Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Elfje goed van je.

Wat is het hier stil, iedereen overgestapt naar het nieuwe AAA topic.

Ik heb gister heerlijk geschaatst.

Vanmorgen over gestapt op de soja yoghert, smaakte lekker.

Wat ik door mijn kinderen ben gaan eten is cracotje met Tartex. Dit is een vegetarische smeersel. Is wat pittig en zitten weigen calorieën in .
Ik wilde net een berichtje plaatsen dat t rustig is idd haha!

Wat zijn de voordelen van soja yoghurt tov normale travelgirl?

Ik heb net weer gesport. Deze week gaat eigenlijk wel goed maar ben ongesteld en voel me ontzettend opgeblazen. Heb niet t gevoel dat er iets vanaf is deze week... Dus ben heeeel benieuwd aangezien ik nog niet tussendoor gewogen heb. Nog even afwachten tot maandag haha.

Hoe gaat het met iedereen??
quote:Travelgirl33 schreef op 15 januari 2016 @ 11:07:

Elfje goed van je.

Wat is het hier stil, iedereen overgestapt naar het nieuwe AAA topic.

Ik heb gister heerlijk geschaatst.

Vanmorgen over gestapt op de soja yoghert, smaakte lekker.

Wat ik door mijn kinderen ben gaan eten is cracotje met Tartex. Dit is een vegetarische smeersel. Is wat pittig en zitten weigen calorieën in .We blijven gewoon hier hoor als het om doelen en resultaten gaat. :-)
Hier gaat het best goed. Ik ben alleen zo dom geweest om de volgende ochtend nadat ik friet ophad.. Op de weegschaal te gaan staan, en natuuuuurlijk is mn gewicht dan hoger maar werkt niet goed op mn motivatie.. Maja tot nu toe nog niet echt fout gegaan alleen gaat wat moeizamer
quote:Dana-100 schreef op 14 januari 2016 @ 15:32:

Hi dames,

Vanmiddag eindelijk een nieuwe weegschaal gekocht! De oude was definitief kapot en kon niet meer gemaakt worden. Heb me vandaag gewogen en woog 85,1 Dat betekent dat ik al 2,4 kilo ben afgevallen, wow! Maar goed het begin gaat altijd snel, ben niet meer ongesteld, het is een nieuwe weegschaal etc. maar alles is mooi meegenomen! Heb deze week niet kunnen sporten, na manlief voel ik me ook niet zo lekker. Het feit dat ik daardoor weinig trek heb is een voordeel bij een nadeel haha

Jullie zijn allemaal top bezig en ik ben trots op ons! Over 1,5 week is het blue monday, die gaan we samen verslaan!!!Super goed dana!! Dat is echt wel al veel joh! Hopelijk voel je je snel beter
Dank misfit23! Ben er ook best blij mee! Gister heb ik wel tonijnsteak met een bakje friet gegeten maar verder ga ik me gedragen. Ben zelf niet zo'n friet eter maar manlief wel en die wilde het zó graag... Hopelijk kan ik maandag weer gaan sporten, nu een ontzettende doorgerookte stem mega schor haha. Het heerst geloof ik... Dat van dat drinken herken ik wel hoor, vooral samen met vriendinnen gaan er heel wat wijntjes doorheen haha. En van rode wijn houd ik niet, dus wordt altijd droge witte hihi. Wijntjes zijn verder wel voornamelijk voor het weekend. Ondanks dat gaat wijn zéker hetgeen worden dat ik het meest ga missen mocht ik ooit zwanger raken hahaha.
Vandaag weer hardgelopen. Ik geniet hier echt van. Ik heb ook steeds meer zin om lekker actief bezig te zijn met dingen. Eten gaat op zich prima. Ik merk wel dat ik teveel blijf eten bij het avondeten. Daar moet ik nog wel goed op gaan letten. Voor de rest gaat eigenlijk alles goed.

Hebben jullie de behoefte om ook eetlijstjes te posten zodat we elkaar daarin tips kunnen geven of juist complimenten?
Ohww ik heb geen goede dag vandaag. Ik vind mezelf een beetje zielig en ben veel aan het 'snaaien'. Gelukkig heb ik niets ongezonds in huis maar eet toch meer dan ik eigenlijk mag. Wel gesport dus dat scheelt weer.

Jadoire ja goed idee! Ik schrijf het al elke dag al op in een boekje. Zowiezo een aanrader om goed inzicht in je eigen eetpatroon te krijgen.
Aangezien ik toch de eetmeter invul, is dit mijn lijstje wat ik vandaag heb gegeten. Komen nog 3 koppen koffie zonder suiker en melk bij.

Misfit: Wat betreft de soja yoghert, weer een andere smaak. En minder zuivelproducten. Verder geen voordelen.

Ontbijt

Alpro sojayoghurt 70 kcal

Muesli 148 kcal

Honing 64 kcal

Banaan 95 kcal

377 kcal

Lunch

Brood, vollerkoren 162 kcal

Halfvolle melk 69 kcal

Tartex 33 kcal

Kipfilet, vleeswaar 19 kcal

Filet américain
Weekend! Mijn laatste halve dagje zit erop voor deze week.

Was een pittige week, deze week (dus ga zo even lekker een tukje doen), maar normaal is dat dan altijd voor mij dat ik eten laat gaan. Niet dat ik dan per se heel veel ga snoepen. Ben op zich niet zo'n snoeperd. Maar wel een extra boterham, toch nog een keer opscheppen met avondeten, ontbijt skippen en dan meer tussendoors. Maar... deze week niet Op de appeltaart van van de week na, heb ik me keurig aan mijn menuutje gehouden.

Morgen ga ik met een vriendin de stad in en lekker lunchen. Dat wordt dus wel wat meer aan kcals, maar is ingecalculeerd en dus 's avonds een lekkere lichte maaltijd

Eigenlijk ging deze week heel goed, en ben daar ook erg blij mee! Sporten ook weer gestart, eindelijk. Morgenochtend weer! En eten overall ook gewoon goed. Voelt ook echt wel een beetje als een overwinning, dat ik niet in mijn oude patroon ben teruggevallen. En dit topic helpt zeker daarbij!

Ga nu even slapen, en dan kom ik straks weer bijlezen
quote:edamame schreef op 15 januari 2016 @ 11:37:

[...]

We blijven gewoon hier hoor als het om doelen en resultaten gaat. :-)Eens
Ik heb vandaag weer gesport vanavond eten bij schoonouders die eten toch gezond. Kak de la kak. Het zal vast een stukje vlees van de traiteur zijn ik ben benieuwd.

Ik had een snelle ontbijt omdat ik mijn vriend moest ophalen van schiphol die kwam terug van zakenreis. Een halve avocado, banaan, bleekselderij, spinazie, tarwegras poeder havemout kokos, chiazaad smoothie. In een handige meeneem fles meegenomen.

Gesport daarna even een kopje thee met verse munt en honing gemaakt. En daarna geluncht met een gebakken eitje met tomaat en een geroosterd speltbroodje. Dat was mijn schema voor vandaag nu even de was opvouwen bed opmaken voordat ik ga.

Goed bezig dames trots op ons groepje.
Nou Ttass je ziet er goed uit zeg! Je kan zien dat je goed bezig bent
quote:Boertje037 schreef op 15 januari 2016 @ 15:26:

Nou Ttass je ziet er goed uit zeg! Je kan zien dat je goed bezig bent

was het maar waar

Deze ava past meer bij hoe ik me nu voel. Die andere was te zielig.
quote:kwatta-katta schreef op 15 januari 2016 @ 13:35:

Weekend! Mijn laatste halve dagje zit erop voor deze week.

Was een pittige week, deze week (dus ga zo even lekker een tukje doen), maar normaal is dat dan altijd voor mij dat ik eten laat gaan. Niet dat ik dan per se heel veel ga snoepen. Ben op zich niet zo'n snoeperd. Maar wel een extra boterham, toch nog een keer opscheppen met avondeten, ontbijt skippen en dan meer tussendoors. Maar... deze week niet Op de appeltaart van van de week na, heb ik me keurig aan mijn menuutje gehouden.

Morgen ga ik met een vriendin de stad in en lekker lunchen. Dat wordt dus wel wat meer aan kcals, maar is ingecalculeerd en dus 's avonds een lekkere lichte maaltijd

Eigenlijk ging deze week heel goed, en ben daar ook erg blij mee! Sporten ook weer gestart, eindelijk. Morgenochtend weer! En eten overall ook gewoon goed. Voelt ook echt wel een beetje als een overwinning, dat ik niet in mijn oude patroon ben teruggevallen. En dit topic helpt zeker daarbij!

Ga nu even slapen, en dan kom ik straks weer bijlezen Ik ga ook morgen shoppen met vriendlief ze zeggen dat het topsport is shoppen ik ben benieuwd wat er in de winkels hangen het schijnt dat het sale is. We zien wel. Je bent goed bezig en je hebt het door zodra je een stukje appeltaart of een andere caloriebom eet betekent het hard sporten en de rest van de dag opletten met wat je eet zo compenseer je het.
Hey dames

Ttass leuk schopen have fun

Ik heb op het hoesten na een goede dag ook kwa eten vanmorgen noten met tomaat komkommer

Lunch had ik scrumbeld egg alleen dan een vege van versie van tofu.lekker

En bakje plantaardig yoghurt net als middag augurken uitjes en 2 zon nature reepjes en heb ook tussendoor vanmorgen appel en twee mandarijn en alleen maar thee

Iedereen een fijn weekend
Hier heb ik nog wat motivatie filmpje touwtje springen.

http://youtu.be/R4ON6rYTNkM
Tass wat een verandering. Je kunt zien dat het gezond eten veel met je doet haha!

Meiden. Wat hebben jullie perfecte lijstjes zeg. Ik ben jaloers. Zo gezond kan ik nog niet eens één dag eten haha. Er gebeurd altijd wel iets met mijn tussendoortjes of het avondeten wat ik zelf niet in de hand heb. Maar ik moet jullie ook zeker mijn complimenten geven qua volhouden en de gezelligheid hier. Your doing great girls! Keep that spirit! :D

Ik kan mijn energie direct weer kwijt aan 'vrolijke' klanten yaay.
Ik begin 's ochtends met mager kwark en fruit

en gelijk 2 glazen water en thee en 's middags 2 broodjes met gekookt ei of ik maak havermout pannenkoekjes of wrap met tonijn salade er tussen en tussendoor rijstwafel of appels of cherry tomaatjes en s avonds verschilt gister had ik rijst met roerbakgroente en garnalen. en ik heb deze week 5x gesport en vandaag voor de 6de keer zondag altijd rust geen gesport.

Vanavond heb ik voor voetbal een teamuitje gaan we naar de wok restaurant dus zal daar ook wel wat zondigen maar mag wel een keer en daarna op stap dus ben benieuwd.
het leven is een groot feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen
Sochtends eet ik vaak yoghurt met fruit of havermout met melk. Smiddags brood met beleg (wel gezond maar niet te streng) houd van dun laagje saus erbij, ik eet vaak op mijn werk ( lunchroom keuken) dus kan van alles pakken. Savonds kook ik zo gezond mogelijk maar kan ook van alles zijn.. Aardappelen, rijst, pasta etc
Oeioeioei.. Gisteren op het personeelsfeest toch iets meer gedronken dan gepland

Rest van de dag was wel goed..

Vanochtend weer vrolijk op de gezonde tour verder. Ontbeten met yoghurt en muesli. Tussen de middag verse tomatensoep met een boterham. Tussendoor wat zilveruitjes en augurk. Vanavond een kipstoofpotje met krieltjes. Daarna een feestje. Ga in ieder geval niet drinken en heb er rekening mee gehouden dat k wel n hapje kan pakken van tafel. Dus zou goed moeten gaan
Hoe is jullie weekend verlopen, dames?

Hier ging het best goed. Benieuwen of de weegschaal het er morgen mee eens is. :-)
Hi allemaal! goed weekend gehad?

Ik ben voor het eerst weer uitgegaan en 4 glazen wijn op, hele dag netjes weinig gegeten dus oeei lekker teut. Kleine sliep bij m'n moeder en ik 'moest om 2 uur thuis' zijn haha, anders waren het er zeker meer geworden. Heb net gegoogeld hoeveel kcal er in een glas witte wijn zitten en valt wel mee

Ik heb 3 keer gesport deze week dus hoop op goed resultaat!

Edamame nog wat leuks gedaan?
heel slecht, ben helemaal los gegaan had wel een heel gezellig weekend bij me beste vriend in Brabant met als hoofd knaller naar de Efteling morgen weer fit en fruitig
Zo dan, ik zal vanaf nu echt mee gaan schrijven en er ook echt voor gaan. Mijn stargewicht klopt niks meer van, ben best nog aangekomen afgelopen week

Morgen eerst maar eens gaan sporten, dat is het eerste begin.

Is toch niet slecht nijntje? Gewoon genoten omdat het kan. Morgen gewoon weer oppakken en dan is er niets aan de hand!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven