Napraattopic 51
woensdag 6 januari 2016 om 15:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 14 januari 2016 om 07:09
quote:Solomio schreef op 14 januari 2016 @ 07:05:
[...]
Ik blijf natuurlijk gewoon thuis, nog beter. Maar dat merken ze pas als ze met z'n allen op de Malediven zitten.Je reis is al geregeld inclusief de sterke mannen die jou zullen begeleiden naar schiphol .
[...]
Ik blijf natuurlijk gewoon thuis, nog beter. Maar dat merken ze pas als ze met z'n allen op de Malediven zitten.Je reis is al geregeld inclusief de sterke mannen die jou zullen begeleiden naar schiphol .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
donderdag 14 januari 2016 om 07:09
quote:Solomio schreef op 14 januari 2016 @ 06:56:
[...]
Ik heb inmiddels begrepen dat er nogal wat mensen meegaan, dus ik denk dat ik vooral heel sociaal zal moeten gaan doen. Maar dat is natuurlijk geen probleem, ik ben een echt mensenmens. Ik ga de eerste week nog even naar Lapland en dan kom ik daarna opwarmen. Van mij heb je geen last, hooguit wat na-klappertanden.
[...]
Ik heb inmiddels begrepen dat er nogal wat mensen meegaan, dus ik denk dat ik vooral heel sociaal zal moeten gaan doen. Maar dat is natuurlijk geen probleem, ik ben een echt mensenmens. Ik ga de eerste week nog even naar Lapland en dan kom ik daarna opwarmen. Van mij heb je geen last, hooguit wat na-klappertanden.
donderdag 14 januari 2016 om 07:10
donderdag 14 januari 2016 om 07:11
quote:Kia-Ora schreef op 14 januari 2016 @ 07:09:
[...]
Je reis is al geregeld inclusief de sterke mannen die jou zullen begeleiden naar schiphol .Niet zo wanhopig, jullie kunnen het daar ook best gezellig hebben zonder mij.
[...]
Je reis is al geregeld inclusief de sterke mannen die jou zullen begeleiden naar schiphol .Niet zo wanhopig, jullie kunnen het daar ook best gezellig hebben zonder mij.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 14 januari 2016 om 08:56
donderdag 14 januari 2016 om 08:59
quote:hatsetats schreef op 14 januari 2016 @ 06:49:
Mogguh. Gebadderd, gegeten, strak in de verf en nog steeds in badjas tyerwijl ik over een kwartier n de auto moet zitten. Stomme pinterest Pinterest is zo fijn. Denk alleen dat ik er meer op zit te pinnen dan dat ik al die pins ook echt doe of maak.
Mogguh. Gebadderd, gegeten, strak in de verf en nog steeds in badjas tyerwijl ik over een kwartier n de auto moet zitten. Stomme pinterest Pinterest is zo fijn. Denk alleen dat ik er meer op zit te pinnen dan dat ik al die pins ook echt doe of maak.
donderdag 14 januari 2016 om 09:02
quote:Ttass28 schreef op 14 januari 2016 @ 07:08:
Ik las net een stuk op facebook dat er heel veel vacatures vrij zijn in het basis onderwijs. Ik kon me nog heugen dat er veel meesters en juffen eruit werden gegooid paar jaar geleden. Zijn er dan meer scholen gekomen of is de oude garde met pensioen.Tja, misschien toch maar eens nieuws lezen?
Ik las net een stuk op facebook dat er heel veel vacatures vrij zijn in het basis onderwijs. Ik kon me nog heugen dat er veel meesters en juffen eruit werden gegooid paar jaar geleden. Zijn er dan meer scholen gekomen of is de oude garde met pensioen.Tja, misschien toch maar eens nieuws lezen?