Napraattopic 51
woensdag 6 januari 2016 om 15:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 13 januari 2016 om 21:07
Misschien filmpje met kinderen die plassen op een WC afspelen (repeat)
Of een bordje met een kindje dat op een WC zit ophangen. Zijn die er wel?
Maar met zoeken op die Five years kom ik op deze uit: Alleen de 2e heb ik niet. Wel een aantal andere.
We are very excited that these vinyl re-issues are finally going to be available for you to hear but we have some important news that relates to these records, so please do keep reading…
“In just five years [Gabriel] had built a solo canon to rival Bowie himself” – Classic Rock
http://petergabriel.com/news/double-lp- ... -released/
Of een bordje met een kindje dat op een WC zit ophangen. Zijn die er wel?
Maar met zoeken op die Five years kom ik op deze uit: Alleen de 2e heb ik niet. Wel een aantal andere.
We are very excited that these vinyl re-issues are finally going to be available for you to hear but we have some important news that relates to these records, so please do keep reading…
“In just five years [Gabriel] had built a solo canon to rival Bowie himself” – Classic Rock
http://petergabriel.com/news/double-lp- ... -released/
woensdag 13 januari 2016 om 21:08
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 januari 2016 @ 21:03:
[...]
Mwah, dat heb ik ook een tijdje gedaan toen ik de thuisblijfmoeder uithing. Een mens moet toch wat he, en ik vond het wel leuk ook. Vooral de schoolbibliotheek, dat was echt mijn kindje. Maar ik heb er nooit rondgelopen alsof de hele school van mij was, dat liet ik aan de klassenmoeders over .Toevallig, de biebmoeders hier zijn gewoon leuk en aardig, van de klassenmoeders krijg ik acuut jeuk en vlekken ;D
[...]
Mwah, dat heb ik ook een tijdje gedaan toen ik de thuisblijfmoeder uithing. Een mens moet toch wat he, en ik vond het wel leuk ook. Vooral de schoolbibliotheek, dat was echt mijn kindje. Maar ik heb er nooit rondgelopen alsof de hele school van mij was, dat liet ik aan de klassenmoeders over .Toevallig, de biebmoeders hier zijn gewoon leuk en aardig, van de klassenmoeders krijg ik acuut jeuk en vlekken ;D
woensdag 13 januari 2016 om 21:18
woensdag 13 januari 2016 om 21:27