Napraattopic 51
woensdag 6 januari 2016 om 15:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 13 januari 2016 om 21:48
quote:Star schreef op 13 januari 2016 @ 20:40:
Ik vind het Grimblekind erg grappig Dat vindt ze zelf ook. Kan echt dubbel om zichzelf liggen. Ze is sowieso erg vol van zichzelf. Het mooiste van de Bowievoorstelling vond ze de gang met spiegels in het Groninger museum - wat heeft ze zichzelf daar staan bewonderen.
Ik vind het Grimblekind erg grappig Dat vindt ze zelf ook. Kan echt dubbel om zichzelf liggen. Ze is sowieso erg vol van zichzelf. Het mooiste van de Bowievoorstelling vond ze de gang met spiegels in het Groninger museum - wat heeft ze zichzelf daar staan bewonderen.
IMHO
woensdag 13 januari 2016 om 21:53
quote:GrimbleGrumble schreef op 13 januari 2016 @ 21:48:
[...]
Dat vindt ze zelf ook. Kan echt dubbel om zichzelf liggen. Ze is sowieso erg vol van zichzelf. Het mooiste van de Bowievoorstelling vond ze de gang met spiegels in het Groninger museum - wat heeft ze zichzelf daar staan bewonderen.
[...]
Dat vindt ze zelf ook. Kan echt dubbel om zichzelf liggen. Ze is sowieso erg vol van zichzelf. Het mooiste van de Bowievoorstelling vond ze de gang met spiegels in het Groninger museum - wat heeft ze zichzelf daar staan bewonderen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
woensdag 13 januari 2016 om 22:23
woensdag 13 januari 2016 om 22:26
quote:Nouschi schreef op 13 januari 2016 @ 22:23:
Ik vind het leuk, zo'n vivawoordtopicverkiezing. Niks mis mee toch dat Kitty hem iedere keer upt? Anders komt er niks in te staan, want dan vergeet iedereen het.Maar is het nu afgelopen? Heeft het ijsje het niet gehaald?
Ik vind het leuk, zo'n vivawoordtopicverkiezing. Niks mis mee toch dat Kitty hem iedere keer upt? Anders komt er niks in te staan, want dan vergeet iedereen het.Maar is het nu afgelopen? Heeft het ijsje het niet gehaald?
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 13 januari 2016 om 22:28
quote:doornroosje9 schreef op 13 januari 2016 @ 22:26:
[...]
Maar is het nu afgelopen? Heeft het ijsje het niet gehaald?Nee het handijsje staat op de tweede plaats denk ik. Piemelfriemel is het geworden.
[...]
Maar is het nu afgelopen? Heeft het ijsje het niet gehaald?Nee het handijsje staat op de tweede plaats denk ik. Piemelfriemel is het geworden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 13 januari 2016 om 22:30
woensdag 13 januari 2016 om 22:34
woensdag 13 januari 2016 om 22:38
woensdag 13 januari 2016 om 22:39
woensdag 13 januari 2016 om 22:40