Napraattopic 51

06-01-2016 15:19 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Met pinterest kan je plaatjes opslaan, heel handig, soort van externe back up van al het moois wat ik zie. Je kan de plaatjes ordenen in mappen en deze ook op prive zetten.
quote:yasmijn schreef op 14 januari 2016 @ 09:22:

[...]

Ik ben daar nog nooit geweest. Wat kun je daar doen?Er staan allemaal pin's op. Mooie mannen, recepten met beschrijving, mooie dingen om te hebben of zelf te maken. Tips en trucks voor in huis. Eigenlijk alles wat je wil. En die kan je dan pinnen/bewaren zodat je een mapje hebt met al dat mooi en zo makkelijk kan terug vinden en bekijken.
quote:yasmijn schreef op 14 januari 2016 @ 09:22:

[...]

Ik ben daar nog nooit geweest. Wat kun je daar doen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Veinrender schreef op 14 januari 2016 @ 09:13:

[...]

sorry? vanwaar deze reactie?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-01-2016 10:35
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 januari 2016 @ 09:23:

Ik dacht altijd dat napraten over viva forum gebeurde op alle geheime fora die buiten viva opgericht zijn. Maar app is natuurlijk veel makkelijker. Ow bestaan die nog dan?
Ik dacht dat FB ook zo'n mooi medium is om lekker na na na te praten?

Maar een wap is echt nog veel handiger.
Ik :hartje: pinterest. Haal er vooral quotes weg, recepten en natuurlijk plaatjes van lekkere mannen en vrouwen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Veinrender schreef op 14 januari 2016 @ 09:13:

[...]Ben eigenlijk wel benieuwd naar dat vreemde stuk. Ttas plak het eens?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-01-2016 10:36
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
quote:Ttass28 schreef op 14 januari 2016 @ 09:35:

[...]

sorry? vanwaar deze reactie?

Laat het gaan. Hap nou gewoon eens een keer niet. Hij zit er op te wachten dat je reageert dan Kan hij er nog even een schepje bovenop doen. Als je het gewoon negeert is ie uitgeluld.

Loep even, deze ' nieuwe' forummer doet niks anders dan zeiken op iedereen.
quote:Sid-returns schreef op 14 januari 2016 @ 09:43:

[...]

Laat het gaan. Hap nou gewoon eens een keer niet. Hij zit er op te wachten dat je reageert dan Kan hij er nog even een schepje bovenop doen. Als je het gewoon negeert is ie uitgeluld.

Loep even, deze ' nieuwe' forummer doet niks anders dan zeiken op iedereen.het is blijkbaar een forummer die ons al kent van hier ik ben zo benieuwd wie het is al heb ik mijn vermoedens.
Nieuwe reden om een afspraak met je verkering af te zeggen:

De hond, waarvoor geen oppas is, verhaart en mag daarom niet mee in de auto, dús gaat de ontmoeting niet door.

De hond verhaart.....

quote:Goede-Fee schreef op 14 januari 2016 @ 09:40:

[...]

Ben eigenlijk wel benieuwd naar dat vreemde stuk. Ttas plak het eens?http://www.metronieuws.nl ... eesters-en-juffen-gezocht
quote:Eleonora-1 schreef op 14 januari 2016 @ 09:50:

De hond, waarvoor geen oppas is, verhaart en mag daarom niet mee in de auto, dús gaat de ontmoeting niet door.

De hond verhaart.....

De hond verhaart.....

Nog erger, de verjaardag samen vieren gaat daardoor niet door.
Op de smoezenlijst er mee.

O nee, dat is alleen voor vreemdgangers.
Ik begrijp het wel hoor, ik wil ook geen verharende hond in mijn auto.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Soms ... zie ik ineens de voordelen van polygamie.

Dochter kwam 45 minuten geleden huilend thuis. Aangereden. Gelukkig mankeert ze niks, maar ze zat helemaal te shaken en de fiets doet het niet meer. En ze heeft toetsweek. Dus ik snel naar de fietsenmaker voor een leenfiets. Kom ik terug - nog steeds tranen. Dus ik belde school maar af.

Zie ik dat er ondertussen een voicemail is ingesproken. Mentor van de oudste. Zoon had op school aanvallen en is platgespoten. Dik een half uur hiervandaan. Gelukkig gaat het inmiddels weer, maar na één cluster, volgen er altijd meer. Dus zal ik hem waarschijnlijk ergens vandaag op moeten halen.

En over een uurtje moet ik met de jongste naar weer een andere stad, de andere kant op, voor belangrijke, urenlange testen.

Kortom: we komen twee vrouwen tekort.
yette
quote:Goede-Fee schreef op 14 januari 2016 @ 09:36:

[...]

Ow bestaan die nog dan?Ik weet het niet, ben geen ingewijde
quote:Sid-returns schreef op 14 januari 2016 @ 09:43:

[...]

Loep even, deze ' nieuwe' forummer doet niks anders dan zeiken op iedereen.Ik ben vrij vandaag, dus ik hoop eigenlijk dat ie een topic opent over de zweer op het forum.
quote:yette schreef op 14 januari 2016 @ 10:06:

Soms ... zie ik ineens de voordelen van polygamie.

Dochter kwam 45 minuten geleden huilend thuis. Aangereden. Gelukkig mankeert ze niks, maar ze zat helemaal te shaken en de fiets doet het niet meer. En ze heeft toetsweek. Dus ik snel naar de fietsenmaker voor een leenfiets. Kom ik terug - nog steeds tranen. Dus ik belde school maar af.

Zie ik dat er ondertussen een voicemail is ingesproken. Mentor van de oudste. Zoon had op school aanvallen en is platgespoten. Dik een half uur hiervandaan. Gelukkig gaat het inmiddels weer, maar na één cluster, volgen er altijd meer. Dus zal ik hem waarschijnlijk ergens vandaag op moeten halen.

En over een uurtje moet ik met de jongste naar weer een andere stad, de andere kant op, voor belangrijke, urenlange testen.

Kortom: we komen twee vrouwen tekort.

Is er niet 1 partner die je kan helpen of ben je alleen?

En verder
Dank je, Bankje.

(rijmt!)
Dat is wel veel Yette! Sterkte!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 januari 2016 @ 10:11:

[...]

Ik weet het niet, ben geen ingewijde

De hond verhaart.....

Ik zet hem vast in mijn smoezenboek,altijd handig..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven