Napraattopic 51
woensdag 6 januari 2016 om 15:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 13 januari 2016 om 09:50
woensdag 13 januari 2016 om 09:53
woensdag 13 januari 2016 om 10:03
woensdag 13 januari 2016 om 10:04
quote:Sid-returns schreef op 13 januari 2016 @ 09:48:
Mijn hoogbejaarde auto moest vandaag naar de APK. Op hoop van zegen, dood of de gladiolen, dat werk.
Maar hij start niet, dus de ANWB moet er eerst bij komen om hem aan de praat te krijgen om hem naar de keuring te kunnen rijden.
Mijn hoogbejaarde auto moest vandaag naar de APK. Op hoop van zegen, dood of de gladiolen, dat werk.
Maar hij start niet, dus de ANWB moet er eerst bij komen om hem aan de praat te krijgen om hem naar de keuring te kunnen rijden.
I like being a mess. It's who I am.
woensdag 13 januari 2016 om 10:39
quote:Sid-returns schreef op 13 januari 2016 @ 09:48:
Oh jee, dan wordt hij straks wel goedgekeurd, maar rijdt niet meer! Dat lijkt me vervelend.
Ik heb nog een maand een auto, ook hoogbejaard (19) en dan moet hij gekeurd en weet ik of ik er nog een jaartje kan aanplakken.
Oh jee, dan wordt hij straks wel goedgekeurd, maar rijdt niet meer! Dat lijkt me vervelend.
Ik heb nog een maand een auto, ook hoogbejaard (19) en dan moet hij gekeurd en weet ik of ik er nog een jaartje kan aanplakken.
woensdag 13 januari 2016 om 10:40
quote:Solomio schreef op 13 januari 2016 @ 09:29:
[...]
De plek voor zoon is in principe rond, alleen moet het leerlingenvervoer nog geregeld worden, omdat hij dan een aantal weken vanuit een andere gemeente naar school moet.
Heb net de mevrouw aan de telefoon gehad in onze gemeente die daarover gaat en die is het nu voor me aan het regelen, dus dat betekent dat ik vandaag groen licht kan geven voor opname.
En dan is het nog een kwestie van dagen.Fijn! Sterkte ermee.
[...]
De plek voor zoon is in principe rond, alleen moet het leerlingenvervoer nog geregeld worden, omdat hij dan een aantal weken vanuit een andere gemeente naar school moet.
Heb net de mevrouw aan de telefoon gehad in onze gemeente die daarover gaat en die is het nu voor me aan het regelen, dus dat betekent dat ik vandaag groen licht kan geven voor opname.
En dan is het nog een kwestie van dagen.Fijn! Sterkte ermee.
woensdag 13 januari 2016 om 10:59
quote:Solomio schreef op 13 januari 2016 @ 09:29:
[...]
En dan is het nog een kwestie van dagen.Wat fijn Solo. Wellicht ook wat dubbel? Is het in de buurt en goed bereikbaar voor je?
[...]
En dan is het nog een kwestie van dagen.Wat fijn Solo. Wellicht ook wat dubbel? Is het in de buurt en goed bereikbaar voor je?
Je bent zelf een theepot
woensdag 13 januari 2016 om 11:02
quote:SuzanneSuus schreef op 13 januari 2016 @ 10:59:
[...]
Wat fijn Solo. Wellicht ook wat dubbel? Is het in de buurt en goed bereikbaar voor je?Het is op hetzelfde terrein als waar jongste zit. Alleen zit jongste er permanent en zal oudste er hooguit 4 weken blijven.
[...]
Wat fijn Solo. Wellicht ook wat dubbel? Is het in de buurt en goed bereikbaar voor je?Het is op hetzelfde terrein als waar jongste zit. Alleen zit jongste er permanent en zal oudste er hooguit 4 weken blijven.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 13 januari 2016 om 11:05
quote:Solomio schreef op 13 januari 2016 @ 11:02:
[...]
Het is op hetzelfde terrein als waar jongste zit. Alleen zit jongste er permanent en zal oudste er hooguit 4 weken blijven.Oh dat klinkt voor jou wel heel prettig, kun je ze allebei bezoeken in één keer. Scheelt jou weer een hoop heen en weer gereis. Geluk bij een ongeluk heet dat.
[...]
Het is op hetzelfde terrein als waar jongste zit. Alleen zit jongste er permanent en zal oudste er hooguit 4 weken blijven.Oh dat klinkt voor jou wel heel prettig, kun je ze allebei bezoeken in één keer. Scheelt jou weer een hoop heen en weer gereis. Geluk bij een ongeluk heet dat.
woensdag 13 januari 2016 om 11:45
Weet iemand of er al een topic is over gerotzooi met apotheken? ik word zo kriegel van die mensen, echt. Waarom maken ze zoveel fouten?? Het kost mensenlevens, als het misgaat. Daar hoor je ook niet veel over. Ik las in de krant dat jaarlijks 1300 mensen overlijden aan verkeerd medcijn voorschrijven door de huisarts. 1300!! Dat is zowat 3 per dag. En die delen de apotheekmensen uit. Ja toch? Ik ben laatst uit mezelf maar gestopt met een medicijn dat mijn stolling ernstig belemmerde, nadat ik drie dagen lang bloedneuzen had gehad en enorme zwart-paars-blauwe plekken overal op mijn benen had staan! Ik heb mijn eigen leven gered. Nou ja, misschien dan he. Maar mijn huisarts was niet onder de indruk, een andere had het mij voorgeschreven en ze wilde vast niet haar collega dissen. Wat een flapdrollen, denk ik dan. O wacht, dat wilde ik in dat topic vertellen.
woensdag 13 januari 2016 om 11:58