Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat mijn leeftijd niet is toegevoegd ik

Word 23 januari 34 schrijf dat maar op want anders moet het weer aangepast worden

Ben nu moe en merk dat ik gevoelig voor snoepen ben nu maar moet zeggen redelijk onder controle
Aangepast
quote:Ttass28 schreef op 12 januari 2016 @ 09:09:

Gefixt staat iedereen er nu in? we missen van een paar de leeftijd.

Bij mij mag je 34 neerzetten.

Even over het overzichtje (en het is maar een voorstel hoor) maar is het niet overzichtelijker om de volgorde van de kolommen aan te passen in "Lengte - Streefgewicht - Startgewicht - Huidig gewicht - Afgevallen" zodat je het startgewicht en huidig gewicht naast elkaar hebt?
Top! Ja in principe wel alleen het is echt pokkewerk om het nu nog aan te passen haha.

Ohhh heb honger vandaag!
Ik sta in de tabel

Alleen is mijn huidig gewicht 79 i.p.v. 97

Ik ga er vanaf nu helemaal voor, had nog een paar nieuwjaarsrecepties. Vanmorgen al naar de sportschool geweest,dus ik zeg goed bezig!

Ik zag al mooie resultaten voorbij komen, dus we gaan goehoed!!
Ik kan het nu zelf aanpassen als er geen nieuwe aanmedlingen zijn misfit geweldig gedaan topper!

Aaw meid honger misschien een appeltje of een ei helpt ook goed.heb ik weinig last van vandaag
quote:Lotus_lou schreef op 11 januari 2016 @ 21:16:

[...]

Ik heb mijn gegevens er ook nog even in gezet. Hoop dat ik het goed gedaan heb.

Wat zijn jullie goed bezig! Merk bij mijzelf dat ik het wel erg lastig vind om niet te veel te snoepen. Hou erg veel van chips en chocolade, heeft iemand toevallig tips? Vooral s avonds voor de tv heb ik het echt heel er moeilijk. Ben niet de enige hier in huis dus er is altijd wel wat te vinden. Als k alleen zou zijn, haalde ik het gewoon niet in huis.Zijn snack a jacks niet wat voor je? Hebben ze nu ook in chocolade smaak.
En over de hoeveel calorieën . Ik heb idd een baan waarbij je de heledag staat en loopt.
Hebben jullie ook last van hoofdpijn ?

Ik heb gewerkt vandaag en erna een killer work out gedaan

Sta net bij de bieb kreeg me toch hoofdpijn zal wel afkick suiker zijn maar zo plotseling?

Of misschien wil ik teveel?

Ik heb nu maar met kopje thee op de bank gezet even bijkomen
quote:Elfje33 schreef op 12 januari 2016 @ 15:03:

Sta net bij de bieb kreeg me toch hoofdpijn zal wel afkick suiker zijn maar zo plotseling?

Ik heb nu maar met kopje thee op de bank gezet even bijkomenJa dat heb ik ook, ook even een workout gedaan vanmorgen. Komt door suiker en je lichaam moet wennen dat het minder calorieën/suiker krijgt de energie komt nu ook niet meer uit suiker.
quote:Elfje33 schreef op 12 januari 2016 @ 15:03:

Ik heb nu maar met kopje thee op de bank gezet even bijkomenveeeel drinken!
Ik krijg t voornamelijk als k weinig koolhydraten eet.
quote:edamame schreef op 12 januari 2016 @ 10:13:

[...]

Geinig artikel. Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen. Je hoort/leest vaak dat je beter maar 1x per week weegt omdat het zou demotiveren. Persoonlijk motiveert het mij juist om tussendoor ook te wegen, bijvoorbeeld om de dag. Enerzijds bewaak ik zo mijn vordering (gaat het nog de goede kant op?) maar motiveert het ook (weer wat eraf!) en anderzijds geeft met mij ook op tijd aan wanneer ik strenger moet zijn op mijzelf. Volgens de "regels" is dat dus niet goed. Ben ik de enige die zo redeneert?

Heel veel mensen denken zo, dus nee je bent niet de enige

Je moet er wel tegen kunnen denk ik, om dagelijks of om de dag te wegen. Er zijn allerlei redenen waarom je een keer wat meer weegt (dag tevoren meer zout gegeten, veel gedronken, hormonen) en die natuurlijke schommelingen (die dus in feite niets met wel of niet afvallen te maken hebben) moet je wel juist kunnen interpreteren. Dus niet na een dorstige ochtend extra streng worden omdat je wat meer weegt.

Ik weet van mezelf dat ik dat niet goed kan, en weeg dus ook max 1 keer per week. En meer nog kijk ik naar maten (taille en heup), wat daar gebeurt. Dat zegt voor mij veel meer dan gewicht. Zeker met sporten (krachttraining) merk ik daarin veel sneller progressie dan in afvallen in gewicht.

Maar als je dat wel kan (omgaan met die schommelingen) dan is het niet erg denk ik.
quote:Boertje037 schreef op 12 januari 2016 @ 15:10:

[...]

veeeel drinken!

Inderdaad! Veel drinken helpt vaak goed tegen hoofdpijn.

Als je je eten verandert (en misschien meer gaat sporten), dan moet je lichaam daaraan wennen. En ik denk ook dat de afvalstoffen van het afvallen ook invloed hebben op hoofdpijn. Zorgen dat je genoeg water of thee drinkt, en dat scheelt al een hoop. Bij mij dan
quote:_helly_ schreef op 12 januari 2016 @ 14:55:

En over de hoeveel calorieën . Ik heb idd een baan waarbij je de heledag staat en loopt.Dacht ik al! Scheelt zoveel, of je de hele dag op de been bent, of op een stoel zit!
Vanmiddag was ik slappe hap...

Er was traktatie op het werk en ik heb een stuk taart genomen... Was het niet van plan, maar toen het er stond kon ik me dus toch niet tegenhouden te nemen. Balen!!!
Kwatta

Ja dat is dan balen maar gewoon doorgaan misstap kan gebeuren

Volgende keer ben je vast sterker om nee te zéggen
quote:kwatta-katta schreef op 12 januari 2016 @ 15:57:

Vanmiddag was ik slappe hap...

Er was traktatie op het werk en ik heb een stuk taart genomen... Was het niet van plan, maar toen het er stond kon ik me dus toch niet tegenhouden te nemen. Balen!!!Ja balen ja is niet erg dan hou je de rest van de week in.
Hier ging het goed vandaag. Ontbijt en lunch yoghurt met muesli, noten pure chocolade g getennist. Tussendoor wortels en 2 mandarijnen. Heb het nu tijdens het eten maken wel even zwaar. Misschien te weinig gegeten ? Heb een zittend beroep. Wel 10 tot 15 kopjes thee gedronken vandaag.

Morgen weer Veenstra brood eten tussen de middag. Neig naar 4 broodjes. Vind dat zoo lekker, maar hou me in tot 2.

Vanavond zuurkool met rookworst.
Hier ging werd ik gisteravond verleid. Er lag een doos mix nootjes naast me , Vriendlief had deze gepakt. Heb 2 handjes genomen. Maar voelde me wel schuldig.Overdag gaat het goed, heb wel veel last van een honger gevoel.
tis geen goeie week voor mij.. ben niet afgevallen en heb vandaag een spier verrekt in de sportschool
Elfje en Ttass, jullie hebben helemaal gelijk. Balen maar moet gewoon weer door. Dat weet ik, maar vind ik dan toch ook wel lastig. Kan dan echt in dat balen blijven hangen. Maar we pakken de draad weer op, en ga verder gewoon mijn week menu weer volgen zoals gepland.

Nijntje: Wat een pech! Heb je veel pijn van je spier? Wel goed laten herstellen hoor! Beterschap!

Travelgirl: Balen he, ik snap hoe je je voelt. Maar net als voor mij, ook voor jou: Loslaten en doorgaan. Gewoon de draad weer oppakken. Voor hongergevoel kun je misschien wat rauwkost tussendoor eten. Tomaatje, komkommer, paprika, ofzo. Dat helpt mij vaak wel tegen trek.
het valt mee, tis net naast mijn schouderblad had al een warme douche genomen en even aan vriendlief vragen of hij me kan masseren komt goed
Precies 1 kilo eraf. Ik ben tevreden
quote:nijntje021 schreef op 12 januari 2016 @ 20:21:

tis geen goeie week voor mij.. ben niet afgevallen en heb vandaag een spier verrekt in de sportschoolAi pijnlijk ik heb ook erg last van mijn spieren zelfs van spieren die ik niet kende been en bilspier haha maar het is pijnlijk ik hoop dat ik morgen niet stijf ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven