Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
quote:RubyRose schreef op 12 januari 2016 @ 22:22:

Precies 1 kilo eraf. Ik ben tevreden Teminste wel een kilo zo kom je dichterbij je doel stap voor stap.
quote:kwatta-katta schreef op 12 januari 2016 @ 21:40:

Elfje en Ttass, jullie hebben helemaal gelijk. Balen maar moet gewoon weer door. Dat weet ik, maar vind ik dan toch ook wel lastig. Kan dan echt in dat balen blijven hangen. Maar we pakken de draad weer op, en ga verder gewoon mijn week menu weer volgen zoals gepland.

Nijntje: Wat een pech! Heb je veel pijn van je spier? Wel goed laten herstellen hoor! Beterschap!

Travelgirl: Balen he, ik snap hoe je je voelt. Maar net als voor mij, ook voor jou: Loslaten en doorgaan. Gewoon de draad weer oppakken. Voor hongergevoel kun je misschien wat rauwkost tussendoor eten. Tomaatje, komkommer, paprika, ofzo. Dat helpt mij vaak wel tegen trek.Begrijpelijk maar goede mindset kop op en zet hem op
Alle reacties Link kopieren
quote:RubyRose schreef op 12 januari 2016 @ 22:22:

Precies 1 kilo eraf. Ik ben tevreden Hartstikke goed! Lekker begin zo
quote:nijntje021 schreef op 12 januari 2016 @ 22:14:

het valt mee, tis net naast mijn schouderblad had al een warme douche genomen en even aan vriendlief vragen of hij me kan masseren komt goed Af en toe komen ze toch goed van pas, die vriendjes
quote:Ttass28 schreef op 12 januari 2016 @ 22:28:

[...]

Ai pijnlijk ik heb ook erg last van mijn spieren zelfs van spieren die ik niet kende been en bilspier haha maar het is pijnlijk ik hoop dat ik morgen niet stijf ben.

Oei! Maar dan weet je in ieder geval dat je goed bezig bent geweest!

Ik mag morgen weer na bijna 2 maanden... Dus bereid me vast voor op her ergste qua spierpijn :-)
Niet zo goed gegaan. Net op visite geweest bij een vriendin die ik niet vaak zie. Frisdrank en chips op terwijl mijn dag al niet top was. morgen weer een dag met nieuwe kansen.. Savonds even los gaan in de fitness
quote:Noukaa schreef op 13 januari 2016 @ 00:35:

Niet zo goed gegaan. Net op visite geweest bij een vriendin die ik niet vaak zie. Frisdrank en chips op terwijl mijn dag al niet top was. morgen weer een dag met nieuwe kansen.. Savonds even los gaan in de fitnessAch ik heb 2 glazen chardonnay op dat kan er wel bij heb vandaag extra vebrand.
Ik heb de weegschaal maar verstopt haha anders weeg k me te vaak. Gisteren prima dea gehad. Wel een vriendin op bezoek gehad dus wijntje en handje nootjes gehad. Voel me er wel schuldig over dan maar van de andere kant vind k dat t moet kunnen met mate. Normaal gesproken zou ik n half pak nootjes en n fles wijn op hebben dus wat dat betreft is t een vooruitgang..
Dipjes horen erbij toch? Je moet ook weer even wennen aan de nieuwe mindset. Als je maar niet meteen opgeeft komt t goed.En we hebben geen haast toch? De zomer is nog ver weg.

Oei ja Ttass de wijn.. mijn achilleshiel (ok nu klink ik erg alcoholist maar dat valt mee hoor ). Dietiste van de sportschool zei dat ik minder wijn moet drinken, ik vond het wel meevallen maar we telde toch 7 glazen in een week (heb t zo lang moeten missen ook he.. haha)
Ik ben gisteren ook flink los gegaan, ben ongesteld geworden, voor het eerst in meer dan een jaar en voelde me daardoor heel rot. Gelukkig krijg je bij weight watchers extra weekpunten die je mag gebruiken voor dit soort gevallen, dus de schade valt mee. Vandaag weer fris begonnen en als ik me braaf aan mijn planning hou, blijf ik mooi binnen mijn punten.
Mijn bmi is trouwens al met meer dan een punt gezakt. Nu heb ik nog officieel obesitas (32,3) en mijn eerste doel is om naar de categorie overgewicht te verhuizen.
Top lexie85, heel goed gedaan en ook een heel mooi doel!!! Moet er dan nog veel af?

Boertje037, klopt we geven ook niet op! Daar doen we niet aan haha zo komen we dus nooit verder ;) het hoeft voor mij niet per se voor de zomer maar als ik het maar wel bereik na een jaar ofzoiets... Moet ook weer niet te lang duren.

Misfit23, zeker al een hele vooruitgang en dat je je schuldig voelt zegt ook veel. Je bent je heel bewust en dat is een goed teken.

Ttass28, het gaat altijd wel een beetje fout een keer. Ik heb me er nu bij neer gelegd en het zal vast wel goed komen volgende week op de weegschaal
quote:Ttass28 schreef op 12 januari 2016 @ 22:28:

[...]

Ai pijnlijk ik heb ook erg last van mijn spieren zelfs van spieren die ik niet kende been en bilspier haha maar het is pijnlijk ik hoop dat ik morgen niet stijf ben.haha dat ken ik, na mijn 1ste yoga les lag ik ook helemaal in de kreukels en ja ook pijn op plekken waarvan ik niet eens wist dat ik spieren had , ga weer naar sportschool alleen cardio belooft , Idd Kwatta
Ongeveer 8 kilo geloof ik, ik moet dan rond de 87 kilo zitten of zo. Dus dat duurt nog wel even.
Bij mij niks eraf ook niks erbij, ben ziek heb griep dus ben ook niet aan het sporten. Probeer deze week goed op mijn voeding te letten als ik me wat beter voel ga ik weer sporten!
Waar ik zo zin in heb nu is schepsnoep van de jamin vooral die zure beertjes en lipjes en zure matten, lonka caramel
Neenee joh moet je veel te lang voor sporten om t er weer af te krijgen! haha grapje maar zo probeer ik wel te denken als k zin heb in iets lekkers.
Ttass nooooo.. haha denk ook aan je glazuur!

Hoe zitten jullie met sporten wat betreft cardio vs krachttraining? in t verleden stond ik alleen maar eindeloos op de crosstrainer maar nu 50/50 met krachttraining. Schijn je sneller van af te vallen en in vorm te komen. Ben benieuwd hoe jullie ervaringen zijn.
quote:Boertje037 schreef op 13 januari 2016 @ 16:18:

Ttass nooooo.. haha denk ook aan je glazuur!

Hoe zitten jullie met sporten wat betreft cardio vs krachttraining? in t verleden stond ik alleen maar eindeloos op de crosstrainer maar nu 50/50 met krachttraining. Schijn je sneller van af te vallen en in vorm te komen. Ben benieuwd hoe jullie ervaringen zijn.Ik doe kracht training thuis en cardio ook thuis kracht doe ik full body workout squats en lunge en opdrukken en buikspieren plank etc en cardio spinning en touwtje springen touwtje springen is kracht en cardio spieren worden er ook sterker door zo val je wel idd t best af als je beide onderhoud door meer spiermassa val je ook af als je op de bank zit.
het leven is een groot feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen
Heb vandaag een cursus dag gehad. Een dag stil zitten is niet mijn ding. Maar op 3 dropjes ging het goed. De verleiding tot snoepen kunnen weer staan.

Ben nu het boek aan het lezen : in 30 dagen suikervrij
Hallo meiden! Wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg! Ook leuk om te zien dat het uitpakt op de weegschaal. Ik sla deze weging even over, omdat ik nog last had van een opgeblazen gevoel van mijn ongesteldheid maandag (vaste weegdag hier?). Ik had even de behoefte om te skippen. C-:

@Elfje33 Het kan zijn dat je te weinig water hebt binnengekregen of je lichaam inderdaad even een 'zetje' geeft van 'hé, waar is die energie van normaal?'. Even kijken of het wegtrekt als je water drinkt (stilt ook het gevoel).

@Travelgirl33 Zolang het bij twee handjes blijft. Dat is toch niet zo heel erg? Als ik me laat gaan vreet ik een hele zak chips leeg.

@Ttass28 Pijn is fijn! Het geeft je zo'n goed gevoel. Dan weet je dat je wat hebt gedaan haha.

@Misfit23 Net zoals bij travelgirl. Dat valt toch reuze mee? Genieten moet je ook doen. Anders is het leven niets waard.

@Ttass28 Ik werk bij Kruidvat. Als er niemand is dan pikken we wel is een paar snoepjes, maar ik moet me daar echt zo van weerhouden. Die paar tikken wel aan als je dat een aantal keer doet..

@soccergirl24 Leuk dat je ook thuis work-outs doet! Volg je iets of doe je het gewoon vanuit jezelf?
@Boertje037 Ligt er erg aan waar ik zin heb. Ik probeer minimaal 3x p.w. iets van beweging te doen. Niet zo zeer echt harde cardio, maar gewoon dat ik in beweging ben. Daarnaast volg ik nu BBG (3x pw thuis work-outs doen) op maandag, woensdag en vrijdag waarbij je kracht oefent. Dit vind ik zelf wel fijn, omdat je deze oefeningen zó goed voelt en het verschil duidelijk ziet. Hier komen gelijk gewichten etc. bij kijken. De rest van de guide volg ik eigenlijk helemaal niet. En ja. Dat was het wel. Oh, en vooral veel breindenken als cardio.
Hoihoi! Ik doe qua sport minimaal 2 keer per week fitness. Soms is het ook 3 of 4 keer maar ik hou het minimum op 2. Dan doe ik 50/50 qua kracht en cardio.

Vandaag voor de tweede keer geweest dus 3 keer moet deze week zeker wel lukken, zeker aangezien ik vrijdag personeelsdienst heb waar we ook te eten krijgen en ik dus minder goed op kan letten haha.

Vandaag was een prima dag
Vandaag weer goed opgepakt! Netjes aan het mealplan gehouden.

Ook weer het menu voor de komende week gepland en grote boodschappen gedaan vandaag. Geen snaaispul!

Ook eindelijk weer wezen trainen vandaag. Was wel heel lekker weer. Ik doe alleen krachttraining overigens.

Vandaag was een goede dag dus! En ik heb ook echt de motivatie weer te pakken na de misstap van gister!
Goedzo kwatta-katta!

Vraagje.. Waarom alleen krachttraining? Ben ik dan wel benieuwd naar aangezien je dat niet zo super vaak hoort geloof ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven