Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

donderdag 14 januari 2016 om 22:43

vrijdag 15 januari 2016 om 07:47
Voor Leo! Want ik ken je en weet dat je dit heel erg leuk gaat vinden:
http://www.imdb.com/title/tt0841961/
http://www.imdb.com/title/tt0841961/
Geen bijzonderheden

vrijdag 15 januari 2016 om 08:07

vrijdag 15 januari 2016 om 08:15
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 januari 2016 @ 22:43:
Leuke serie ontdekt "Fresh meat"
http://www.imdb.com/title/tt2058303/
Zit een vriendin van me in.
Heerlijke humor.
Leuke serie ontdekt "Fresh meat"
http://www.imdb.com/title/tt2058303/
Zit een vriendin van me in.
Heerlijke humor.

vrijdag 15 januari 2016 om 08:16
quote:yasmijn schreef op 15 januari 2016 @ 07:47:
http://www.imdb.com/title/tt0841961/Ja, ik ga kijken hoor!
http://www.imdb.com/title/tt0841961/Ja, ik ga kijken hoor!

vrijdag 15 januari 2016 om 08:27
Oh eens hoor. Ik beoordeel het wel of niet aanhouden van netflix abonnement ook niet op het aanbod in een ander land. Ik snap wel dat het een beetje zuur is dat je in de VS van sommige series alles hebt en hier maar een seizoen en ik denk wel dat het mensen aanzet tot bijvoorbeeld een vpn gebruiken of dan maar weer illegaal downloaden ofzo.
Naja. Ik houd mn abbo voorlopig gewoon, genoeg leuks te vinden.
Naja. Ik houd mn abbo voorlopig gewoon, genoeg leuks te vinden.
vrijdag 15 januari 2016 om 08:34
Wat ik eigenlijk niet snap is wat het voor Netflix uit maakt wie er streamt via een regio-omzeiler.
Ik bedoel, het abonnementsgeld harken ze toch wel binnen.
Niet dat ik hem op ga zeggen want ik gebruik toch alleen de gewone Nederlandse Netflix, maar toch.
Mijn nitwitbrein snapt niet zo goed wat voor Netflix het probleem is. Abonnees zijn abonnees.
Ik bedoel, het abonnementsgeld harken ze toch wel binnen.
Niet dat ik hem op ga zeggen want ik gebruik toch alleen de gewone Nederlandse Netflix, maar toch.
Mijn nitwitbrein snapt niet zo goed wat voor Netflix het probleem is. Abonnees zijn abonnees.
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 15 januari 2016 om 08:38
Voor netflix maakt 't ook niet uit, die varen er juist wel bij, maar wel voor de filmstudio's/zenders die rechten {ver}kopen.
Vind dat ze daar dan maar de oplossing in moeten zoeken ipv mensen belemmeren te kijken. Want als ik in Amerika op vakantie ben mag ik wel netflixen op hun aanbod, maar vanuit NL niet. Maar als ik in Portugal op vakantie ga kán ik officieel niet eens van mijn Nederlandse aanbod gebruik maken maar ben ik afhankelijk van het nagesynchroniseerde aanbod van Portugal. Dat klopt natuurlijk ook voor geen meter.
Vind dat ze daar dan maar de oplossing in moeten zoeken ipv mensen belemmeren te kijken. Want als ik in Amerika op vakantie ben mag ik wel netflixen op hun aanbod, maar vanuit NL niet. Maar als ik in Portugal op vakantie ga kán ik officieel niet eens van mijn Nederlandse aanbod gebruik maken maar ben ik afhankelijk van het nagesynchroniseerde aanbod van Portugal. Dat klopt natuurlijk ook voor geen meter.
Shoot first, ask questions later!

vrijdag 15 januari 2016 om 08:52
vrijdag 15 januari 2016 om 09:05
Vind ik ook hoor Lé.
Ik kijk ook alleen de legale netflix zeg maar en ik vind het al geen geld, 9 euro per maand.
Moet je eens kijken wat HBO of film 1 ofzo kost...
Netflix is mijn best bestede 9 euro per maand.
Mijn vraag was ook echt een vraag. Ik wist niet waarom het een probleem zou zijn. Maar ik snap het nu wel als ze dan problemen krijgen met hun verkopende partijen.
Ik kijk ook alleen de legale netflix zeg maar en ik vind het al geen geld, 9 euro per maand.
Moet je eens kijken wat HBO of film 1 ofzo kost...
Netflix is mijn best bestede 9 euro per maand.
Mijn vraag was ook echt een vraag. Ik wist niet waarom het een probleem zou zijn. Maar ik snap het nu wel als ze dan problemen krijgen met hun verkopende partijen.
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 15 januari 2016 om 09:09
Ik zou het ook totaal geen bezwaar vinden om het dubbele te moeten betalen als ik daarmee legaal vanuit elk land het wereldaanbod kan kijken. Het is idd 'n koopje. HBO is duurder voor 'n veel minder aanbod. Juist doordat ze allerlei beperkingen invoeren gaan mensen omzeilen en kijken ze dus in feite gratis. Door 'n abo met hogere prijs in te voeren voor hen die het complete aanbod willen zien, kunnen ze die filmstudio's/tv-zenders betalen en hun klanten tevreden stellen.
Shoot first, ask questions later!

vrijdag 15 januari 2016 om 10:00
quote:Marels schreef op 14 januari 2016 @ 21:43:
[...]
Ik vond het seizoen met Trinity eigenlijk niet het beste, maar de seizoensfinale
Seizoen 6 en 7 zijn ook heel erg goed... Eigenlijk kan ik niet echt een "beste" seizoen bedenken...
Maar het meest indrukwekkend was wel de seizoensfinale van seizoen 4 uiteraard (en nee we gaan niet uitspreken wat er dan gebeurt want dat verneukt alles voor wie nog gaat kijken). Maar daar was ik echt even van van slag...
Ja dat einde van seizoen 4 was kippenvel! Maar eerlijk gezegd vind ik zo veel goed. Vaak gaan series vervelen.. Zeker met zoveel seizoenen maar Dexter echt niet.
Ik kijk alleen de nederlandse Netflix. Staat nog veel op wat ik niet heb gezien. Ik vind die 9 euro echt absoluut iedere cent waard. Stel dat je zou kunnen kiezen voor een breder pakket soals wat er in Amerika beschikbaar is, zou ik daar best een paar euro meer voor over hebben.
[...]
Ik vond het seizoen met Trinity eigenlijk niet het beste, maar de seizoensfinale
Seizoen 6 en 7 zijn ook heel erg goed... Eigenlijk kan ik niet echt een "beste" seizoen bedenken...
Maar het meest indrukwekkend was wel de seizoensfinale van seizoen 4 uiteraard (en nee we gaan niet uitspreken wat er dan gebeurt want dat verneukt alles voor wie nog gaat kijken). Maar daar was ik echt even van van slag...
Ja dat einde van seizoen 4 was kippenvel! Maar eerlijk gezegd vind ik zo veel goed. Vaak gaan series vervelen.. Zeker met zoveel seizoenen maar Dexter echt niet.
Ik kijk alleen de nederlandse Netflix. Staat nog veel op wat ik niet heb gezien. Ik vind die 9 euro echt absoluut iedere cent waard. Stel dat je zou kunnen kiezen voor een breder pakket soals wat er in Amerika beschikbaar is, zou ik daar best een paar euro meer voor over hebben.
vrijdag 15 januari 2016 om 18:12

vrijdag 15 januari 2016 om 20:35
quote:Eleonora-1 schreef op 15 januari 2016 @ 08:19:
Bijzonder dat de omzeilers denken dat Netflix dat omzeilen wel op z'n beloop zal laten. Als het mondiaal wordt allemaal dan wil Netflix daar verschillende abonnementen aan verbinden.
Lijkt me logisch.Joh. Ik zou er helemaal geen moeite mee hebben, met een duurder abonnement. Maar nu is die content helemaal niet legaal beschikbaar. Al zou ik er drie keer zoveel voor willen betalen. Ik heb overigens wél een betaalde account op een unlocator - die zijn ook niet illegaal. En als ze niet meer werken voor Netflix dan toch wel voor bijvoorbeeld BBC iPlayer. Ook heel fijn.
Bijzonder dat de omzeilers denken dat Netflix dat omzeilen wel op z'n beloop zal laten. Als het mondiaal wordt allemaal dan wil Netflix daar verschillende abonnementen aan verbinden.
Lijkt me logisch.Joh. Ik zou er helemaal geen moeite mee hebben, met een duurder abonnement. Maar nu is die content helemaal niet legaal beschikbaar. Al zou ik er drie keer zoveel voor willen betalen. Ik heb overigens wél een betaalde account op een unlocator - die zijn ook niet illegaal. En als ze niet meer werken voor Netflix dan toch wel voor bijvoorbeeld BBC iPlayer. Ook heel fijn.