Napraattopic 51
woensdag 6 januari 2016 om 15:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 14 januari 2016 om 09:28
quote:yasmijn schreef op 14 januari 2016 @ 09:22:
[...]
Ik ben daar nog nooit geweest. Wat kun je daar doen?Er staan allemaal pin's op. Mooie mannen, recepten met beschrijving, mooie dingen om te hebben of zelf te maken. Tips en trucks voor in huis. Eigenlijk alles wat je wil. En die kan je dan pinnen/bewaren zodat je een mapje hebt met al dat mooi en zo makkelijk kan terug vinden en bekijken.
[...]
Ik ben daar nog nooit geweest. Wat kun je daar doen?Er staan allemaal pin's op. Mooie mannen, recepten met beschrijving, mooie dingen om te hebben of zelf te maken. Tips en trucks voor in huis. Eigenlijk alles wat je wil. En die kan je dan pinnen/bewaren zodat je een mapje hebt met al dat mooi en zo makkelijk kan terug vinden en bekijken.
donderdag 14 januari 2016 om 09:43
quote:Ttass28 schreef op 14 januari 2016 @ 09:35:
[...]
sorry? vanwaar deze reactie?
Laat het gaan. Hap nou gewoon eens een keer niet. Hij zit er op te wachten dat je reageert dan Kan hij er nog even een schepje bovenop doen. Als je het gewoon negeert is ie uitgeluld.
Loep even, deze ' nieuwe' forummer doet niks anders dan zeiken op iedereen.
[...]
sorry? vanwaar deze reactie?
Laat het gaan. Hap nou gewoon eens een keer niet. Hij zit er op te wachten dat je reageert dan Kan hij er nog even een schepje bovenop doen. Als je het gewoon negeert is ie uitgeluld.
Loep even, deze ' nieuwe' forummer doet niks anders dan zeiken op iedereen.
donderdag 14 januari 2016 om 09:50
quote:Sid-returns schreef op 14 januari 2016 @ 09:43:
[...]
Loep even, deze ' nieuwe' forummer doet niks anders dan zeiken op iedereen.het is blijkbaar een forummer die ons al kent van hier ik ben zo benieuwd wie het is al heb ik mijn vermoedens.
[...]
Loep even, deze ' nieuwe' forummer doet niks anders dan zeiken op iedereen.het is blijkbaar een forummer die ons al kent van hier ik ben zo benieuwd wie het is al heb ik mijn vermoedens.
donderdag 14 januari 2016 om 09:52
quote:Goede-Fee schreef op 14 januari 2016 @ 09:40:
[...]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar dat vreemde stuk. Ttas plak het eens?http://www.metronieuws.nl ... eesters-en-juffen-gezocht
[...]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar dat vreemde stuk. Ttas plak het eens?http://www.metronieuws.nl ... eesters-en-juffen-gezocht
donderdag 14 januari 2016 om 09:54
quote:Eleonora-1 schreef op 14 januari 2016 @ 09:50:
Nieuwe reden om een afspraak met je verkering af te zeggen:
De hond, waarvoor geen oppas is, verhaart en mag daarom niet mee in de auto, dús gaat de ontmoeting niet door.
De hond verhaart.....
Nog erger, de verjaardag samen vieren gaat daardoor niet door.
Nieuwe reden om een afspraak met je verkering af te zeggen:
De hond, waarvoor geen oppas is, verhaart en mag daarom niet mee in de auto, dús gaat de ontmoeting niet door.
De hond verhaart.....
Nog erger, de verjaardag samen vieren gaat daardoor niet door.
donderdag 14 januari 2016 om 10:06
Soms ... zie ik ineens de voordelen van polygamie.
Dochter kwam 45 minuten geleden huilend thuis. Aangereden. Gelukkig mankeert ze niks, maar ze zat helemaal te shaken en de fiets doet het niet meer. En ze heeft toetsweek. Dus ik snel naar de fietsenmaker voor een leenfiets. Kom ik terug - nog steeds tranen. Dus ik belde school maar af.
Zie ik dat er ondertussen een voicemail is ingesproken. Mentor van de oudste. Zoon had op school aanvallen en is platgespoten. Dik een half uur hiervandaan. Gelukkig gaat het inmiddels weer, maar na één cluster, volgen er altijd meer. Dus zal ik hem waarschijnlijk ergens vandaag op moeten halen.
En over een uurtje moet ik met de jongste naar weer een andere stad, de andere kant op, voor belangrijke, urenlange testen.
Kortom: we komen twee vrouwen tekort.
Dochter kwam 45 minuten geleden huilend thuis. Aangereden. Gelukkig mankeert ze niks, maar ze zat helemaal te shaken en de fiets doet het niet meer. En ze heeft toetsweek. Dus ik snel naar de fietsenmaker voor een leenfiets. Kom ik terug - nog steeds tranen. Dus ik belde school maar af.
Zie ik dat er ondertussen een voicemail is ingesproken. Mentor van de oudste. Zoon had op school aanvallen en is platgespoten. Dik een half uur hiervandaan. Gelukkig gaat het inmiddels weer, maar na één cluster, volgen er altijd meer. Dus zal ik hem waarschijnlijk ergens vandaag op moeten halen.
En over een uurtje moet ik met de jongste naar weer een andere stad, de andere kant op, voor belangrijke, urenlange testen.
donderdag 14 januari 2016 om 10:11
quote:Sid-returns schreef op 14 januari 2016 @ 09:43:
[...]
Loep even, deze ' nieuwe' forummer doet niks anders dan zeiken op iedereen.Ik ben vrij vandaag, dus ik hoop eigenlijk dat ie een topic opent over de zweer op het forum.
[...]
Loep even, deze ' nieuwe' forummer doet niks anders dan zeiken op iedereen.Ik ben vrij vandaag, dus ik hoop eigenlijk dat ie een topic opent over de zweer op het forum.
donderdag 14 januari 2016 om 10:12
quote:yette schreef op 14 januari 2016 @ 10:06:
Is er niet 1 partner die je kan helpen of ben je alleen?
En verder
Is er niet 1 partner die je kan helpen of ben je alleen?
En verder
donderdag 14 januari 2016 om 10:13