanneer, zie wel een klein stukje;
http://www.koffietijd.nl/ ... -in-het-groninger-museum/
Nee het was niet afgelopen zaterdag.
Weet niet meer wanneer, zie wel een klein stukje;
http://www.koffietijd.nl/ ... -in-het-groninger-museum/
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 11 januari 2016 om 19:28
dinsdag 12 januari 2016 om 00:16
quote:Watervrouw2 schreef op 10 januari 2016 @ 20:40:
Daglicht was inderdaad wel de moeite waard
Iemand nog soortgelijke suggesties? Misschien pas in het weekend tijd ervoor...Watje, als je bij uitzending gemist zoekt op Telefim dan krijg je heel veel NL films te zien. Vooral filmhuisfilms/arthousefilms. Daar zitten hele mooie tussen.
Daglicht was inderdaad wel de moeite waard
Iemand nog soortgelijke suggesties? Misschien pas in het weekend tijd ervoor...Watje, als je bij uitzending gemist zoekt op Telefim dan krijg je heel veel NL films te zien. Vooral filmhuisfilms/arthousefilms. Daar zitten hele mooie tussen.
dinsdag 12 januari 2016 om 00:26
Echt niet? Ik kan niet eens meer gewoon tvkijken. Dan moet je opletten wanneer er iets komt dat je wil zien,daar net voor in de stemming zijn, op dat moment de controle over tv + afstandsbediening zien te verkrijgen, het programma netjes afkijken. Mijn kinderen snappen ook niet dat als je iets "live" kijkt, je niet verder kan spoelen op het moment dat het saai is.
dinsdag 12 januari 2016 om 00:29
dinsdag 12 januari 2016 om 00:32
quote:ursulabuffay schreef op 12 januari 2016 @ 00:26:
Echt niet? Ik kan niet eens meer gewoon tvkijken. Dan moet je opletten wanneer er iets komt dat je wil zien,daar net voor in de stemming zijn, op dat moment de controle over tv + afstandsbediening zien te verkrijgen, het programma netjes afkijken. Mijn kinderen snappen ook niet dat als je iets "live" kijkt, je niet verder kan spoelen op het moment dat het saai is.Tsja, leuk luxe probleem
Echt niet? Ik kan niet eens meer gewoon tvkijken. Dan moet je opletten wanneer er iets komt dat je wil zien,daar net voor in de stemming zijn, op dat moment de controle over tv + afstandsbediening zien te verkrijgen, het programma netjes afkijken. Mijn kinderen snappen ook niet dat als je iets "live" kijkt, je niet verder kan spoelen op het moment dat het saai is.Tsja, leuk luxe probleem
dinsdag 12 januari 2016 om 00:47
quote:ursulabuffay schreef op 12 januari 2016 @ 00:42:
Een beetje van beide. Ik lees al lang mee en reageerde heel sporadisch als ik een onderwerp zag waar ik wel op moest reageren. Zo wist ik ooit welk bert en ernieliedje gezocht werd
Kletsen nog niet echt. Maar ik kan niet slapen Incidenteel dat je niet kan slapen?
Een beetje van beide. Ik lees al lang mee en reageerde heel sporadisch als ik een onderwerp zag waar ik wel op moest reageren. Zo wist ik ooit welk bert en ernieliedje gezocht werd
Kletsen nog niet echt. Maar ik kan niet slapen Incidenteel dat je niet kan slapen?
dinsdag 12 januari 2016 om 00:51
quote:ursulabuffay schreef op 12 januari 2016 @ 00:42:
Ik lees al lang mee en reageerde heel sporadisch als ik een onderwerp zag waar ik wel op moest reageren. Zo wist ik ooit welk bert en ernieliedje gezocht werd
Waar vroegen ze dan naar het liedje van Bert en Ernie? Helemaal gemist, niet dat ik het geweten had hoor.
Ik lees al lang mee en reageerde heel sporadisch als ik een onderwerp zag waar ik wel op moest reageren. Zo wist ik ooit welk bert en ernieliedje gezocht werd
Waar vroegen ze dan naar het liedje van Bert en Ernie? Helemaal gemist, niet dat ik het geweten had hoor.
dinsdag 12 januari 2016 om 00:51