Napraattopic 51
woensdag 6 januari 2016 om 15:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 13 januari 2016 om 19:58
Hachee kan je toch invriezen? Zou ik toch proberen. Doe ik ook met curry. Maak ik een heel grote pan en dan in kleine porties in de vriezer. Idem met een hartige taart.
Met dat koude weer ook wel lekker. Aardappel puree is zo gemaakt.
Kruiden pluk ik morgen wel. Vaak gaan beestjes schuilen in een lekkere bos kruiden.
(Herten zijn dus ook vleeseters. Die wassen en spoelen het gras niet. Ik kan me niet voorstellen dat ze nooit beestjes daar in hebben. )
Met dat koude weer ook wel lekker. Aardappel puree is zo gemaakt.
Kruiden pluk ik morgen wel. Vaak gaan beestjes schuilen in een lekkere bos kruiden.
(Herten zijn dus ook vleeseters. Die wassen en spoelen het gras niet. Ik kan me niet voorstellen dat ze nooit beestjes daar in hebben. )
woensdag 13 januari 2016 om 20:00
woensdag 13 januari 2016 om 20:16
quote:Star schreef op 13 januari 2016 @ 20:00:
[...]
Heb je de docu 5 years ook opgenomen van de week? Leuker dan DWDD.
Nee, maar daar ga ik even naar zoeken. Ik zie dat die een herhaling is.
Ik ga BRT en Canvas en de Duitsers even in de gaten houden.
Bedankt voor de tip.
Ik heb trouwens ook de CD China Girl. Veeeel CD's....
Ik heb meer dan ik dacht. Maar Lucky Tv van gisteren was mooi.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/352009
In DWDD was een discussie over statistieken en criminaliteit. Publiek kon het niet meer volgen.
Het ging over een inschatting. Ik volg het maar half, maar je kan er soms wel leuke ideeën uit halen.
[...]
Heb je de docu 5 years ook opgenomen van de week? Leuker dan DWDD.
Nee, maar daar ga ik even naar zoeken. Ik zie dat die een herhaling is.
Ik ga BRT en Canvas en de Duitsers even in de gaten houden.
Bedankt voor de tip.
Ik heb trouwens ook de CD China Girl. Veeeel CD's....
Ik heb meer dan ik dacht. Maar Lucky Tv van gisteren was mooi.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/352009
In DWDD was een discussie over statistieken en criminaliteit. Publiek kon het niet meer volgen.
Het ging over een inschatting. Ik volg het maar half, maar je kan er soms wel leuke ideeën uit halen.
woensdag 13 januari 2016 om 20:17
Hoera voor de Sidmobile.
We zijn sinds kort werk aan het maken van doschtertjes zindelijkheid. En dat heeft nogal voeten in aarde want ze is in principe al zindelijk: Ongelukjes als ze de luier niet aanheeft gebeuren nauwelijks meer, maar als ze iets voelt aankomen eist ze een luier. Potje of wc komen 'morgen' (we hadden haar nooit dat woord moeten leren).
Blijkt dat ze op de crèche al weken, zo niet maanden op de wc gaat
We zijn sinds kort werk aan het maken van doschtertjes zindelijkheid. En dat heeft nogal voeten in aarde want ze is in principe al zindelijk: Ongelukjes als ze de luier niet aanheeft gebeuren nauwelijks meer, maar als ze iets voelt aankomen eist ze een luier. Potje of wc komen 'morgen' (we hadden haar nooit dat woord moeten leren).
IMHO
woensdag 13 januari 2016 om 20:20
quote:GrimbleGrumble schreef op 13 januari 2016 @ 20:17:
Hoera voor de Sidmobile.
Blijkt dat ze op de crèche al weken, zo niet maanden op de wc gaat Tip: "oeioei, we zijn de luiers vergeten/kwijt/opgegeten door een geit"
Hoera voor de Sidmobile.
Blijkt dat ze op de crèche al weken, zo niet maanden op de wc gaat Tip: "oeioei, we zijn de luiers vergeten/kwijt/opgegeten door een geit"
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 13 januari 2016 om 20:20
Hoera voor de Sidmobile.
Kinderen zijn nare wezens.
Hoera voor de Sidmobile.
Kinderen zijn nare wezens.
woensdag 13 januari 2016 om 20:23
Hoera voor de Sidmobile.
Blijkt dat ze op de crèche al weken, zo niet maanden op de wc gaat haha ze heeft jullie mooi bij de poot
Hoera voor de Sidmobile.
Blijkt dat ze op de crèche al weken, zo niet maanden op de wc gaat haha ze heeft jullie mooi bij de poot
I like being a mess. It's who I am.